Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Reka 04-08-2023

Betrouwbaar Vertrouwend snel afgeleverd beste prijs tijdens leveren voldoende tijd informatie

wachmachine 04-08-2023

top zeer mooi wasmacine lekker zuinig compackt wij zijn er zeer blij mee wast goed is muis stil met centigaveeren

J van S 04-08-2023

Vriendelijke klantenservice en goede communicatie. Product netjes op afgesproken tijd geleverd.

Martijn 04-08-2023

Snelle levering, eerlijke prijs en vriendelijke bezorging. Niets op aan te merken. Misschien is dat juist nu ook wel bijzonder. Veel webshops adverteren met snelle levering maar zodra je bij betalen komt, komen de "disclaimers": "i.v.m. drukte kunnen we levertijd niet garanderen". Bij Bemmel en Kroon is dat in ieder geval niet van toepassing. Afspraak is afspraak. Overigens is dit de eerste keer dat wij bij Bemmel en Kroon kopen.

Geer 04-08-2023

Vorig jaar een koelkast gekocht en dit jaar een nieuwe vaatwasser. Erg tevreden over de goede prijzen, de vriendelijke telefonische service en snelle vriendelijke bezorging. Geen 10 omdat er altijd ruimte voor verbetering is al wat ik deze op dit moment niet te benoemen.

Louk 04-08-2023

Dit bedrijf heeft een prima levering gedaan, ik had al tijden de vriezer in de gaten gehouden en deze firma bleef de goedkoopste. Uiteindelijk besteld en je kan zelf bepalen op welke dag de bezorging plaats vindt, erg handig. De bezorging werdt goed aangekondigd tot op de afgesproken tijd bezorgd. Prima bedrijf met een uitstekende service.
Zeker een aanrader.

Christiaan 04-08-2023

Prima winkel met volop keuze, zeer snel en accuraat geleverd., dus zeer tevreden.

Nico 04-08-2023

Hele goede prijs voor de vaatwasser betaald ! Super snel bezorgd top service 👌

Erik van Beek 04-08-2023

Prima service . Goede prijs. En op tijd nog bedankt ga zo door dan kom ik zeker terug . Groetjes....

Steven 04-08-2023

Deze winkel had de laagste prijs voor de wasdroger die ik zocht. Makkelijk besteld, heldere en kloppende informatie over mijn bestelling en snel geleverd. Ook goede en kloppende informatie over de levering.
Ben er blij mee

LeoK 04-08-2023

Nette internetsite en goede prijzen met duidelijke beschrijving, daarna perfect naar wens geregelde bezorging.

Jos Rosloot 04-08-2023

Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen omdat deze het goedkoopst was, maar ook goede reviews had. Zelf had ik bij het betalen via mijn bank problemen. Waardoor ik per ongeluk 2x dezelfde bestelling had geplaatst. Er werd direct op mijn email gereageerd. Binnen 10 minuten was dat probleem met de klantenservice opgelost. En de volgende dag was de stofzuiger bij mij thuis bezorgd.

Marina 03-08-2023

Was mijn eerste bestelling wat ik gedaan heb.
Voor ik mijn bestelling defentief had doorgevoerd! Had ik eerst contact via email ook it ging top binnen no-time Kreeg Ik antwoord op mij vraag! Heb dit wel anders meegemaakt bij andere bedrijven.
En dat had mijn het doorslag gegeven om gasfornuis te bestellen! Ook het aflevering ging top van te voren werd ik nog netjes gebeld, dat ze eraan kwamen.
Ik zou deze winkel zeker aanraden! En mog ik in toekomst wat nodig hebben betreft witgoed. Weet ik zeker waar ik naar toe gaat!

1104 03-08-2023

Werden goed geholpen binnen een grote sirtering Amerikaanse koelkasten, die in de locatie Zoeterwoude opgesteld stonden. 2 dagen na aankoop werd de koelkast thuis geleverd en werd de oude koelkast meegenomen. Prima dus!

Thea ooteman 03-08-2023

Deze shop heeft veel producten fysiek in de winkel staan. Dat vind ik een groot voordeel omdat je de verschillende types ( voor mij een combi stoomoven) kunt vergelijken met elkaar en kunt zien wat er allemaal aan en op zit. En de prijs was ookerg aantrekkelijk. Bovendien werden we heel snel vriendelijk en goedgeholpen en kregen we goede uitleg over de verschillen tussen de drie apparaten waar uit konden kiezen . Ook het leveren was snel. De volgende dag werd het thuis bezorgt. Dus reuze

Marianne 03-08-2023

Overzichtelijk website met goede prijzen en daarbij goede ervaringen van andere consumenten heeft mij doen besluiten hier te kopen.
Alles is goed geregeld en je wordt goed geïnformeerd over het verloop van de bestelling

Reijken de Lange 03-08-2023

Wij hebben deze shop gekozen omdat ze ons al jaren heel heel goed helpen en van advies dienen.
De mannen die de machine kwamen brengen waren vriendelijk en zeer behulpzaam,

Marann 03-08-2023

Na telefonisch contact gehad te hebben met de firma ( wat ik op zich al heel fijn vind ) heb ik besloten om de wasmachine aan te schaffen.
Niet anders dan pluspunten, in 1 woord geweldig!!
Snelle levering van de machine.
Keurig verpakt.
Bezorgers hadden de machine aangesloten en spoelprogramma aangezet.
Oude machine retour en verpakkingsmateriaal werd ook netjes meegenomen.
Levering is heel secuur te volgen.
Bezorgers waren netjes en beleefd!

Nick 03-08-2023

Goede service en super snel in huis

Ik zou iedereen bemmel en kroon aanbevelen

Nancy 03-08-2023

Correcte afhandeling en levering. Heel tevreden over de mogelijkheid van bestellen. Duidelijke afspraken rond leveren

Paula de Bruin 03-08-2023

Vriendelijk meedenkende verkoper,goed behandeld,En een hele snelle levering van een prachtige koelkast die ook nog eens niet erg duur was.Bezorgers hebben hem uitgepakt en op de goede plaats gezet en mijn oude koelkast mee genomen.Heb ik daar ook geen problemen meer mee.

Massimo 03-08-2023

Koelkast was hier het goedkoopst, zeer goed geprijsd en prima levering. Zou het zeker aanraden. Ook heel ruim aanbod.

André 03-08-2023

Super winkel, snelle levering en goede communicatie door de transporteur en ook de winkel zelf

ordernummer BKI1204167

Jorick 03-08-2023

Dit soort aankopen wil je gewoon snel gedaan hebben. Bij Bemmel en Kroon gisteren besteld, vandaag bezorgd. Op de site staan alle specificaties dus je weet precies wat je koopt.

Arjan van der Vis 03-08-2023

Goed geholpen en de juiste droger voor mij uitgezocht
En de bezorging thuis goed en netjes afgehandeld👍