Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Hans metselaar 28-07-2023

Goede directe informatie vriendelijke benadering meedenken en advisering voor de tweede keer inductie kookplaat gekocht !
Tot volle tevredenheid

Coen 28-07-2023

Fijne winkel. Bestel er bijna al mijn witgoed. Goede prijzen ten opzichte van concurrenten en de klantenservice altijd super vriendelijk. De winkels zitten voor mij wel helaas ver weg omgeving Den Haag en ikzelf kom uit Brabant. Maar fijne webwinkel. En ik ben normaal ook niet van de internetaankopen.

Janssen 28-07-2023

Keurig verpakt en beleefde bezorgers. Netjes oude koelkast mee genomen. Heel blij met koel_vriescombinatie. Deuren omgedraaid, straks aansluiten.

John Benders 28-07-2023

Naar aanleiding van eerdere ervaringen zijn wij super tevreden over de service, de klantvriendelijkheid en de heldere vlugge en duidelijke communicatie. De levering en het in bedrijfstellen van de wasautomaat was zeer vakkundig. Voor alle witgoed-apparaten is BEMMEL&KROON de “AANRADER”. Ik zou deze leverancier iedereen aanraden, want wij hebben ervaring met de verkoper want wij hebben ook reeds een BOSCH-inductieplaat en een Bosch-wasdroger gekocht. Alleen maar TOP!

J Ploeger 28-07-2023

De informatie voorziening was uitstekend tot het moment van afleveren. De bode vertelde dat er betaald moest worden, maar dat was al per Ideal gedaan. Stond ook op de factuur: vooruit betaald. Niet afgeleverd dus. De klantenservice gebeld. Moest zelf de Ideal code opzoeken en toen werd de franco levering alsnog in gang gezet, want de betaling was niet verwerkt. Normaal betaal ik met creditcard, dan heb je dit soort problemen niet, maar daar rekent men hier veel geld voor. Ruim een dag later geleverd, dus.

Bert 28-07-2023

Wat wordt omschreven over levering, prima uitgevoerd, top. Ook door de telefoon is op mijn vragen naar tevredenheid gereageerd.

Harold van de Leur 28-07-2023

Bestellen en afhandeling is prima. Zeer kundige bezorgers die heel rustig en netjes werken.

Kelly Lufu buni 28-07-2023

Goed bereikbaar, snel reactie, de klanten is echt als koning behandeld en snel levering.

Klarissa 28-07-2023

Duidelijke webshop , artikelen goed geprijsd, Alle afspraken zijn nagekomen . Alleen jammer dat je niet achteraf kunt betalen of heb ik met m'n neus gekeken.?!

Frank 28-07-2023

Onze wasmachine had het begeven en we wilden zo snel mogelijk een nieuwe. Op basis van reviews en het oordeel van de consumenten gids kozen we voor de Bosch WGG04407NL.

Bemmel&Kroon had een goede aanbieding en kon de volgende ochtend al leveren. De oude wasmachine hebben we afgekoppeld en in de hal klaargezet. De transporteur heeft bij de levering de oude keurig meegenomen.

Machine zelf aangesloten en inmiddels deceerste was gedraaid. Perfect schoon en zeer tevreden met de service!

BKI1203785

Marijke de Leeuw 28-07-2023

Bemmel en Kroon was voor mij een onbekende shop en ik was blij verrast toen ik hun site bekeek. Ik was op zoek naar een nieuwe diepvries en die had ik snel gevonden tegen een mooie prijs. Ook de bezorging de volgende dag verliep vlekkenloos. Uiteraard kan ik niets zeggen over service bij eventuele reparaties, maar het bedrijf geeft me tot nu toe zeker een goed gevoel.

J vd water 28-07-2023

Mooi app met duidelijke tijdsindicatie. Super vriendelijke mensen die de machine hebben gebracht. Service gericht helemaal goed 👍🏻

Anoniem 28-07-2023

De levering was perfect op tijd. Keurig op de hoogte gehouden via mail en sms. Product was ook direct leverbaar.

W, Hoegee 28-07-2023

Duidelijke website. Snelle levering en het product (koelkast) zat goed verpakt om beschadigingen te voorkomen.
Ook werd de koelkast tot in de keuken gebracht en namen de bezorgers zonder problemen de oude koelkast mee.
Kortom: we zijn heel tevreden en zullen in de toekomst zeker vaker bestellen bij Bemmel&Kroon!

Wieneke 28-07-2023

Onze nieuwe wasmachine bestel, met ordernummer We troffen het met een zomeractie. Eerst werd de oude wasmachine gepakt en buiten gezet en daarna de nieuwe aangesloten en op zijn plek gezet. En de wasmachine werd getest met een kort programma. Aardige bezorgers die hun werk keurig deden!

Jeroen 28-07-2023

Snelle en goede levering. Dag na aankoop was wasmachine al geleverd en geïnstalleerd (met installatieservice). Product is zoals omschreven op de website en voor een scherpe prijs. Oude wasmachine is meegenomen vanaf plaats waar deze stond (2e verdieping).

jp zwetsloot 28-07-2023

een combioven en een vaatwasser gekocht bij bemmel en kroon, werden perfect geholpen en kregen goed uitleg .
de combioven hebben we direct meegenomen en door zwager geplaatst inbouw. de vaatwasser moest besteld worden zou zon 3 weken duren maar binnen een week werd ik gebeld dat hij er was en afgelopen maandag werd deze bezorgt en geplaatst. de oude combioven en vaatwasser werden mee terug genomen plaatsing ging snel en correct zouden tussen half 8 en 12 uur komen om 755 kreeg ik telefoon en binnen 10 minuten waren ze er top!

Peter 27-07-2023

Alle producten zijn aanwezig in de winkel. Deskundig personeel helpt je vriendelijk bij je keuze. Ze hanteren de laagste prijzen.

Siep 27-07-2023

Prima bedrijf heb hier een koelkast gekocht en binnen 1 dag geleverd ze doen wat ze beloven namelijk op tijd leveren dat zie je bij andere webshops weleens anders. Koelkast is netjes afgeleverd en ze geven netjes bericht hoe laat ze bij je zijn is wel zo handig hoef je niet de hele dag thuis te zijn. Als ik weer iets nodig heb kom ik zeker weer bij jullie terug. Dit bedrijf verdiend een dikke pluim en ik zou zeggen ga zo door.

Akin 27-07-2023

Na eerst in de winkel geweest te zijn om mij te laten adviseren welke mogelijkheden er waren en prettig geholpen te zijn, de bestelling geplaatst via de webshop. Heldere pagina en door het ruime aanbod een keuze gemaakt. Naast de scherp prijs, snelle levering ook heel fijn dat mijn oude combimagnetron gelijk werd afgevoerd. Samenvattend een blije consument ;-)

V.van Halm 27-07-2023

Uitstekende communicatie.professionele levering.Kan geen minnetjes verzinnen.

N.Berends 27-07-2023

Prachtige zaak (Zoeterwoude), maar vooral ouderwetse goede service! Ondanks dat mijn adres buiten de regio viel om oude Amerikaanse koelkast op te halen, werd dit door de verkoopmedewerker alsnog geregeld. Bezorging en levering keurig op tijd, en van tevoren gecommuniceerd. Ben super tevreden!!

Marije 27-07-2023

Zeer tevreden over dit bedrijf. Goede snelle communicatie. Denken mee. Super!

Harold 27-07-2023

Bestelling netjes volgens afspraak de volgende dag geleverd voor een zeer goede prijs.

Olaf 27-07-2023

Prima en zeer netjes geholpen, er werd ruimschoots de tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden.