Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wim 19-04-2024

Goed en kundig te woord gestaan. Correct personeel. Geleverd in korte tijd.

Meryl 19-04-2024

Snel en goede service, de nieuwe vaatwasser doet het perfect en de monteur nam alle tijd om het te installeren.

Bikker 19-04-2024

Wij hadden bij deze winkel al meer aankopen gedaan en zijn uiterst tevreden.
Keurig op tijd geleverd, ze belde 10 minuten van tevoren voor de vezorging en ze waren er ook binnen de tijd.
Top

John Philipse 19-04-2024

Had deze shop gekozen voor de prijs en snelle levering zoals ze zelf vermelden maar daar klopt niets van daarom ook maar een score van 5
Voor 22:00 uur besteld morgen in huis klopt niet moest zelf 2 dagen later nog achter mijn bestelling aan en dan staat op de site voorradig terwijl dat niet zo is
Alles bij alles gewoon slechte service en website zal ze dan ook niet aanbevelen

Pieterse 19-04-2024

In de avond geholpen door vriendelijk personeel van de klantenservice.
Je wordt goed op de hoogte gehouden wat betreft de bezorging .
Alles netjes en vlot geregeld

Guus 19-04-2024

Een LG warmtepompdroger besteld via internet die de volgende dag al geleverd werd. Dit was al de 3e keer dat we witgoed bestelde en wederom perfect afgehandeld. Iedere keer blijkt Van Bemmel en Kroon de goedkoopste te zijn.

J.van Heel 19-04-2024

Deze shop gekozen vanwege de grote sortering en de vakbekwame adviseurs.
Meerdere keren prima geholpen.

Ted van der Meij 19-04-2024

Zeer prettige en uitgebreide telefonische hulp van medewerker bij keuze inductiekookplaat. Ook werd op korte termijn een afspraak met het installatiebedrijf dat de plaat zou gaan plaatsen gemaakt. Kortom, zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Een aanrader!

Stefanie 19-04-2024

Super fijn dat ze zelfs zondagavond telefonisch bereikbaar zijn. De wasmachine kon de dag daarop al geleverd worden. Helemaal super is de prijsgarantie, zij gingen mee met de goedkoopste prijs.

Bertus 19-04-2024

Goede en snelle service en levering. Goed op de hoogte gehouden van levermoment. Netjes afgeleverd en neergezet. 100 procent tevreden dus.

Sabine 19-04-2024

Goede website. In de avond besteld en volgende ochtend om 9.30 uur al in huis. Goede communicatie per mail met bevestiging, factuur en track and trace voor bezorging!

M. de Beer 19-04-2024

's Avonds om 19.00 uur een Miele stofzuiger gekocht die 32 euro onder de daarop volgende aangeboden prijs lag. Volgende dag werd de levering 's morgens vroeg aangekondigd en om 11.00 uur werd de stofzuiger afgeleverd. Direct daarna ontving ik een mail met daarin een telefoonnummer dat ik kon bellen als er iets niet in orde zou zijn of als ik nog vragen had. Perfect!

Ton Janssen 19-04-2024

Onlangs een een Liebherr inbouwkoelkast, , besteld en geplaatst door Bemmel&Kroon. Zeer tevreden over het orderproces en de levering en vakkundige plaatsing. Alles snel, vakkundig en volgens planning. Zal Bemmel & Kroon zeker aanbevelen.

Leslie 18-04-2024

'vandaag besteld, morgen geleverd' stond er op de site. dat was niet gelogen! gisterenavond ijskast besteld en vandaag netjes geleverd, in België! top product aan een mooie prijs, ik kende de webshop nog niet maar kan hem van harte aanbevelen. tot de volgende aankoop!

Harrie Smits 18-04-2024

Altijd goed spul tegen een scherpe prijs. En een klantenservice met echte mensen die snappen waar het over gaat.

Annemiek 18-04-2024

Goede service, mail gestuurd omdat we dezelfde wasmachine elders goedkoper zagen en binnen mum van tijd hadden we een aangepaste offerte. De volgende dag stond de transporteur op de stoep en konden we weer lekker wassen 😄

Harold Diepenmaat 18-04-2024

Overzichtelijke site met een scherpe prijsstelling en snelle levertijd.
De track en trace wordt geregeld bijgewerkt zodat je niet de hele dag op je pakket zit te wachten .
Vriendelijke bezorger van het type niet lullen maar poetsen.
Kortom een aanrader.

Kuno van staveren 18-04-2024

Snelle levering en fijne behulpzamen jongens die het kwamen brengen!! Heel beleeft en gelijk geholpen met de droger op zijn plek!! Nu al zijn geld waard

MK 18-04-2024

Via de website een wasmachine gekocht. De informatie op de website is duidelijk. Bestelling eenvoudig. De wasmachine werd de volgende dag keurig op tijd afgeleverd en geplaatst door 2 vriendelijke mannen. Alles zoals je mag verwachten. TOP.

jan mets 18-04-2024

mooie winkel en goed personeel, al diverse produkten aangeschaft naar alle tevredenheid

Henrico 18-04-2024

BKI1290242, fijne website, goede prijs, heldere communicatie, razend snelle levering en installatie, op zondag besteld, op woensdag alles keurig geïnstalleerd, toppers !

Marvin de Ridder 18-04-2024

Super snel en fijn geholpen, artikelen perfect aangesloten en op de juiste plek geplaatst

JoWa Hoogezand 17-04-2024

Overzichtelijke website, perfecte bestelprocedure en snelle accurate levering van een prima koelkast...Top!

Jill 17-04-2024

Duidelijk informatie op de website en een klantenservice die telefonisch goed bereikbaar is, ook in de avond. Ik heb 's avonds een koelkast besteld en deze werd de volgende dag al bezorgd en geïnstalleerd.

Ron 17-04-2024

Kopen is altijd snel geregeld. Maar de bezorging mag wel wat beter! Ze zetten de droger wel op de ijskast in de schuur maar halen het plastic er niet vanaf. Dus erweer af en ziek het maar uit…