Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

OJ 13-03-2022

Goede en snelle service, scherpe prijzen en snelle levertijd. Bemmel en Kroon kunnen wij u absoluut aanraden.

Hans Stomphorst 13-03-2022

Toegankelijke site en telefonisch ook goed bereikbaar. Aardige en bereidwillige medewerker. Gewoon prima.

Klaas Jan 13-03-2022

De bezorging liet te wensen over. De bestelde koelkast werd liggend vervoerd en lag los in de bestelwagen

T. Tiel 13-03-2022

Levering was vlug (binnen 36 uur) en communicatie was helder. Het product kwam wel met enkele krasjes, maar dit kan ook aan de leverancier liggen.

Rene Kooiman 13-03-2022

Op internet de wasmachine gevonden en die zijn we gaan bekijken in de winkel. We werden leuk en goed geholpen door de winkel medewerker, er hij legde alles goed uit. ook bij de ander merken.

Bert de Kroon 13-03-2022

Perfecte site, veel informatie over producten. Tevens veel aandacht voor het bestel en afhandel proces. Op de aflever dag zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden van aflevering en de tijdstippen. Was precies te volgen in welke tijdvak men kwam, men was vijf minuten eerder aanwezig dan het afgegeven tijdstip. Keurig geplaatst en aangesloten, ging allemaal zeer snel.

Joze Wetzels 12-03-2022

De snelle levering is fantastisch en de kwaliteit goed. De leveranciers zijn ok maar niet overvriendelijk of erg behulpzaam. Precies waar je voor betaald en geen minuut meer, geen instructie werd afgeleverd en een minuut erna in de auto. Had ook via Bol.com hetzelfde kunnen bestellen en voor 10 euro geïnstalleerd kunnen krijgen met afvoer verpakking en waarschijnlijk instructie.

Beste koop qua inductieplaat maar ook qua webshop 12-03-2022

Vandaag mijn inductieplaat binnen gekregen. Deze moet nog geinstalleerd worden dus over het product kan ik niets zeggen. Wel weet ik dat ik deze plaat bij Bemmel en Kroon goedkoper was dan bij andere aanbieders. Bestelproces verliep soepel. Levering op de dag zoals dit werd aangegeven tijdens het bestellen. Pakket was op de dag van levering goed te volgen. Bij een volgende aankoop zal ik zeker weer op de website van Bemmel & Kroon kijken.

Harrie 12-03-2022

Betrouwbare winkel, geeft een degelijk gevoel. Alle afspraken zijn prima nagekomen en het geleverde product voldoet aan de verwachtingen.

TD 12-03-2022

Allereerst natuurlijk de prijs, op €2,- na de laagste die ik tegenkwam. Maar Bemmel & Kroon had de inductieplaat gewoon op voorraad, terwijl ik bij de goedkoopste 6 tot 12 weken levertijd had. Goede communicatie voor wat betreft artikel, aankoop, bevestiging van de levering, updates over levertijd en live track & trace van de vervoerder. Dik tevreden.

M van Bilderbeek 12-03-2022

Fijne winkel wordt goed geholpen en komen hun afspraken na,ik wist helemaal niet dat deze winkel er zat,
We zijn op goed geluk naar binnen gegaan,en geslaagd.

Knaack 12-03-2022

Duidelijke en informatieve website. Zeer snelle levering en afwikkeling. Beslist voor herhaling vatbaar.

Judith 12-03-2022

Super snelle levering! Zelf is er nog naar me gebeld om te informeren dat ik wel veel filters voor mijn afzuigkap had besteld. Dit klopte ook en geld is snel geretourneerd. Super!

Gijs 12-03-2022

Prima hulp bij het kiezen van de vaatwasmachine. Ook de afhandeling en het maken van de afspraak voor plaatsing ging vlot en netjes

Wim 12-03-2022

De kookplaat werd de volgende dag bezorgd. Het zag er perfect uit. Ik heb hem nog niet geïnstalleerd. Ik heb al eerder apparaten bij Bemmel en Kroon gekocht en toen ik een probleem had met een vaatwasser werd er meteen kosteloos een monteur gestuurd.

Jodi 12-03-2022

Top service. Bij uitpakken een defect geconstateerd aan de ETNA KIV164RVS inductiekookplaat en meteen de dag erna ,via de bezorgdienst, aan huis omgeruild.

Geert 11-03-2022

Goede klantenservice.
Alles netjes geleverd.
Goede prijzen en mooie kwaliteitsproducten.

K. Peters 11-03-2022

Vlotte accurate verkoper met kennis van zaken.
Na goed advies alles verder prima per mail geregeld.
Inmiddels is de nieuwe inductie kookplaat perfect geïnstalleerd.

Zoe 11-03-2022

Mijn oude vaatwasser had het begeven, en uiteraard een nieuwe besteld bij bemmel en kroon! Nu werden we keurig gebeld dat hij nog later zou zijn eind april, en hadden ze een andere in dezelfde prijsklasse voor ons, en die zou vandaag bezorgd kunnen worden! Helemaal op tijd en wat een vriendelijke mensen! Op en top dus👍🏼 Zeer tevreden over deze zaak!

Paul 11-03-2022

Zeer goed geholpen en geadviseerd. 1000% dat ik hier vaker terugkom. Hierbij wil ik zeker vermelden dat we zeer goed en professioneel geholpen zijn door de bezorgers. Betaling deed het niet door storing bank en Omar regelde dat ik via een link kon betalen die ik via mail ontving. 10 is wel het minimale wat hij verdient. Echt top zoals je geholpen word.

Bemmel & Kroon ordernummer BKI1073427 11-03-2022

Snelle orderbevestiging en snelle levertijd. De bezorgers van Dynalogic waren uitermate correct, behulpzaam en vriendelijk

Erik Luiting 11-03-2022

Perfect en heel snel geholpen door medewerkers aan de telefoon van de website. Kennis aanwezig en objectief advies. Bezorgen was mogelijk wanneer wij dat wilden 7 dagen in de week. Top geregeld bedankt.

fran 11-03-2022

compliment ! ze beloven het en doen het. zelfs de beloofde aflevering tijd klopte pressies ! de bezorgers waren vriendelijk ! en zo werd het aanschaffen van een droger een prettige ervaring ! en ook iets goedkoper !

Broekhuizen 11-03-2022

De shop/winkel komt afspraken keurig na, zeer prettige en correcte uitleg omtrent producten, prijs kwaliteit ook goed.
Zouden ze bij keukenloods voorbeeld aan kunnen nemen

Eric 11-03-2022

Gesproken met een vriendelijke XXXX die na een vraag van mij de leverancier heeft gebeld om er zeker van te zijn dat ik het product geleverd kreeg naar mijn wens. Een dag terug besteld en zoals beloofd de volgende dag geleverd! Alle lof voor... Bemmel & Kroon.