Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Lia 28-01-2022

deze winkel biedt kwaliteit voor een goede prijs. duidelijke omschrijving van de wasmachine/droger. Snelle levering en je wordt voortdurend op de hoogte gehouden van de status van levering. Zeer vriendelijke bezorgers en goede service.

Koster Bert 28-01-2022

Goede site en makkelijk te navigeren.
Goede service en keurige aflevering. Prijs kwaliteit verhouding is prima.
ordernummer BKI1056797

Marco van Dam 28-01-2022

Ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Bemmel &Kroon ,mooie koel/vries combinatie van Bosch gekocht.Goed geholpen in de winkel en netjes thuis bezorgd en op zijn plaats gezet,ook nog de voetjes afgesteld,kortom goede service,zeer tevreden.

Michiel Slotemaker 28-01-2022

Goed bereikbaar, goede service en verstand van zaken. Het is altijd een uitdaging of je het juiste type en /of maatvoering hebt uitgezocht. De verkoop afdeling loodst je uitstekend door het proces en ik heb nu twee keer een perfect passend inbouw product gekocht voor de vervanging van 12 jaar oude inbouw apparaten met een aparte maatvoering. En niet onbelangrijk, ze hanteren een scherpe prijs.

Erwin 28-01-2022

Op een bekende vergelijkingssite had ik een aantal was-droogcombinaties gevonden die mij aanspraken. Uiteindelijk gekozen voor een exemplaar van Siemens (WD4HU540NL). Door te googelen zag ik dat deze machine voor een aantrekkelijke prijs werd aangeboden door Bemmel en Kroon. Ik kende het bedrijf niet maar ik las goede recensies en ik zag het Thuiswinkel Keurmerk. De aankoop gedaan, inclusief een extra service van EUR 19,95 voor aansluiten en meenemen oude machine.
De machine werd letterlijk de volgende dag geleverd door het Transportbedrijf Dynalogic. Ik werd via een Track & Trace link uitstekend op de hoogte gehouden wanneer ze bij mij zouden zijn. Ze hebben de machine naar de eerste verdieping gebracht en aangesloten. De oude machine hebben ze meegenomen om af te voeren. Vriendelijke, keurige medewerkers!
Al met al ben ik zeer te spreken over de snelheid en de levering. Een aanrader dus.

Martijn S, Voorburg 28-01-2022

We kopen al jaren onze apparatuur bij B&K en wij zijn altijd erg tevreden over de service. Deze keer hebben we online besteld. We hadden wat vragen over de verschillen tussen de wasmachines en die werden telefonisch duidelijk uitgelegd waardoor we een goede keus hebben kunnen maken. Wat ook prettig is dat alle machines die we bekeken hebben bij geen enkele andere webshop voordeliger waren. Vaak moet je daar ook nog extra betalen voor het bezorgen, bij B&K krijg je korting als je de apparatuur ophaalt. Dat hebben wij niet gedaan, de wasmachine is vandaag keurig netjes door twee heren (van een bezorg-bedrijf) op zijn plek gezet en aangesloten (daar betaal je wel wat voor maar dan tillen ze de machine wel naar de 2e verdieping).

Tanja 28-01-2022

Wat een fijne webwinkel: alles staat duidelijk aangegeven en de informatie was makkelijk te vinden. Mijn order was zo geplaatst, ik kreeg snel de bevestiging. Na een dag werd ik gebeld dat mijn bestelling niet leverbaar was en heb ik gratis een upgrade gekregen. Super service!

ingrid 28-01-2022

In augustus zeer fijn geholpen met de aanschaf van een combimagnetron in de winkel in Cruquius, deze keer gaf de koelkast de geest en ben ik vanzelfsprekend weer bij deze winkel gaan shoppen.
Deze keer erg prettig geholpen door XXX ondanks de corona restricties toch een zo snel mogelijke installatie(inbouw) geregeld en gisteren was het zover een nieuwe koelkast !
Dank voor de goede en vriendelijke service !
I.Schellingerhout

Roelie 28-01-2022

Vlotte service. Goed advies aan de telefoon. Prima service bij het afleveren. Zeer tevreden.

van Beek 27-01-2022

Mooie prijzen, vriendelijke klantenservice en bovenal een snelle levering met een dienst waar de track en trace ook daadwerkelijk klopte qua tijd! Ik ga hier vaker kopen.

Dennis Britsemmer 27-01-2022

Ik koop altijd bij Bemmel en Kroon.
Goede service en meestal de goedkoopste.

Ron 27-01-2022

Goede service mooi optijd bezorgd ,en een goede prijs wat wil je nog meer .
Aanrader !!!

Marcel Kooij 27-01-2022

Voor onze bestaande keuken hebben wij een Quooker besteld bij Bemmel&Kroon Cruquius. Plezierig gesprek en goede service. Altijd bereikbaar en waar heb je dat nog. Vandaag geinstalleerd door AJtec.
Zo tevreden dat wij inmiddels een nieuwe inductie kookplaat en elec oven hebben besteld om de eerste slag naar gasloos te maken.

Albert 27-01-2022

Had met spoed nieuwe vaatwasser nodig, op internet gezocht en kwam uit bij Bemmel&Kroon. Was goedkoopste van alle leveranciers en daarbij was deze direct leverbaar.
Werd prima op hoogte gehouden van tijdstip van aflevering en kon meteen de vaatwasser in gebruik nemen.
Alle afspraken perfect nagekomen

Henk Michels 27-01-2022

Gistermiddag 26 jan in winkel Forepark wasmachine Mielei aangeschaft. Zeer duidelijke kordate uitleg. Gelijk extra garantie voor vijf jaar gekocht order DH1060332,. Vandaag 27 jan machine op tweede etage woonhuis afgeleverd en geïnstalleerd. Oude app retoer. Zeer nette en vlotte aflevering. Machine staat nu eerste was te draaien. dit verdient een dikke 10

Barry Boetzkes 27-01-2022

Een super grote Beko vriezer aangeschaft (404L). Deze was het gunstigste geprijsd bij Bemmel & Kroon. Volgens de site: voor 22:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Klopt als een bus! Je wordt via de mail en sms op de hoogte gehouden van de bezorgtijd. Klopt precies. Door netjes over de drempel gezet. Tot zover alles prima geregeld! De vriezer staat inmiddels aan. Prachtig ding overigens. Nog te kort in gebruik om daar een oordeel over te geven. So far so good!

Arie 27-01-2022

Uitstekend bedrijf, deskundige medewerkers, keurig thuisbezorgd, geplaatst en verpakking meegenomen.

Joost 27-01-2022

Ondanks dat er bij het bestellen iets niet goed ging en daarna een medewerker aan de telefoon kreeg werd ik door die man uitstekend geholpen en heb ik het product alsnog kunnen bestellen.

Gerard W M van Bergen. 27-01-2022

DE bestelling en de levering alles volgens afspraak ook de totale communicatie door het Personeel van BEMMEL en Kroon en ook
het Personeel van het transportbedrijf DYNALOGIC verdienen de eerste Prijs voor hun klant vriendelijkheid

Jeannine Schoonhoven 27-01-2022

Goed geholpen met het vinden van de juiste inbouwkoelkast/diepvries. Telefonisch extra toelichting. Ivm drukte en hulp bij plaatsen even geduld maar was het wachten waard. Netjes geïnstalleerd en juiste instructies!
Zeker vaker iets bestellen mocht t nodig zijn.

Cor Hagestein 27-01-2022

Op zoek naar een grillbakplaat voor onze inductiekookplaat nam ik contact op in verband met een eindejaar actie. Vanaf het eerste contact, de (scherpe) offerte, de correspondentie rondom vertraagde levering, de aankondiging en de levering van het product zelf, echt alles stemde ons tot grote tevredenheid. Dit zie je niet zo vaak. Chapeau!

HenkM 26-01-2022

Het bedrijf bied de producten aan tegen scherpe prijzen en houden je netjes op de hoogte over de te verwachtte levertijd

Fam.Elferink 26-01-2022

gebeld met Bemmel en Kroon, prettig geholpen aan de telefoon en dag later het product al in huis !

Bob 26-01-2022

What you see is what you get.
Gisteren besteld, vandaag in huis.
Website heeft goede filters om tot het juiste product te komen.

Alma van Vliet 26-01-2022

Vandaag kwam hij dan!! Mijn nieuwe LG Amerikaanse koelkast, als een klein kind zo blij! De bezorgers waren 2 vriendelijke, keurige heren die het mega pakket binnen zetten. Na het uitpakken begon het inruimen, hoe leuk kan het zijn om je "oude" boodschappen een nieuw plekje te geven! Vandaag nog talloze keren even naar mijn mooie koelkast gekeken😁😁
Al met al, super snelle levering, vriendelijke bezorgers en fijne service!