Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Dave 23-11-2023

Wij hebben een niet standaard nismaat voor de kookplaat. Advies gevraagd en een goed advies met mooie prijs ontvangen.
Ondanks dat de inductiekookplaat niet op voorraad was is het binnen 4 dagen geleverd.
Hier gaan we vaker bestellen.

Joost 23-11-2023

Miele vaatwasser gekocht met inbouw service. Levering binnen 2 dagen en keurig ingebouwd. Het hele traject vanaf bestelling en controle op de correcte modelkeuze als het afspraak maken en snelle levering was helemaal top.

Hennie staal 23-11-2023

Via het internet Bemmel en Kroon gevonden . Het bestellen van het product was heel makkelijk . Snelle levering ,alleen waren de bezorgers slecht verstaanbaar en begrepen zij mijn niet helemaal . Maar daar heeft Bemmel en Kroon geen schuld aan natuurlijk

De Wilde Dirk / Tenda 23-11-2023

Site is zeer duidelijk.
En service en levering kan je uw klok op juist zetten

Yvonne 23-11-2023

Goede recensies, waar ik me altijd in verdiep , droger was door black friday goedkoper geworden , en geld gelijk terug gestort
Levering was op de minuut , goed op de hoogte gehouden , al met al een bedrijf om aan te bevelen

John Paul 23-11-2023

Dit is mijn tweede zeer succesvolle bestelling bij Bemmel en Kroon, deze keer een vaatwasser, door de black friday korting voor een mooie prijs, in de avond pas om 20.30 uur besteld, en de volgende dag keurig rond het middaguur geleverd.
Echt een top service, bijna half jaar terug, ook al een diepvrieser gekocht, exact dezelfde ervaring.
Gewoon goed en betrouwbaar!

Hans van Eck 22-11-2023

Goed advies en prijs en snelle levering. Brachten de vaatwasser helemaal binnen.

Peter 22-11-2023

Zeer prettige ervaring in de winkel. Groots aanbod en vele producten ook aanwezig in de winkel. Vriendelijke ontvangst en je wordt in een geheel
ongedwongen sfeer te woord gestaan en er wordt ruim de tijd gegeven om zelf tot aankoop te gaan van je product. Dit alles in een zeer relaxte sfeer. Dit in tegenstelling tot andere grote witgoed en elektronicareuzen waar je gepaaid wordt met energie bonussen. Grote koel/vriezer werd keurig bezorgd op de afgesproken datum en tijd. Kortom Bemmel en Kroon is een aanrader.

Pauline 22-11-2023

Snel en adequaat. Belde keurig toen de levering werd uitgesteld. Bezorger vriendelijk en attent en perfecte service!

Willem 22-11-2023

Wij hebben bij Bemmel en Kroon in Cruquius een prima advies gekregen over de door ons aan te schaffen vaatwasser. We werden snel en vriendelijk geholpen. De verdere afhandeling was prima geregeld. Door de drukte rondom Black Friday moeten we helaas wat langer dan gehoopt wachten op de installatie, maar de vaatwasser is inmiddels al keurig bij ons afgeleverd. We hebben een erg goede indruk gekregen van deze leverancier en bevelen die graag aan!

Yoya 22-11-2023

Magnetron-oven en koelkast gekocht. Had nog wat vragen dus de klantenservice gebeld. Die heeft me vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Koelkast werd op tijd bezorgd door twee aardige gasten die me goed geholpen hebben. Deze winkel is een aanrader!

Jen 22-11-2023

Ik heb al eens vaker bij deze winkel besteld en altijd een goede ervaring gehad. Goede service en goede prijzen, zeker met de black friday acties. Ik heb mijn bestelling deze keer online gedaan en de communicatie is duidelijk en snel.
Zelf een datum kunnen kiezen voor het bezorgen van mijn wasdroog combinatie en het is keurig bezorgd en aangesloten. Zelfs op twee hoog met een lastige trap zonder lift. Zeker ook een compliment voor de bezorgers.

Stil 22-11-2023

De goede service en vriendelijke medewerkers aan de telefoon. Bij twijfel of vragen word je met geduld te woord gestaan. Zeer snelle levering!

Robin 22-11-2023

Overzichtelijke site en aantrekkelijk geprijsd.
Hier onze koelkast besteld en netjes op de afgesproken tijd geleverd met goede service.
Zeker een aanrader!

Ronald 22-11-2023

Een hele goede omschrijving van de vaatwasser, een mooie aanbieding, de levering verliep ook super. Oude apparaat netjes meegenomen en de nieuwe tot aan de keuken geleverd, binnen 1 dag na bestelling.

Peyra koehoorn 22-11-2023

Prettige internet site snelle levering vriendelijke bezorgers vaker wat gekocht

Peter 22-11-2023

Wij zijn uiterst tevreden over de levering. De site is duidelijk en de levering super snel, de volgende dag is de vriezer geleverd.

Eduard 22-11-2023

Na veel vergelijken toch gewoon weer bij Bemmel & Kroon uitgekomen. Een collega op werk had mij ook al gezegd dat prijs en service bij Bemmel & Kroon het beste is. Ik had een nieuwe inductiekookplaat nodig en de verkoper kon mij helder alles uitleggen en antwoord geven op mijn vragen. Ik heb het product nergens goedkoper kunnen vinden en alles werd keurig zoals afgesproken thuis afgeleverd. Professioneel bedrijf en goede service. Ik raad Bemmel & Kroon zeker aan en ga de volgende keer meteen naar Bemmel & Kroon als ik keuken apparatuur nodig heb . Mijn ordernummer was: BKI1236667 besteld op 15-11-2023

Joelle Houweling 22-11-2023

Vriendelijke man! Product naar binnen getild. Snel geregeld! Gisterenavond voor 22u00 besteld en vandaag rond 11 uur bezorgd!

M.Peters 22-11-2023

Het is een top bedrijf goede prijs-kwaliteitverhouding
Snelle levering
En je wordt goed op de hoogte gebracht van het tijdstip van levering

Bert van Keulen 22-11-2023

Eigenlijk moet het een 10 zijn, maar een 9 gegeven omdat het product slechts over 1 drempel binnengebracht wordt. Onze nieuw aangeschafte vrieskast heeft een plek 8 meter verder op dezelfde begane grond. Vanaf de betaling werden we keurig voorzien van info over de bezorging. Vriendelijke bezorger. Perfect geregeld.

R 22-11-2023

Een Bosch wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Product werd volledig omschreven en alle specificaties werden vermeld. Alle gewenste informatie was dus aanwezig. Veruit de beste prijs ten opzichte van andere aanbieders. Het moment van de levering werd zeer goed gecommuniceerd. De bezorgers hebben de wasmachine netjes geleverd op de gewenste plek. Erg tevreden. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden!

Sanno van Erp 22-11-2023

Order nummer BK*******.
Webshop artikelen duidelijk omschreven,
makkelijk bestelproces.
En de levering is zo vlot, de avond ervoor besteld en de volgende dag voor de middag
al binnen, top👍
Tafelmodel vrieskast werkt uitstekend, mooi ruim zijn de laden en de gebruiksaanwijzing
In goede tekst omschreven.
In de toekomst de moeite waard als er iets huishoudelijks besteld moet worden om bij jullie te shoppen en dit wordt natuurlijk ook doorverteld aan mijn vrienden en kennissen.

Hans 22-11-2023

Prima geholpen met duidelijke offerte. Afhandeling perfect gegaan. Deze zaak kan ik aanbevelen.

Rineke 22-11-2023

Bemmel en Kroon bood de Miele C3 stofzuiger voor de laagste prijs aan. Een super stofzuiger met veel vermogen en een lekker lang snoer. Keurig verpakt ook. Ik had hem de volgende dag in huis. De bezorging was uitstekend. Wij wonen nogal afgelegen aan een bospad en eigenlijk kan de postbezorging het nooit vinden, (zelfs DHL en POSTNL) of weigert het te bezorgen. Maar deze bezorging ging fantastisch. Ik werd via de email op de hoogte gehouden. Zelf had ik een extra routebeschrijving gestuurd en ook daarop werd snel gereageerd vanuit het bedrijf. Vlak voor de tijd belde de bezorger en toen heb ik de route verder uitgelegd. Geweldig!! De bezorger was ook uiterst vriendelijk. Complimenten voor jullie bezorgservice.