Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Mieke 03-12-2022

Superservice en meedenkend personeel. Snel geregeld en ook heel snel bezorgd en geïnstalleerd. Top👍🏼

René 03-12-2022

Eigenlijk kenden we Bemmel&Kroon niet. We kwamen er toevallig terecht, omdat zij de beste aanbieding hadden voor een inductie-kookplaat van onze keuze. Eerst reviews gecheckt over Bemmel&Kroon en die waren dermate positief dat we de bestelling wel aandurfden.
Onze ervaring: eigenlijk geen enkel minpunt kunnen ontdekken. De bestelpagina is duidelijk, de bevestiging was direct binnen en de bezorging verliep probleemloos. We werden op tijd en duidelijk geïnformeerd over de bezorging (zelfs tot op een half uur nauwkeurig). M.a.w.: zeer positieve ervaringen met Bemmel&Kroon. Volgende keer zeker weer een optie om aankopen te doen en ik zou ze zeker aanbevelen.

RvdLinden 03-12-2022

Website heeft goede zoekfunctionaliteit. Ik kende de winkel niet maar je kan ook hier tot laat in de avond bestellen.
Er ging wel wat mis met de vervoerder, waardoor een dag later geleverd dan de bedoeling. Maar chauffeur is goed te volgen.

Woude 03-12-2022

Maakt AFSPRAKEN NIET NA.
Bezorging de andere dag als je het niet waar kan maken zet het er dan niet bij, en helemaal niet bij vriezers en koel kasten.
Wel eens bij stil gestaan waar je met al je spullen heen moet als je koelkast er mee stopt ???
Ruim een week later en twee keer een verkeerde planning pas geleverd.
En een heel slechte klachten afhandeling.
Bemmel & kroon van mij een dikke onvoldoende.

Dijker Den Haag 03-12-2022

Bemmel en Kroon is de keren dat ik wat nodig had, altijd scherp geprijsd en meestal de voordeligste. Ze leveren vaak de volgende dag. Deze Etna kwam een dag later dan aangegeven op de site tijdens het bestellen. Maar we werden keurig op de hoogte gehouden van de levering. Inmiddels geïnstalleerd en een lekkere overschoten gemaakt.

HWc 03-12-2022

Alles top, makkelijke site, goede pricing en prima en snelle bezorging en aftersales

Lydia Deraedt 03-12-2022

We zijn nog steeds overdonderd van snelheid van levering. We hadden een toestel nodig dat pas in januari in productie zou gaan. Na een kort telefoontje meteen een alternatief voorstel, besteld, betaald, bewijsje gestuurd en 30 uur later toestel in gebruik in Belgie. Als ik nog eens iets nodig heb, Bemmel&Kroon zonder twijfel!!

Jansen 02-12-2022

Er waren leveringsproblemen met BKI1149325 Bosch koelkast. Heel netjes opgelost door een duurdere koelkast toch nog voor de verhuizing te leveren. Klantenservice is top en goed bereikbaar

Robert 02-12-2022

Fantastisch geholpen door .... laat in de avond op black friday .Beide apparaten werden vervolgens keurig op de afgesproken tijd en dag geleverd door twee zeer vriendelijke bezorgers. Volgende aankoop zeer zeker weer bij Bemmel en Kroon nogmaals dank voor de geweldige service vr gr ....

Carla Modder 02-12-2022

Wij waren op zoek naar een warmtepompdroger. Bij Bemmel en Kroon stelde wij de vraag met welke? Prijs? En het zuinigst? Wij kregen zo, n goed , kort advies dat de beslissing was al snel genomen. Zijn ontzettend blij met de AEG Warmtepompdroger. En een compliment voor de klantvriendelijkheid in dit filiaal op de Cruquius Heemstede . Top

Rogier 02-12-2022

Informatieve website met goede prijzen. Bezorging heeft geweldige tracking met live status updates. Oude apparaat gratis meegenomen.

MK 02-12-2022

Ik heb losse keuken apparatuur besteld bij Bemmel en Kroon. Via hun site heb ik een offerte gevraagd en binnen een uur had ik een reactie en ook nog een goede prijs.
Apparatuur is binnen een week geleverd.

'T. Hofman 02-12-2022

Hele fijne en overzichtelijke zaak met goede kennis in huis van de producten. Ze nemen de tijd voor uitleg. Zeer snelle levering voor goede prijs. Kortom ben heel tevreden..

Judith 02-12-2022

Laagste prijs die te vinden was, en heel snelle levering. Bezorging was iets later dan in de livetracker. Maar dat scheelde slechts enkele minuten. Je wordt keurig op de hoogte gehouden.

Hans 02-12-2022

Online bestelling geplaatst bij Bemmel & Kroon.
Snelle levering.
Prima service laagste prijs.
Tevreden klant top.

Henk Hadderingh 02-12-2022

Ik heb hier een Warmtepompdroger gekocht, en het hele traject is perfect verlopen!
Het contact, de service en levering waren perfect.

Katsie 01-12-2022

Een mooie apparaat gewoon uit voorraad. Snelle levering en goede prijs. Erg tevreden!

Van der Boon 01-12-2022

Bemmel en Kroon is voor ons een begrip ! Met een goede site aantrekkelijke aanbiedingen en goede service ook aan huis

Corina 01-12-2022

Prima geholpen in de winkel, goede korting ivm Black Friday
Wat betreft de planning niet tevreden: Voorkeurdatum op kunnen geven, echter op de ochtend van de bezorgdag wordt deze ineens verschoven naar de volgende dag, daardoor weer een dag vrij moet nemen….

Meeberg 01-12-2022

Prima service en hulp in de winkel. Binnen 1,5 week hadden wij onze nieuwe Amerikaanse koelkast en een afzuigkap! Al het verpakkingsmateriaal en de oude spullen worden meegenomen. Super!

Eertwegh 01-12-2022

Snelle en fijne levering, goede communicatie via een belletje en e-mail. En niet te vergeten de beste prijs!

Monique van der wielen 01-12-2022

Bestellen via de website is gemakkelijk, prijs is zeer betaalbaar, product is fantastisch! Super tevreden met mijn liebherr vriezer, superfrost mogelijk, nooit meer ontdooien en veel ruimte in de laden. Minpunt is het bezorgende bedrijf, echt onvoldoende.

Kuijpers 01-12-2022

Mooie aanbieding onder de prijs dan elders
en goede service
Goed geholpen ook met het inbouwen van de apparatuur

Frank 01-12-2022

Bemmel en Kroon levert snel, prima service en laat zien een betrouwbare organisatie te zijn. We hebben Albertstraat hier besteld en is steeds goed bevallen.

Gokhan 01-12-2022