Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

K. van Vliet 07-03-2021

Telefonisch super netjes geholpen en ook goed de verschillen tussen de 2 wasmachines uitlegd waarover ik belde

Ton en Judith 07-03-2021

Vriendelijk te woordgestaan door klantenservice. Hierna artikel besteld. Heldere communicatie en snelle, nette levering door bezorgdienst waarbij het aflevermoment real time is te volgen, super.

Ronald 06-03-2021

Prima prijs (goedkoopste na een rondje vergelijken), snelle levering en prima service. Wasmachine werd zorgvuldig naar zolder gebracht en aangesloten. De chauffeur + helpers waren netjes en behulpzaam.

Flip Jansen 06-03-2021

Prima site, snel geleverd, goede prijs. Aardige bezorgers en prima op de hoogte gehouden van het bestel- en leverproces.

happy 06-03-2021

Goed advies; correcte afhandeling en prima bezorg en installatie-service! Goed gedaan Bemmel en Kroon; voor herhaling vatbaar!

Karl 06-03-2021

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering en keurig op tijd geleverd

Wil 06-03-2021

Ik heb op vrijdagmiddag een PELGRIM afzuigkap gezien.
Gelijk besteld en nu zaterdag hangt hij al.
Ik ben er super super blij mee.
Vriendelijk personeel. Geweldige afzuigkap.
Mijn weekend kan niet meer stuk

Frank 06-03-2021

Mooie en duidelijke webshop. Goede prijzen en goede en keurige levering.
We zouden de droger pas in April krijgen, maar is nu op 06-03-2021 geleverd.

Tonnie 06-03-2021

Als je besteld wordt je vanaf de aankoop tot levering volledig op de hoogte gehouden.(erg fijn)

Aafke 06-03-2021

Was op zoek naar bepaald product en kwam terecht op site van Bemmel & Kroon, via de mail prijsopgave gevraagd en kreeg direct een goed aanbod, uiteindelijk nog een product via deze site gekocht met een goed aanbod en uiteindelijk op het totaal bedrag ook nog een mooie korting ontvangen, via de mail erg vlotte reactie. Bezorging was ook erg correct, duidelijk tijdsaanduiding wanneer de levering zou plaatsvinden, echt een top bedrijf, kan niet anders zeggen, ga zeker in de toekomst hier weer mijn aankopen doen, grote klasse.

Nancy 06-03-2021

klantvriendelijk geholpen en meegedacht door de verkoper. Bezorging zoals afgesproken. Ik heb zelf een tweetal keren de bezorgdatum gewijzigd. Dit is steeds keurig en snel afgehandeld.

J. Hoekstra 06-03-2021

Diepvrieskast gekocht via internet. Duidelijke omschrijving.
Door track en trace hoef je niet de hele dag thuis te zijn. Op tijd die aangegeven was stonden de jongens voor de deur. Keurig op zijn plaats gebracht en de oude weer mee genomen. Geweldig.

Alireza 06-03-2021

Dit is mijn zoveelste aankoop bij deze winkel en ieder keer weer geweldige afwikkeling van mijn bestelling. Ze gaan me prijzen van concurrenten mee. Prijs en service verhouding is geweldig.

Monica L. 06-03-2021

Zeer tevreden met Bemmel & Kroon. Eerder had ik een wasmachine bij hun gekocht. Door de prima service ben ik meteen naar hun teruggegaan voor een stofzuiger: Miele Complete C3 Eco Line. Prima apparaat. Zuigt goed op onze gladde vloer, wendbaar en weinig geluid. Website is helder, tel. dienstverlening is puik. Kortom, een betrouwbare winkel.

BMA74 06-03-2021

Vriendelijke bezorgers, vlot, duidelijk en netjes! Duidelijke tijdsindicatie en communicatie over de levering via Dynalogic.. Ontvangen wat ik heb besteld op de dag die ik had aangegeven en in goede orde. Niks te klagen!

Anja Kok 06-03-2021

Super winkel ik had 4 weken geleden een atag oven bij hun besteld en laatst gebeld hoelang het nog ging duren voor de oven geleverd wordt ze hadden de leverancier gebeld en was nog niet leverbaar ik kreeg van FRANK van Bemmel en Kroon een alternatief om een andere oven te nemen die in voorraad was of wachten op de eerder bestelde oven wat nog langer kon duren ik heb voor de alternatief gekozen en de volgende dag werd het al aan huis geleverd ben waanzinnig tevreden hoe FRANK dit voor mij heeft opgelost ben super blij met de oven

Winkel met een prettige prijs en prima service 06-03-2021

Koelkast gekocht en laten bezorgen. Allereerst bleek de prijs van de koelkasten net zo gunstig als bij de "prijsvechters"
Via soepel telefonisch contact de keuze gemaakt en de laatste details besproken. Twee dagen later werd de koelkast Coronaproof bezorgd en vakkundig en veilig de toch zeer smalle en draaiende trap opgetild.

JMM Janssen 06-03-2021

Laagste prijs voor wasmachine die ik zocht, levering duidelijke aangekondigd en voor aankomst door chauffeur bevestigd en keurig uitgevoerd: tevreden

Maartje 06-03-2021

Het was moeilijk om in Corona tijd een oven en oven magnetron uit te kiezen, je wil toch graag even in de winkel kijken en je laten voorlichten. Maar helaas kon dit niet.
Toch ben ik heel tevreden over der service die ik kreeg via de telefoon. Binnen een half uur kreeg ik steeds een offerte toegestuurd, er werd met mij meegedacht en de medewerkers waren vriendelijk.
Ook ben ik zeer tevreden over het installeren van de ovens, er moest flink wat aangepast worden en dat is vakkundig gedaan.
Al met al ben ik zeer tevreden over van Bemmel en Kroon, ik zou er zo weer iets kopen.

Joël 05-03-2021

Goed service snelle levering hier ga ik vast wel weer een keertje wat bestellen.

van Deursen 05-03-2021

Duidelijke informatie per telefoon. Goede communicatie over de levering en op tijd gebracht.

Marga 05-03-2021

Vriezer via internet gekocht. Kreeg bericht dat dit type niet meer geleverd kon worden.
Kreeg een duurder type zonder bijbetaling.
Werd keurig op tijd geleverd.
Prima service!!

Koster 05-03-2021

Bestelling zeer snel en exact op de afgesproken tijd bezorgd.
(donderdag besteld en vrijdag in huis)

M.v.Dongen 05-03-2021

Correcte en nette bezorging van bestelde Droger. Geplaatst, aangesloten, getest en oude meegenomen. 👍👍

Bieke 05-03-2021

ik was terughoudend om een bestelling te plaatsen omdat ik bij andere leveranciers slechte tot heel slechte ervaringen had.
Ik plaatste de bestelling omdat er aangeduid stond dat het toestel dat ik wou bestellen in voorraad was. En binnen de week ontving ik een e-mail die de levering aankondigde. Keurig geleverd op de datum die voor mij paste met een accurate opvolgingsmethodiek.