Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Mwh Brandenburg 10-01-2023

Ik ben heel blij met bemmel en kroon. Hele vriendelijke mensen. Ook hele goede uitleg over mijn wasmachine. Ook de aflevering was keurig.

Ton 10-01-2023

Prima web- shop en leuke nieuwjaarsactie. Ook fijn dat energiezuinige vrieskast goed op voorraad is en snel geleverd kan worden. De service van bezorg dienst van Dynalogic was heel goed. Vriendelijke mannen die de oude vrieskast netjes meenamen.

Mevr. M. Tiemens 10-01-2023

Prettige shop om te winkelen. Tevens goede en vriendelijke mensen. Zeer goede uitleg.

Hans 10-01-2023

Prima service bij de levering van onze nieuwe vaatwasser (bestelling BKI1162062).
Overzichtelijke webshop en veel keus. Na online geshopt te hebben was dat een verademing. Omdat we wisten wat we wilde hebben hebben we geen verdere adviezen gevraagd, maar wat we zochten was ook gemakkelijk te vinden.
Scherp geprijst en een snelle levering (gisteravonde besteld en vanmorgen geleverd) .
Hoewel dat niet was afgesproken werd de vaatwasser niet bij de deur geleverd, maar werd hij netjes in de keuken gebracht.
De service ging dus net een stapje verder. De klant is hier duidelijk nog koning.
De volgende keer gaan we gelijk naar Bemmel & Kroon

Fred 10-01-2023

Als je bv. een gaskookplaat nodig hebt kijk dan eens bij Bemmel en Kroon, wij vonden een mooie gas op glasplaat. Robuust en modern. Op de website is veel keuze. Communicatie is uitstekend en helder. Levering vlot goed gedaan. We zijn zeer tevreden over B&K, niet voor de 1e keer iets besteld.
BKI1155290

Anne-Marie Apswoude 09-01-2023

Wij hebben voor bemmel en kroon gekozen omdat de service van deze winkel heel goed is !
Medererkers behulpzaam en alles was snwl en goed geregeld.

RG 09-01-2023

Duidelijke website,goede communicatie over de bezorgtijden,
Netjes op tijd.

Pieter en Josephine 09-01-2023

Super geholpen bij uitzoeken van ons inductie fornuis. Gekozen voir een Pelgrim IF960RVS. De installatie door het bedrijf waarmee Bemmel en Kroon samenwerkt, AJTec , was prima geregeld. De monteur om ons oude gasfornuis te o koppelen was er om kwart voor 8. Na een telefoontje naar Bemmel en Kroon werd nieuwe fornuis gebracht en oude gasfornuis meegenomen. De monteur installeerde het nieuwe fornuis. Zo mooi op elkaar afgestemd en.prima samenwerking. We zijn geheel ontzorgt.

Bert Stevens 09-01-2023

Bestelling van onze Miele wasmachine ging heel vlot. Donderdag namiddag 05/01/23 besteld & betaald & zaterdag namiddag 07/01/2023 geleverd.
Goede korting (niet te vinden bij opzoekingen bij Belgische firma's) & zonder verzendingskosten van Nederland naar België. Ook bij de telefonische communicatie hadden we direct contact en antwoord op onze vragen. Wij zullen zeker reclame blijven maken voor uw firma en terecht.

J.Ophof 09-01-2023

Ik heb al vaker gekocht bij deze winkel. Je kunt in de webshop alles goed vinden en er staan duidelijke beschrijvingen bij. De prijzen zijn ook erg scherp. Alles is netjes verpakt en word snel en deskundig geleverd. Voor advies kun je altijd bellen of in de winkel terecht.

Harrie 09-01-2023

Uitstekende service met duidelijke website, supersnelle levering, en goede communicatie via mail met bevestiging en informatie over tijd van levering. Kan niet beter!

Frederika 09-01-2023

Voor een zeer scherpe prijs vandaag mijn nieuwe Miele wasmachine ontvangen!
Overzichtelijke website en eenvoudige manier om te bestellen.
Ook de informatie betreffende de bezorging verloopt duidelijk via track en trace. Ook dat kan niet beter! 👍

BKI1161824

Feem 09-01-2023

Zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Was snel geregeld. Hulpvaardig en keurig uitgelegd.

Frans 09-01-2023

Inductiefornuis op zaterdag besteld bij deze firma. Volgende dag (zondag) geleverd op het afgesproken tijdstip.
Goed verpakt en dus goed aangekomen.
Niets op aan te merken.
Ook niet onbelangrijk: de scherpste prijs.

Bemmel en Kroon Leischendam 09-01-2023

Goede service en vak kundig personeel.heel veel apparaten om te zuchtige, perfect

Emile Vogels 09-01-2023

De website is helder, prijzen zijn scherp en 2 maal naar tevredenheid met de klantenservice contact gehad.

Arina 09-01-2023

Fijn telefonisch geholpen.
Snelle levering en goed op de hoogte gehouden.
Mooie Liebherr vrieskast en doet wat hij moet doen.

Jan 09-01-2023

Ik ben bijzonder verrast over de snelle levering en tevreden over de bezorging en plaatsing door vriendelijke bezorgers!

Monique Pelen 09-01-2023

Ik heb vandaag mijn droger gekregen van Siemens. Het was moeilijk een keuze te maken welke droger ik moest nemen. Ik heb toen telefonisch contact gehad met een medewerker van Bemmel en Kroon en de medewerker heeft mij super geïnformeerd. Ik heb mijn keuze ook nog een keertje veranderd en weer kreeg ik heel vriendelijk advies en kon ik mijn bestelling zonder problemen veranderen. Echt een aanrader om hier te bestellen. Gisteren gebeld en vandaag staat hij al op zijn plek bij ons thuis. Top, top, top!

Jan 09-01-2023

Super snelle levering. Gewoon volgens afspraak top. Geen gezeik of mooie woorden gewoon zoals het hoort.

Diana 09-01-2023

Vrijdag een bestelling geplaatst (BKI1161078), zaterdag ontvangen. Mooie aanbieding van wasmachine en droger, dus snel geleverd, en netjes bezorgd. Ook goede communicatie m.b.t. de status en levering.

Amit 09-01-2023

Wonderful experience with the order.(#BKI1160932 ) Bought Etna combi oven which was delivered on time as promised and it works really well.

Hans 08-01-2023

Mijn bestelling Smeg inductie fornuis met ordernummer BKI1134816 netjes en uiterst correct bezorgd goede communicatie over dag en tijdstip van de levering door aardige medewerkers van de bezorgdienst. Dik in orde 👍

E. Van der Vlist 08-01-2023

Na uren van passen, meten en prijs vergelijken uitgekomen bij B&K op 29 december en, volgens afspraak, 5 januari bezorgd. Keurig volgens tijdschema

RHofman 08-01-2023

Door een fout van de bezorgdienst Dynalogic was er een verkeerde vaatwasser bij ons bezorgd van een andere winkel. Bemmel&Kroon heeft diezelfde dag nog het juiste artikel opnieuw verzonden. Goede service!