Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Gerard 30-09-2022

Prima, Miele wasmachine gekocht, op dag keuze gebracht en op de dag een tijdslot (van 1,5 uur) van levering ontvangen en ook geleverd. netjes op zolder geplaatst en aangesloten. wel zelf maar even waterpas gezet anders gaat ie aan de wandel.
Online gezocht en idd de beste prijs bij B&K. 5 jaar garantie en oude machine meegenomen. volgende witgoed aankoop maar weer bij B&K

Beepee 30-09-2022

Fysieke winkel waar ik voldoende keuze heb en apparaten kan vergelijken. Ik ben erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid. Snelle levering en mijn nieuwe wasmachine werd naar zolder gebracht en de oude werd meegenomen. Ik ben altijd erg tevreden over Bemmel en Kroon Zoeterwoude.

Sandra 30-09-2022

Vanwege leveringsproblemen moest ik even geduld hebben tot week 37 werd mij verteld. in week 38 werd mijn inductie kookplaat bezorgd. Alles nagekomen zoals afgesproken. Echt een aanrader, dit bedrijf.

Rudi 30-09-2022

Prima advies in de winkel zelf.
Prijs erg scherp.
Levering exact conform belofte.
Zeer vriendelijke en welwillende aflevering.
Kortom geen enkele reden om verder te zoeken.
Bemmel & Kroon, dat is het.

J.W. 30-09-2022

Vriendelijke verkoper. Zeer concurrerende prijzen. Levertijd zoals afgesproken. Levering precies op het vooraf aangegeven tijdstip.

M. de Bruiijn 29-09-2022

Laat in de middag een bestelling vlot en keurig in behandeling nemen, zodat de klant binnen de kortste keren de gewenste inductiekookplaat in ontvangst kan nemen. Het liep allemaal gesmeerd, veel dank!

Dirk 29-09-2022

De site is gemakkelijk in gebruik. De afhandeling van de bestelling was snel en kordaat.

Vira 29-09-2022

Zeer scherpe prijs, prima service en snelle levering. Voorbeeld in afhandeling van bestellingen.

Koos van der Zalm 29-09-2022

Zelf woon ik in Almere. Kwam toch bij Bemmel en Kroon in Cruquius terecht omdat de door mij uitgekozen afzuigkap door de winkels in Almere wel geleverd kon worden maar niemand een leverdatum kon noemen, het zou zomaar maanden kunnen gaan duren.
De verkoper van Bemmel en Kroon bleek een zeer vriendelijke man met veel kennis van zaken te zijn.
De beoogde afzuigkap zou de volgende week geleverd kunnen worden, omdat ik die ook via Bemmel en Kroon geïnstalleerd wilde hebben zou dat nog een weekje extra kosten.
Alles is inmiddels tot mijn volle tevredenheid afgeleverd en geïnstalleerd en ik ben ook uiterst tevreden over de door het installatiebedrijf geboden service
Bij mijn bezoek aan de winkel was mij ook opgevallen dat hij zo ruim en netjes was ingericht en besloot ter plekke er eens met mijn vrouw langs te gaan. Slaag je niet bij Bemmel en Kroon dan slaag je nergens.

Ed 29-09-2022

prima site, alleen jammer dat de betaal mogelijkheden beperkt zijn. Bezorgers erg vriendelijk en bekwaam. snelle bezorging en goede communicatie over bezorgtijd.

Linda 29-09-2022

Wij kiezen altijd voor Bemmel & Kroon vanwege de snelle levering en de goede communicatie.
Beetje jammer was het dat deze keer het oude apparaat niet mee genomen kon worden ivm dat de wagen vol zat, ze hadden dit niet goed in de planning mee genomen, maar dat gaat via Dynalogic.

Evert 29-09-2022

Online bestelling was prima, levering zeer slordig en volgens mij onder tijdsdruk. Grote troep achtergelaten, niet waterpas afgeleverd en beschadiging van huis. Wel aardige jongens.

Joke 29-09-2022

Besteld op hun overzichtelijke site. Prijs/ kwaliteit is prima. Netjes de volgende dag afgeleverd.

Ray 29-09-2022

Wederom super snelle levering. Gisteren besteld en vandaag ontvangen. De bezorger nam de vriezer verder mee naar binnen dan over de drempel. Alles was perfect geregeld en we zijn weer erg tevreden met onze bestelling. Bemmel-Kroon blijft een top leverancier.

Chantal 29-09-2022

Bij Bemmel en Kroon besteld, prijstechnisch is deze heel voordelig, communicatie qua levering is perfect. Kortom prima.

Irma 29-09-2022

Zeer goede, duidelijke communicatie vanaf het moment van aankoopl. Vanaf 7.00 uur werd ik herhaaldelijk op de hoogte gehouden over het tijdstip van levering! Vriendelijke installateurs en een supersnelle installatie!

Beppie 29-09-2022

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen i.v.m. de hoge concurrerende prijzen bij andere leveranciers. Je hebt bij hun gewoon het zelfde product als elders maar je houd wel lekker centjes in je zakken. Via de website is het makkelijk kiezen wat je nodig heb en de levering is supersnel. Als je wil kan het de andere dag al maar je kan ook kiezen welke dag het beste voor jou uitkomt en waar maak je dat nog mee. Ze werken met een leveringsbedrijf die je keurig netjes op de hoogte stellen wanneer je levering is. Je wordt per email op de hoogte gesteld en een half uur voor levering ontvang je een sms wanneer ze voor jou deur staan. Machine is netjes geplaatst door leverancier en oude machine is meegenomen. Voor de plaatsing een klein bedrag betaald maar dat geeft wel lekker veel gemak. Bij vele winkels moet je tegenwoordig extra betalen om je oude machine te laten verwijderen en sommige doen het al helemaal niet meer.

Frans 29-09-2022

Super snelle reactie op vragen, snelle levering met accurate updated informatie over het bezorgmoment. Product in zeer goede staat ontvangen.

Sandra 29-09-2022

Dit bedrijf was erg klantvriendelijk omdat ik de bezorging van mijn apparaat 4x moest uitstellen. Men heeft totaal niet hierover “gezeurd”. En ze staan je altijd erg vriendelijk te woord. Prijs is ook goed. Tot nu toe verschillende apparaten gekocht bij hun omdat ze de laagste prijs garantie hadden voor die apparaten.
En ze komen hun afspraken goed na.

Henny 29-09-2022

Ontzettend vriendelijk behandeld en goed meegedacht met het verkrijgen van de juiste artikelen.
Keurig op de hoogte gehouden van de levertijd.
Helaas de oude magnetron niet terug genomen. Niet uit onwil maar omdat deze door ons en de bezorgers gewoon vergeten is terwijl deze wel klaar stond.

Bemmel & Kroon 29-09-2022

Duidelijke leverafspraken en uitstekende installatie van de inductiekookplaat. Snelle montage van nieuwe apparatuur en opruiming oude kookplaat en restafval. Prima werk.

Henk Van Vliet 29-09-2022

Doen exact zoals beloofd.
Ongelofelijk snel bezorgd.
Netjes op de hoogte gebracht over hoe en wanneer.
Kort, zakelijk maar heel netjes.
Voor herhaling vatbaar
Gewoon doorgaan zo

Annemieke 29-09-2022

Inmiddels niet alleen de hele keuken, maar ook een aantal losse apparaten hier gekocht en op alles goede service gekregen. Goede bezorgdienst, snelle levering en die keren dat er wat was snelle service.

Betonnetje62 29-09-2022

Ik ben zeer tevreden over de website, de prijs van het gekochte product en de montage door de monteur.
Alles is volgens afspraak verlopen.

Eddy 28-09-2022

Koel/vriescombinatie van Bosch gekocht bij Bemmel & Kroon. Een scherpe prijs en de mogelijkheid om een passende leverdatum te selecteren. Op de bezorgdst een goede track en trace om in te schatten wanneer de koelkast geleverd zou worden.