Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marleen 21-06-2021

Perfecte timing van levering op de gevraagde dag. Zeer vlugge service. Vriendelijke mensen.

Luca 21-06-2021

Great service, delivery trackable and on time! I bought this freezer at this webshop as I had previously bought the same model from another webshop and twice it was delivered damaged, so I had to send it back. I asked the delivery man to wait for me to check the product before he left, and he was kind and helped out. The freezer looks good and I look forward to using it

Jacqueline 21-06-2021

Bij de Bosch vaatwasser al 4 maanden niet leverbaar nadat onze oude niet meer gerepareerd kon worden. Bij Bemmel & Kroon CRQ989278 andere vaatwasser gekocht, ook van Bosch en binnen 2 dagen gebracht en geplaatst. Top geregeld heel tevreden mee, goede service. Doen echt moeite voor je. Zeer tevreden klant.

T. Werner 21-06-2021

Keurig geleverd volgens afspraak. Goed op de hoogte van tijd en SMS van te voren.Tevreden de goedkoopste zaak van dit type.

DNN Verhuur 20-06-2021

Mooie winkel, duidelijke regels omtrent Corona en een display waar je kan zien hoeveel mensen er binnen zijn.
Ik ken de winkel dus bij 22 personen dacht ik..ik kan rustig naar binnen, hij is groot genoeg.
Direct contact met een verkoper en goede uitleg omtrent het product.
Deal gemaakt en zoals gezegd en beloofd...de andere dag in huis.
Geleverd door aardige mannen en een lekker blikje fris werd gewaardeerd.(het was 30 graden)
Kopen, betalen en afleveren, het is geen hogere wiskunde.
Zeggen en doen zijn tegenwoordig 2 zaken die je scherp in de gaten moet houden en veel bedrijven komen hun afspraken helaas niet na....en dat alles voor de snelle verkoop.
Dit bedrijf doet gelukkig wat ze beloofd en zo krijg je weer een beetje vertrouwen in de mens en de markt....dus nu een droger....en binnenkort weer een wasmachine...
Van mij een dikke 9...alleen al voor de vriendelijkheid en het nakomen van de afspraken.
ps. de droger staat nog in verpakking...nog geen tijd gehad om hem te installeren .
Ik ga ervan uit dat er een droger in zit, want die heb ik gekocht...zoniet...komt het vast wel goed.
vertrouwen en een goed gevoel is toch waar het om draait bij de aankoop van wat duurdere zaken, eigenlijk wel bij alles wat we doen.
Bemmel en Kroon...ik ben bij jullie niet anders gewend
Conrad

Eric R. Pickkers 20-06-2021

Na wat zoeken naar de beste wasmachine en droger op hun site terecht gekomen.
Was geen gedoe, gelijk waar ik wilde zijn en dan ook nog de goedkoopste.

Heb zelf de bestelling wat vooruit geschoven anders had het de volgende dag al bij me thuis gestaan en dat kwam slecht uit.
Toen de bestelling zou komen mail en sms gehad waarmee de bestelling te volgen viel en deze kwam ook op de aangegeven tijd aa.

Super geholpen met neer zetten en aansluiten , dat scheelt gedoe.

Al met al supper tevreden en zeker een aanrader voor toekomstige klanten.
A+ en vijf sterren *****

Basam Fahed 19-06-2021

Heel goed dienst .. Goede service.. Goedkoop dan andere shoppers
Snel bereikbaar. Vriendelijke.

Peter 19-06-2021

Erg goede service, snelle levering en prettig telefonisch contact met de verkoper.

Kelly 19-06-2021

Vrijdagavond een wasmachine besteld, zaterdagmiddag geleverd. Keurig ruim op tijd een tijdslot doorgegeven (van 3 uur) en netjes van te voren een sms binnen gekregen een half uur voor aanvang. Bezorgers waren er iets eerder en belde ons op, bleven keurig wachten totdat wij er waren (op het afgesproken tijdstip). Vriendelijk geholpen met het aansluiten van de wasmachine op de 2e verdieping. Top service!

Angela 19-06-2021

Bestelling geplaatst en even moeten wachten omdat het artikel van de leverancier af moest komen. Goede communicatie hierover. Kortom dik tevreden.

Stichting Hethuis 19-06-2021

Een regelrechte tien voor Bemmel en Kroon van Stichting Hethuis in Leidschendam. Wel twee jaar zijn we bezig geweest met het inrichten van dit ouderinitiatief voor onze 18 (ernstig) meervoudig beperkte kinderen en Bemmel heeft tijd genomen om mee te denken en te bewegen met ons door altijd bereikbaar te blijven gedurende de opbouw van Hethuis. Daarbij heeft Bemmel alle wasmachines en drogers, koelkasten en vriezers -alhoewel nieuwere en duurdere exemplaren dan oorspronkelijk uitgezocht - tóch de oorspronkelijke prijs gerekend. Hulde aan dit bedrijf. Zelfs na plaatsing waren jullie snel bij ons toen er even iets niet in orde leek. Wij zijn dankbaar!

Gijs Spoelder 19-06-2021

Naast dat van Bemmelenkroon een goede website heeft hebben met interessante acties en een fijne site om je bestelling te doen. De bezorging kon ik helemaal op mijn wensen inregelen. Geen moment getwijfeld over de betrouwbaarheid. Ik raad deze iedereen aan.

gerard huf 19-06-2021

ik heb al meerdere keren bij bemmel en kroon tot volle tevredenheid besteld.
bezorging en afhandeling is top.
een 8 (een 9 is voor mezelf en een10 voor o.l.h.)

Jean Thomassen 19-06-2021

Zeer correcte behandeling van mijn bestelling. Goede website. Snelle levering. Mooi en degelijke warmtepomp droger.

Carel 19-06-2021

Prima snel geleverd, mijn oude kookplaat was gesneuveld, de nieuwe had ik binnen 24h in huis. Bemmel en Kroon aflevering via Dynalogic gaat echt geweldig, je kunt volgen waar de chauffeur ongeveer is, en je ontvangt 30 minuten voor aankomst een sms.

Rick schaeken 19-06-2021

Super service !!! Bestelde wasmachine maar deze was helaas niet meer voorradig. Kreeg een duurder model voor zelfde prijs . Perfecte bezorging netjes aangesloten. Dikke duim

Gerst6 19-06-2021

Gisteren besteld en vandaag al in huis.
Bezorgdienst vooraf aangemeld wanneer ze komen met een tijdvak van 2 uur en een half uur van te voren nog een bericht welke tijd ze precies komen.
Espresso machine tegen een prima prijs gekocht

Robin 19-06-2021

Laat ik vooraf zeggen dat ik over de Winkel en personeel Rijneke Boulevard zeer tevreden ben.
We gingen heel snel en goed met een prachtig 3D ontwerp de winkel uit.
Daarna ben je vanaf levering overgeleverd aan een stelletje krukken van een service team ! de ene vrouwelijke collega is volgens mij NETFLIX aan het kijken terwijl ze je te woord staat want ALLES (en ik heb haar wel meer dan 4 x gesproken ) wat zei zegt wat ze gaat doen gebeurd pertinent niet en ik kan altijd na haar haar 2e collega gaan bellen .
Die ook trouwens oostindisch doof is want die heb ik 2 keer een bestelling doorgegeven die hij niet kloppend weet te maken.
Bovenop dit alles raakte deze persoon nog heel snel geïrriteerd omdat ik dat ook was . (vind je het heel vreemd als je midden in een verbouwing zit en je moet overal achteraan !) dan slik je maar een keer ! dan trek je het boetekleed aan ! soms kun je niet gelijk naar de oplossing verwijzen als je voor de zoveelste keer een fout heb gemaakt! dan moet je even bloeden , inlevingsvermogen van een Mier !
Soms meneer de service medewerker moet je even luisteren en wat doen met de feedback ! wat ze overigens in de winkel wel kunnen. (want mijn hoop op de service afdeling had ik na 7 keer contact opgegeven en ik wilde de winkel spreken) .
Ik heb gemerkt dat deze mensen veel geschikter zijn op de plek van de service afdeling ; inleving in het probleem , toezeggingen waarmaken alles kunnen ze!
dus Bemmel en Kroon sorry voor deze score maar dat ligt dus aan jullie SERVICE AFDELING helaas
Ik zit dus nog steeds te wachten op de achterkant van mijn eiland terwijl de zijkant al maanden in het magazijn bleek te staan ook en ik een achterwand van een spoelkast krijg geleverd die ik niet nodig heb .

M.H. van den Berg 19-06-2021

Wederom goed en professioneel geholpen met een nieuwe vaatwasser. Scherpe prijzen en snel bezorgd.

Yvonne 19-06-2021

Gisteravond deze vriezer besteld en vanmorgen in huis, top👍 Duidelijke site met omschrijving en keurig door 2 vriendelijke mannen afgeleverd, geplaatst en in werking gesteld. Gelijk info gevraagd over onze inbouw vriezer, dus deze word ook binnenkort besteld👍 Zeer tevreden klant.

Dick van Asperen 19-06-2021

Een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, uiterst vriendelijk en behulpzaam. Snelle levering en snelle service achteraf

Kees Zwanenburg 19-06-2021

Bezorging was precies optijd, de bezorgers waren erg behulpzaam en lieten niets achter zelfs de gelekte waterdruppels van de oude machine werden opgeruimd.

Schuurman 18-06-2021

Goede prijs , overal duurder. Levering de volgende dag. Aardige bezorgers die tot op 5 minuten nauwkeurig aangaven hoe laat ze er zouden zijn. Ook gaven ze nog nuttige adviezen

Gerrit 18-06-2021

Ben hier heel snel en goed geholpen, denken met je mee en hebben de scherpste prijzen van Nederland.
Ook de aflevering ging goed werd gebeld dat ze onderweg waren, netjes alles aangesloten en verpakking materiaal mee retour. Zo prima service van start tot finish.

erwin zeeman 18-06-2021

Super vriendelijke service aan de telefoon
Denken met je mee ... behulpzaam met vragen en eventueel hulp met inplannen ...geven eerlijk advies en ook korting waar mogelijk.
Ik kan bemmelenkroon alleen maar aanbevelend en ik weet zeker dat ik bij hun meer en vaker bestel.

Dank U voor hulp hulp en advies en verkoop en alles te regelen

Mvg xxx