Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

guus loman 25-07-2022

levering is na bestelling heel goed geregeld. goede uitleg over product en vervolg stappen.

Jan 25-07-2022

Prima order afhandeling. Gekozen voor B&K vanwege montagemogelijkheid. Dat viel tegen. Onderaannamer had pas na drie weken tijd om te monteren. Niet handig bij kapotte apparatuur. Ook "meerwerk" van montage viel tegen. Zal wel ergens in kleine letters hebben gestaan, maar je verwacht toch dat meerwerk (arbeidstijd) van de één wordt gecompenseerd door minderwerk bij de ander.

rjl 25-07-2022

Zaterdag een warmtepomp droger besteld en zondag geleverd, top geregeld. Prijs ook nog de goedkoopste die ik kon vinden

Lia 24-07-2022

Prima winkel, grote keuze, proffesioneel personeel, niet opdringerig, goede uitleg gehad over een combi-magnetron. Ook prima service betreffende de levering, volgende dag oo zondag werd onz e mooie over al bezorgd, zal zeker bij andere mensen bemmel en kroon adviseten

Fred 24-07-2022

Ik had mijn bestelling per telefoon besteld. Eerst had ik aan de telefoniste nog 2 vragen betreffende diverse maten, en zonder ook maar een zucht of probleem ging ze voor mij op onderzoek uit en had heel vlug een antwoord op me vragen. Prima.
En nog geen 24 uur later had ik op zondag mijn bestelling binnen.

Martine 24-07-2022

Op zoek naar een goede compacte, betaalbare stofzuiger, kwam ik op de site van Bemmel & Kroon terecht. Hier vond ik de Compact C1 van Miele in de aanbieding. Gelijk de knoop doorgehakt en besteld. Nog geen 24 uur later werd hij bezorgd! Zeer vriendelijke bezorger overigens. Meteen in elkaar gezet en uitgeprobeerd. Heerlijke lichtgewicht stofzuiger, die rustiger is dan ik verwachtte. Heel blij mee!

CarlitosSLB 24-07-2022

Vriendelijk telefoongesprek , netjes teruggebeld voor uitleg eventuele aankoop en uitstekende service nadat aankoop daadwerkelijk is gedaan.
Product is snel geleverd , aangesloten en volledig aan het functioneren naar tevredenheid.
Op alle fronten dik tevreden dus aanrader , indien nodig zal ook in de toekomst van deze winkel gebruik maken.

Frans 24-07-2022

Fantastische webwinkel , waar je s'avonds ,tegen een goede prijs een bestelling plaatst, en die de dag erna geleverd wordt, zelfs op zaterdag!!!

Eric 24-07-2022

Ruim assortiment, mooie aanbiedingen, snelle en accurate levering. De ene dag besteld, de volgende dag al werkend.

Prima winkel 24-07-2022

goede site voldoende mogelijkheden en snelle levering en goede prijzen zeer tevreden

bob1 24-07-2022

Gisteren een Vaatwasser gekocht en 1 dag later staat heel al de draaien en mijn keuken.
DAT is PAS sneeeeeeeeeeelllllllllll ; ordernummer BKI1108261

Elly 24-07-2022

Via Google terechtgekomen bij Bemmel en kroon. Telefonisch contact gehad en per omgaande de offerte in m’n mail. Tot m’n verrassing eer de niet meer voorradige koffiemachine snel geleverd. De leverafspraak was zo gemaakt en op de dag zelf per uur te volgen. Top service en perfecte communicatie👍🏻👍🏻. BKI1105113

Rinus Ouwens 23-07-2022

Overzichtelijke digitale shop met een ruime keuze aan alleen kwaliteitsartikelen, wanneer geen prijs is deze na uitvraag in offerte supersnel beschikbaar tegen sterk concurrerende prijzen. Fijne reacties bij navraag over prijzen en levertijden en wanneer onduidelijkheden wordt je “gewoon” even gebeld voor overleg, heerlijk nieuwerwets! Inmiddels de grotere aankopen zoals USA koelkast, droger en inductie kookplaat bij Bemmel & Kroon aangekocht en dit tot volle tevredenheid, afspraak=afspraak ! Tot de volgende order en suc6

Robert 23-07-2022

Ik heb via deze winkel een kookplaat besteld en was heel verrast door hoe klantvriendelijk het bedrijf was. Voor de kookplaat ging ik nog 5 andere winkels bellen en vragen of die geschikt is voor mijn elektra aansluiting en of electricien nodig was, geen enkele winkel kon een duidelijk antwoord geven en waren de medewerkers niet bereid om wat voor mij uit te zoeken en vooral gericht om hun AHTS zo laag mogelijk te houden. Alleen bij Bemmel & Kroon werd ik heel goed te woord gestaan door een vriendelijke klantenservice medewerker die mij niet alleen het antwoord gaf, maar ook zelf leverancier ging bellen om levertijden achter te halen en of die kookplaat geschikt is voor mij aansluiting thuis. Door deze reden heb ik hier de kookplaat besteld, hoewel die iets duurder was dan elders. Uiteindelijk door prijsgarantie kreeg ik zelfs het verschil van het bedrag terug zodat bij deze winkel de kookplaat net zo goedkoop was als bij de andere goedkoopste winkel. De kookplaat zou uiteindelijk in september geleverd worden, maar kreeg ik al een week later bezorgd. Dus ik was meerdere keren positief verrast en zal hier zeker terug komen als ik iets voor apparatuur moet kopen. Heel Bedankt!

Koelkast en vrieser 23-07-2022

Goede uitleg in de winkel netjes thuisbezorgt op tijd nog een tefoontje gehad hoelaat ze precies kwamen leveren

David Ellis 23-07-2022

Bestelling en toelichting over de koelkast ging vlot. Bezorging door Dynalogic is een ramp.

Zeer gehaast en kan geen vragen stellen. 5 Jaar geleden ook geklaagd. Service is nog slechter dan 5 jaar geleden.

Ben bang dat dit de laatste keer is dat ik bij Bemmel en Kroon bestel mede door de slechte ervaringen van Dynalogic.

Wopke Jong De 22-07-2022

Een specifieke oven van Siemens besteld. Lange levertijd, zoals bij veel zaken op dit moment. Bemmel & Kroon hebben top afgewikkeld. Kleine aanbetaling en besteld in afwachting van de duur van levering. Regelmatig contact gehad en prima te woord gestaan. De oven was binnen en binnen 1dag geleverd met een tijdslot van een uur. Dus top service van begin tot einde.

André van Oene 22-07-2022

Voor BenK gekozen omdat de bestelde wasdroger bij hen de goedkoopste was. Ik kende het bedrijf niet. Afhandeling van bestelling was zoals het hoort: correct.
Bezorging zou 's avonds tussen 19 en 21 uur plaatsvinden. Wasdroger werd echter bezorgd om 21.45 uur. Correcte en vrolijke bezorger maakte alles weer goed.

Paul 22-07-2022

Alles netjes afgehandeld, De prijs was ook correct, Snelle levering, In de toekomst zal ik hier vaker mijn apparatuur kopen.

Jan Osinga 22-07-2022

UItstekende producten , snelle levering, betrouwbaar en scherp geprijsd, waardoor ik zeer overtuigd ben geraakt van de kwalitieit van deze winkel

W.G. Sleking 22-07-2022

Doordat de oude koelkast ineens een probleem kreeg en we in het verleden goede ervaringen hadden met Bemmel & Kroon hebben we meteen een kijkje genomen of ze snel een nieuwe koelkast konden leveren.

De webshop heeft een handig navigatie menu. Duidelijk en makkelijk navigeren per type huishoud apparaat en zodra je het product hebt gevonden is er veel informatie aanwezig van het product. Foto's vielen iets klein uit op een 34 inch scherm, maar was verder wel oké.
Bestelproces was makkelijk en duidelijk. Je klikt op het winkelwagentje en kiest eventuele extra opties. Je kiest een bezorgdatum eventuele bijzonderheden (flat, begane grond, lift e.d.) en je kunt daarna verder klikken om je NAW in te vullen. Ze nemen eventueel je oude (kapotte) apparaat ook mee zonder extra kosten. Dan nog even controleren of alles klopt (prijs, NAW, bestelde apparaat) en betalen maar.
Meteen krijg je een mailtje dat je een bestelling hebt geplaatst en niet veel later een mailtje dat je betaald hebt.
Midden in de nacht stond er al een mailtje van de bezorgpartner Dynalogic klaar met verdere informatie voor de levering.
Levering zou de volgende dag plaatsvinden, wat inderdaad klopte. De bezorgpartner Dynalogic is een goede keuze van Bemmel & Kroon, aangezien ze je altijd netjes op de hoogte houden van het aflevertijdstip. Naarmate jouw afleveradres op de route dichterbij komt, zie je het tijdsvak ook daadwerkelijk steeds kleiner worden en ongeveer 20 tot 30 minuten voordat ze er echt zijn, krijg je een sms dat ze er bijna zijn.

Al met al wederom erg tevreden over de service en het gemak om iets te kopen bij Bemmel & Kroon.

Sander riep 22-07-2022

Supersnelle service tegen een goede prijs.
Gisteren ging onze inductie plaat kapot, vandaag konden we weer heerlijk nasi koken op een nieuwe 👍👍👍
Ordernummer BKI1108512

Valentin 22-07-2022

Besteld en direct geleverd!Op 2andere sites ,na een half jaar wachten en steeds weer beloven ,niets geleverd!Had ik het maar eerder geweten.Bemmelenkroon is top en punctueel!Bravo heb het aangesloten en we koken er nu op!Valentin

Joop 22-07-2022

Voldoende informatie en mogelijkheid om te vergelijken tussen producten. De bestelling gaat zonder problemen en de informatie rondom levering is correct.

loupelamp 22-07-2022

De vestiging van Bemmel & Kroon in Cruiqius werd ons aanbevolen door onze zoon. Zijn op 21 juni 2022 zeer vriendelijk bijgestaan en voorgelicht m.b.t. de aanschaf van een ETNA-kookplaat. In alle rust kon de bestelling plaatsvinden. Ook t.a.v. de tijdsspanne voor de op/aflevering van deze bestelling is door de verkoper een goede voorlichting aan ons gegeven. Inmiddels is de ETNA-kookplaat vandaag , 22 juli 2022, door de bezorgdienst bij ons afgeleverd. Alle waardering voor uw bedsrijf.