Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Mark 06-02-2021

Na 1 dag geleverd, netjes aangesloten en oude wasmachine afgevoerd. Prima service.

Peter 06-02-2021

In december hebben we een bestelling geplaatst voor een droger en wasmachine bij Bemmel en kroon. Via een eenvoudig telefoontje hebben ze beide apparaten (apart) en zo snel mogelijk geleverd. De leverancier was echter iets later dan de aangegeven bezorgtijd in de laatste sms. Verder zijn de apparaten goed geïnstalleerd door vriendelijk personeel. Kortom: tevreden klanten.

Zeer Goed Bedrijf 06-02-2021

Zeer goed bedrijf. Komt afspraken altijd na. Heeft een groot assortiment keukens en apparatuur. Wordt altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen en te woord gestaan. Al klant vanaf 2004. heeft ook altijd een oplossing voor installatie van hele goede apparaten.

Mevr T .Nuij 06-02-2021

een warmtepompdroger gekocht
zeer tevreden over de levering en aandacht van Bemmel &Kroon
Het type nr was er niet meer ander type nr gekregen voor de zelfde prijs
Een toppertje en aanrader deze firma super
Mevr T. Nuij

Otten 06-02-2021

Vooraf een paar keer email contact, steeds snel en duidelijk beantwoord, adequaat. Correcte levering.

Hans h 06-02-2021

Netjes op tijd geleverd. Prachtige koelkast met heel veel ruimte. Prettig telefonisch advies gekregen voordat we bestelden

Fred 06-02-2021

Goede service, op tijd geleverd en scherpe prijzen. Zal volgende keer hier weer bestellen. Een aanrader!

Astrid 06-02-2021

Helaas was de vaatwasser niet meteen leverbaar door de lock down, maar zodra hij beschikbaar was kon ik voor de volgende dag al een afspraak inplannen voor levering. Bedrijf is niet duur en doet wat het beloofd

Erwin 06-02-2021

Netjes geleverd. Keurige heren die de boel werkend en opgeruimd hebben achtergelaten. Zoals het hoort!

Marcel 06-02-2021

Prima deal voor wasdroger met ordernummer 487816. Snelle bevestiging en levering stipt de volgende dag. Keurige installatie en afhandeling.

V d Meijden 06-02-2021

Snelle levering, gelukkig geen onnodige verpakkingsmateriaal,goede duidelijke bon duidelijke site , gewoon zoals online bestellen behoort te gaan.

Gert 06-02-2021

2 ovens besteld van Siemens, kon nergens anders geleverd worden op korte termijn vanwege leveringsproblemen. Echter BEmmel en kroon heeft deze de volgende dag geleverd.

Recep 05-02-2021

Ik was op zoek naar een bepaald type koffiemachine van Siemens en via Google bij Bemmel en Kroon terecht gekomen. Elders was het apparaat veel duurder en hier was de prijs gewoon 100€ goedkoper! Bestellen ging erg makkelijk. Nog even telefonisch contact gehad na de bestelling en werd erg goed geholpen door Amy. Binnen een dag had ik mijn koffiemachine in huis. De levering was zeer goed, ik werd van begin tot eind vd levering op de hoogte gehouden. Zo hoort het!

Daniel Menco 05-02-2021

Top ben heel blij met de wasmachine. Top levering en hele snelle installatie.

W.Mooijman 05-02-2021

Altijd Bemmel en Kroon Leveren goed af en goede artikelen tegen de beste prijs.

Rene11 05-02-2021

Goede prijs, snelle en goede levering en service. Nemen oude product weer mee. Niks op of aan te merken.

Mercia v B 05-02-2021

Ze hadden een goede actie van 50 euro korting bij aankoop. De volgende dag al geleverd en vlot geplaatst. Ruim assortiment. Werd met de track and trace goed op de hoogte gehouden. Kon gerust nog even met de honden gaan wandelen.

Martin K. 05-02-2021

Gekozen vanwege de scherpe prijs, keurig op tijd afgeleverd op 4 hoog zonder lift, alle verpakking meegenomen en de oude koelkast. heren een dikke fooi gegeven!!

P. de Hart 05-02-2021

Bestelling netjes en in goede order behandeld ook netjes afgeleverd zeker een aanrader

Jan B 05-02-2021

Alles is zeer snel en goed geregeld
Zeer snelle levering
De bezorgers hebben ook in deze moeilijke periode de bezorging, plaatsing en retour materialen geregeld
Dank daarvoor

j.reek 05-02-2021

Top winkel ondanks online,telegonisch goed te bereiken en keurig geholpen.
Scherpe prijs en de vaatwasser was snel bezorgd(dag erop,zelf te plannen),keurig op tijd en verpakt,bezorgers ook keurig netjes!. mvrgrt J.Reek

Gert-T 05-02-2021

Via een zoekopdracht voor een inductiekookplaat op de site van Bemmel en Kroon terecht gekomen. Een beetje een drempel omdat je moest bellen voor de scherpe prijs. Goed dat we het toch gedaan hebben. Een scherpe prijs maar ook veel informatie gekregen. Later de aankoop nog gewijzigd in een ander type, ook daarbij netjes geholpen. Top geholpen.

Mj van der Veen 05-02-2021

de enige onlineshop die de koelkast had die ik al 6 mnd wilde hebben.:)) bovendien keurig geleverd op de afgesproken tijd .zeer vriendelijk personeel ook aan de telefoon toen ik vroeg wanneer ik de koelkast kon verwachten .ik wist dat hij van ver moest komen.aflevering perfekt door 2 vriendelijke jongemannen .ben dus superhappy met deze aankoop !

Pietro C 05-02-2021

Bestellen is uiterst makkelijk online en er is een duidelijke site.
En de prijs is perfect voor deze machine

Frans Martens 05-02-2021

De kookplaat die ik wilde bestellen en de volgende dag wilde installeren was niet op voorraad. Ik kreeg direct een ‘beter’ alternatief aangeboden met een leuke korting, die de volgende dag ook daadwerkelijk geleverd is. Top qua service en nakomen van afspraken!xxxxxx