Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

TMAN 18-04-2021

Zeer fijne online shop, duidelijk, punctueel en goede service. Gemaakte afspraken worden ook nagekomen. Topshop !

Pieter 17-04-2021

Een goede shop met uitgebreide filtermogelijkheden op hetgeen je zoekt. Vragen worden snel en naar tevredenheid beantwoord. Mis wel het aan kunnen maken van een account met bijbehorende inkijk in gedane bestellingen en dergelijke. Je wordt wel goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Eric van Beek 17-04-2021

Snelle levering van de vaatwasser. Keurige plaatsing door de monteurs die de aflevering verzorgden. Ook een prettig communicatief contact met de medewerkers. We zitten nu ook te denken voor een nieuwe keuken.

Kees v Veen 17-04-2021

Keurig en snel geleverd wat ik besteld had. 's avonds besteld en de volgende middag in huis.

Robin 17-04-2021

Duidelijke en fijne website, en bovendien goede prijzen ook. Bij grote aankopen maak ik er altijd wel werk van om de beste, niet alleen de goedkoopste, deal te vinden en vooral om niet ook alleen bij de grote jongens te kijken zoals de Bol(le) en de koele blauwe. Nu op alle fronten kwam Bemmel en Kroon er het beste uit, beste levertijd, goede website, duidelijk bestelproces, super goede en vriendelijke bezorging en ook nog eens de beste prijs, dus helemaal perfect dus! Ik heb er dus een nieuwe favoriet bij!

Peter Bos 17-04-2021

Al jaren lang neem ik producten van Bemmel en Kroon. En altijd is de service en klantgerichtheid een 10. Wordt prettig geholpen en je krijgt ook prima feed back.
Dus een 10 met een griffel

Marcel Heijman 17-04-2021

Wij hebben een Smeg koelkast (showmodel) gekocht, deze was in de showroom van Cruquius, ziet er heel netjes uit en werd keurig afgeleverd door 2 nette mensen, kortom top!

Wim 17-04-2021

Vrijdag wasmachine en droger besteld, zaterdagochtend afgeleverd inlusief installatie, nuttige tips en meenemen van de oude apparaten. Dikke pluim voor de bezorgers.

Patrick Muishout 17-04-2021

Zeer snelle levering netjes op tijd bezorgd
Een aanrader voor iedereen top 👍🏻

Dianne 17-04-2021

Super netjes geholpen, snel, secuur en vriendelijk. De wasmachine ziet er netjes uit en is meteen aangesloten.

Cor 17-04-2021

Snelle levering, volgens afspraak precies op tijd. Zeer vriendelijke en behulpzame bezorging. Een 10+!!!

Michiel Cozijn 17-04-2021

Prima assortiment. Ik zocht een Liebherr koelkast met specifieke specs en die hadden ze. Duurde even voor hij geleverd kon worden, vandaar de 'late' review. Gebruiksvriendelijke site. Scherpe prijzen. Prima service qua levering.

G.E.Quax 17-04-2021

Duidelijk simpel makkelijk en snel geregeld en precies op tijd geleverd en op de goede plek gezet , en de keurige jongens de koelkast brachten kortom wij blij en Bemmel en Kroon een klant erbij

Mariëlle 16-04-2021

Op zich wordt je altijd goed geholpen bij Bemmel @ Kroon en nu ook wel maar heb toch n minpuntje waar misschien iets mee gedaan kan worden. Wij hebben een wasmachine, droger, koelkast, vriezer, vaatwasser, inductie kookplaat en 2 combi magnetrons gekocht en de avond voor levering kregen wij netjes n mailtje met hoe laat ze zouden komen en wat ze kwamen brengen. Alleen in dit lijstje ontbraken onze
magnetrons dus heb ik gebeld deze waren niet leverbaar op dit moment waarom sturen jullie hier geen mail over in plaats van de klant zelf weer te laten bellen.
Verdere bezorging was niet op de afgesproken maar verder wel goed verlopen.

Ton 16-04-2021

Prima geholpen!
Hoewel ze het erg druk hadden, hebben we de vaatwasser netjes op tijd ontvangen.
Één dag handmatig afwassen was meer dan genoeg.

Lars 16-04-2021

Nette prijs en vlotte levering. Ook keurig, het bestelde artikel was niet voorradig, maar wel de opvolger voor dezelfde prijs mogen ontvangen! Tevens een prettige en vriendelijke bezorger. Zeker een aanrader.

Maria 16-04-2021

Deskundig en vriendelijk personeel. Snelle levering en professionele installatie.

Jonathan 16-04-2021

Goede prijzen en ruim assortiment. Wij hebben inmiddels over de jaren heen al een koelkast, fornuis en droger bij ze gekocht. Erg prettig is het afsluiten van extra garantie voor een schappelijke prijs en de opties om spullen op locatie neer te zetten (droger ging naar zolder).

Aftersales prima in orde; als er iets is lossen ze het op. Grootste recente pluspunt was de recente mail met de vraag hoe onze laatste aankoop (droger) beviel. Een vermeend minpunt wisten zij voor ons op te lossen.
Tot de volgende aankoop :).

Annemiek 16-04-2021

Gekozen voor deze shop vanwege de reviews. Ik ben zeker niet teleurgesteld. Het tijdstip werd gedurende de dag aangepast zodat ik precies mee kon kijken wanneer de levering was en ik niet de hele dag thuis hoefde te blijven. De mannen die de wasmachine kwamen brengen waren bijzonder vriendelijk. De oude machine werd opgehaald en de nieuwe werd keurig geplaatst en helemaal aangesloten. Ik zou iedereen deze shop aanraden.

Frank 16-04-2021

Via kieskeurig op bij deze winkel/shop terecht gekomen ivm de goedkoopste prijs en binnen 24 uur brengen. Na bestelling plaatsen bleek het bestelde product ineens op, kreeg heel snel bericht dat ik een ander model wat iets duurder was toegestuurd krijg. Is zeker een goede service. Ook 2x telefonisch contact gehad, korte wachttijd om vervolgens goed en duidelijke uitleg gekregen. De track en tracé ging heel mooi, je kon zien hoelaat de bezorgers kwamen. Ook bezorgers heel vriendelijk en goed. Al met al hele goede ervaring. De wasmachine draait nu proef.

Ik kon dit bedrijf niet, was toch een gokje met al die oplichters tegenwoordig, maar Bemmelenkroon is echt een goede aanrader om wat te kopen

Janbon 16-04-2021

Prima shop - leverancier. Goede service tegen uitstekende prijzen. Meerdere malen reeds spullen bij besteld. Gisterenmiddag een wasdroger onder ordernummer ZTW973445. Vandaag (nog geen 24 uur later) begin van de middag geleverd en aangesloten. Alles netjes/top gedaan door behulpzame bezorgers, je kan niet beter verwachten.
Oude droger en verpakking meegenomen en geen rommel gemaakt cq achtergelaten. Ik ben erg tevreden.

Eric 16-04-2021

Ik ben op zoek geweest naar een kwalitatief goede vriezer die ook in de garage geplaatst kan worden.
Hier lekker snel kunnen bestellen tegen een scherpe prijs, Top!

Eva 16-04-2021

Snel en keurige levering over de drempel😄 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

N. Visser 16-04-2021

Telefonisch contact ging snel en prettig. Binnen 15 minuten teruggebeld over levertijd, bestelling bevestigd en betaald. Snel binnen en perfect bezorgd, ook duidelijk qua aflevertijd!!

Willem66 16-04-2021

Geweldige website, zeer scherpe prijzen, je kunt zelf de datum bepalen wanneer je je aankoop geleverd wilt krijgen. Super!