Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Jacqueline 22-05-2021

Voor de 2e keer bij dit bedrijf een wasmachine besteld, binnen een dag geleverd. De machine was niet voorradig maar voor een minimale bijbetaling kregen we een duurder type die wel op voorraad was. Op de dag van levering word je goed op de hoogte gehouden wanneer het wordt geleverd zodat je niet voor niets thuis zit. Bij het aansluiten hebben ze nog even de droger eraf getild terwijl dat eigenlijk door ons zelf gedaan had moeten worden. Zeer vriendelijke monteurs. Top service!!

J. Floor 22-05-2021

Scherpste prijs en zeer snelle levering van mijn nieuwe stofzuiger! Top
Binnen 24 uur gewoon een nieuwe stofzuiger in huis.

Richard C. 22-05-2021

Wow, deze winkel is niet alleen scherp concurrerend qua prijs, maar leveren ook supersnel met een glimlach! Hier koop ik graag vaker! De droger van Siemens is zonder beschadigingen geleverd en functioneert naar behoren, super tevreden.

Kevin 22-05-2021

Gisteren bezorgd, vandaag in huis! Twee aardige gasten hebben in enkele minuten een wasmachine naar zolder gebracht en aangesloten. Gewoon top!

Kistemaker 22-05-2021

Wij zijn zeer content met de behandeling in de winkel. Ook werd het probleem met het meenemen van de oude machine goed opgepakt

Aluin55 22-05-2021

Een Siemens vaatwasser gekocht die snel werd geleverd ( binnen 1 dag). De machine werd geleverd door een goede vervoerder die je goed op de hoogte hield van het aflevermoment. Top!

Emil 22-05-2021

Ging makkelijk met bestellen en afspraak maken voor bezorging! Goede service

Anita 21-05-2021

Super geholpen in de winkel met uitzoeken koelkast.
Bezorgen prima verlopen.
De jongens waren nog super gemotiveerd ondanks het uitlopen van bezorging, alsnog bedankt.

Alphons 21-05-2021

Bij dit bedrijf is service nog van betekenis . Men houd zich aan de afspraken en leverde stipt op tijd. De bezorgers was geen moeite te veel.
Waren zeer netjes en vriendelijk .
Dat kun je niet van elk bedrijf zeggen.
Alphons ROUMANS

Raymond Patrick 21-05-2021

Prima winkel,kundig persoon aan de telefoon gehad die mijn vragen prima beantwoorde.Vervolgens de offerte bevestigd en de vaatwasser werd keurig volgens afspraak bezorgd,Bestel hier volgende keer zeker weer!!!

Nofen 21-05-2021

Vanaf het eerste moment tot de keurige aflevering, adviserend, meedenkend en uiterst behulpzaam.
Bij een volgende aankoop voor keuken en/
of badkamer zeer zeker naar BEMMELEN & KROON!

Duif 21-05-2021

Super vriendelijk geholpen door Mathijs in de Cruquius
Goede uitleg en prijs korting.
Levering de volgende dag door zeer vriendelijk personeel.
En alles netjes geplaats en aangesloten.

Danielle Van der Horst 21-05-2021

Goede voorlichting! Verkoper nam
Uitgebreid de tijd. Kon zelf een dag van plaatsing kiezen. Bezorgers belde netjes en waren klantvriendelijk

Carel 21-05-2021

Ruime keus, scherpe prijs en vlotte levering. Perfecte track and trace zorgt ervoor dat je, voor de levering, niet een hele ochtend of middag hoeft te wachten.

Ellen Vogelzang 21-05-2021

Bemmel en Kroon is een bedrijf met professionele voorlichting en informatie én uitstekende service. Goede communicatie en informatie over leveringtijd. Super tevreden!!

Eveline 21-05-2021

Via de de consumentenbond bij deze webshop terecht gekomen . De webshop heb ik als zeer correct en flexibel ervaren . Ook de gemaakte afspraken zijn na gekomen . Dat heb ik zeer gewaardeerd

jan 21-05-2021

Goede prijs. zeer vlotte afhandeling. correcte levering.
Bestel hier nog. Proficiat !

Maryna 21-05-2021

Prima service, goed geholpen, snelle levering. Uitstekende bereikbaarheid. Veel keuze en veel artikelen in de winkel waardoor je een goede indruk krijgt.

Jenneke Van Den Broek 21-05-2021

Wij zijn heel tevreden. Veel keus, prettig geholpen. Er wordt met je mee gedacht en goed geadviseerd. Snelle levering mogelijk en laagste prijsgarantie. Veel apparatuur is momenteel moeilijk leverbaar, maar de 4 apparaten die wij kochten waren 2 dagen later in huis. De montage werd door Bemmel en Kroon direct erachteraan gepland. Snel en goed! Enige minpuntje: Ik had een vraag waarover ik heb gebeld. Ik zou teruggebeld worden maar dat is niet gedaan. Het zal de drukte wel zijn.

V Wijk 21-05-2021

Ik ben vriendelijk geholpen. En mijn aanvraag is direct opgepakt. Twee dagen later had ik de nieuwe Qooker thuis! Geïnstalleerd en wel. Heel tevreden.

Top bedrijf met goede service 20-05-2021

Zeer goed geholpen bij de keuze van mijn inbouw afzuigkap en combimagnetron van Siemens ! En werd zelfs al na 2 dagen ingebouwd.De hele procedure van kijken/bestellen/inbouwen is heel goed verlopen en werd goed op de hoogte gehouden. Zou zeker dit bedrijf aanbevelen en zou bij mijn volgende apparaat weer naar hun toe gaan.

K.Braaksma 20-05-2021

Deze shop Leverd vlot , komt afspraken na ,geeft goede informatie als je over het product beld.

Marco 20-05-2021

Bosch wasmachine gekocht. Prima service. Goede tracking. Ook fijn dat ze ook m'n wasdroger terug geplaatst hebben.

moerer 20-05-2021

prima levering. Prachtige vrieskast. Afvoer oude kast ook voortreffelijk
begeleiding van de aankoop was uitstekend

Frank 20-05-2021

Erg positieve ervaring met Bemmel en Kroon. De verkoper vroeg me of ik op de hoogte was van een alternatief product en dat werd erg gewaardeerd. Aflevering via Dynagroup was uitstekend. Aflevertijd duidelijk gecommuniceerd. De 2 bezorger hebben producten op gewenste plaats geleverd en van te voren uitleg gegeven dat 1 doos al bij het depot beschadigd was. Tevens uitgelegd van hoe eventueel te reclameren. Uitstekend!!