Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Elle 29-11-2023

Zeer gebruiksvriendelijke en duidelijke website . Ook zeer duidelijk mailcontact over bezorging en heel fijne en goede bezorging. Kortom, alles naar wens .

Benjamin 29-11-2023

Beste Bemmel en Kroon Team,

Ik wilde even de tijd nemen om jullie te bedanken voor de geweldige ervaring die ik heb gehad met het kopen van mijn keukenapparatuur bij jullie. Mijn keuken is nu niet alleen een plek om heerlijke maaltijden te bereiden, maar ook een feest van functionaliteit dankzij de fantastische apparatuur die ik bij jullie heb aangeschaft.

Vanaf het moment dat ik telefonisch contact met jullie had, voelde ik me welkom en goed begeleid door jullie deskundige en vriendelijke personeel. Ze namen de tijd om naar mijn wensen te luisteren en adviseerden me op een manier die mijn behoeften perfect weerspiegelde. Het resultaat is een keuken die niet alleen visueel aantrekkelijk is, maar ook volledig voldoet aan mijn culinaire eisen.

Wat betreft de keukenapparatuur zelf, ik ben echt in de wolken. De kwaliteit is merkbaar, en ik kan nu met volle teugen genieten van het koken. Mijn oven bakt gelijkmatig, mijn kookplaat warmt snel op, en mijn koelkast houdt alles perfect op temperatuur. Elk apparaat is een waardevolle toevoeging aan mijn keuken en heeft mijn kookervaring naar een hoger niveau getild.

De installatie verliep ook vlekkeloos, en het feit dat jullie een uitstekende after-sales service bieden, geeft me extra gemoedsrust. Het is duidelijk dat jullie niet alleen streven naar de verkoop van producten, maar ook naar het opbouwen van langdurige relaties met tevreden klanten.

Nogmaals bedankt voor jullie uitstekende service en hoogwaardige producten. Mijn keuken is nu het kloppende hart van mijn huis, en ik kan niet wachten om er nog vele heerlijke maaltijden te bereiden met mijn nieuwe apparatuur.

Benjamin

K .Ezz 29-11-2023

Uitstekend service . Ik heb mijn bestelling gisteren geplaatst en vandaag op tijd bezorgd.
Ik ben heel tevreden met mij aankopen.

Geer 29-11-2023

Zeer ervaren en betrokken verkoper Renz Duindam die uitstekend inspeelde op de vraag van de Klant ....ik dus...na mijn verhaal verteld hebbende
kreeg ik diverse informatie over de Atag inductie kookplaten ..ook attendeerde hij mij op de extra Black Friday korting die dan nog van de prijs afging... ik heb uiteindelijk gekozen voor de Atag inductie plaat type HI7271M .. met ordenummer CRQ1242695.
Daarna ging alles precies zoals besproken incl bezorging die op de minuut af kwam op het afgesproken tijdstip de dag van levering. Kortom een plezierige aankoop die op dit moment al dienst doet in mijn nieuwe keuken.
Bemmel en Kroon ..Vestiging Cruquius.
Orde nm CRQ1242695.
Factuur nm 124695

Sonia 29-11-2023

Snelle levering met tijdindicatie! Ook was dit de goedkoopste winkel, vergeleken met andere. Dat is natuurlijk top!

F. van den Bosch 29-11-2023

Wat een fijn bedrijf en wat een duidelijke site. Ik heb met plezier gewinkeld.
Aanbiedingen zijn ook echt aanbiedingen en de levering was supersnel!
Toppie.

Linda 29-11-2023

Aankoop van Amerikaanse Etna koelkast RVS op black Friday verliep vlekkeloos, ondanks annulering mijnerzijds en vervolgens nwe keuze, op zondag al geleverd.

Radjin 29-11-2023

Ruime keuze, klantvriendelijk, overzichtelijk, toegankelijk, winkel shop is zeer netjes.

Jondrion 29-11-2023

Goede prijs en snelle levering! Daarnaast goed op de hoogte gehouden door de leverancier over tijdvak.

Michiel 29-11-2023

Duidelijke site, goede informatie over het product en een prima prijs. Levering was snel.

JYves 29-11-2023

Les prix sont très bons et le service est très sérieux. La livraison est bien suivie en ligne. À recommander. Bravo.

Henri Kellij 29-11-2023

Een mooi bedrijf met kundige mensen die meedenken om tot het goede product te komen. Snelle levering en een super nette kundige monteur.

Mariska 29-11-2023

BK*******- Echt geweldig. Super snelle levering en perfecte kwaliteit. De dag ervoor op vrijdag besteld en zaterdag om 13.00 geleverd. Top!

Ed B. 29-11-2023

Bemmel&Kroon hebben scherpe prijzen. Ze reageren razendsnel als je een vraag hebt. Ze komen afspraken stipt na. De uitvoerende technische dienst (installatie) werkt nauwkeurig en klantvriendelijk.

Harrie 29-11-2023

Omdat de vaatwasser het had begeven heb ik online geprobeerd een nieuwe uit te zoeken, o.m. op de site van Bemmel&Kroon. Omdat ik er niet helemaal uitkwam welke vaatwasser geschikt was om de oude te vervangen naar de winkel in Zouterwoude gegaan. Dat bleek maar goed ook, want aan de hand van het merk en typenummer zei de medewerker van B&K, xxxx, direct dat de vaatwasser die ik op het oog had niet geschikt was en rade me aan een vaatwasser van hetzelfde merk aan als vervanging. Heb de vaatwasser nu enkele keren gebruikt en het blijkt een erg goede keus. Zeer tevreden.

E.G.K. 29-11-2023

Wauw, wat een snelle en goede service!! Klantvriendelijk en geduldig. Stonden bij de verkeerde ingang (ook andere leveranciers staan vaak bij de verkeerde ingang) aan te bellen. Nadat zij niemand te pakken konden krijgen hebben ze mij gelijk gebeld. Top mannen!! Onwijs bedankt!

Rigber 29-11-2023

Snel geleverd.binnen 24 uur
Goedkoopste van hele Nederland. En nog mooi Cadeaubon bij ter waarde van 100€
Wat wil je meer met zo goede service .wij zijn zo blij met onze aankoop.

Kluppel 28-11-2023

Prima prijs, goede en vriendelijke behandeling via internet. Goede levering op het juiste moment ( ook als het adres moeilijk te vinden was) . communicatie met chauffeur om leveradres te vinden was top.

N.Y. Ndl 28-11-2023

Ik heb op cyber monday een bestelling geplaatst voor een Bosch Wasmachine. Uiteindelijk wilde ik kort na het betalen een combideal (wasmachine+ droger) en de klantenservice heeft het gelijk voor mij in orde gemaakt. De service die verleend werd was uitstekend! Plaatsing van de wasmachine was ook excellent.

Monique 28-11-2023

Fijne communicatie , klantenservice goed bereikbaar, duidelijke prijsofferte in de mail. Goede communicatie over bestelling, levering . En kundige, vriendelijke bezorgers. Dit is klantenvriendelijkheid en service.

Cruquius 28-11-2023

Zo'n fijne winkel leuk personeel, ze helpen je nog! Ze denken mee! Levertijd is gigantisch snel. Alle merken in huis. Zoveel keus. Super winkel.

Stephanie 28-11-2023

Ik heb al enkele malen besteld bij Bemmel en Kroon en iedere keer tot grote tevredenheid. Het bestelproces is eenvoudig, en bij vragen is de klantenservice zelfs op zondag goed bereikbaar. De levering verloopt altijd vlekkeloos zoals aangegeven. Kortom supergoede ervaring. Nu de quooker even snel laten installeren zodat we er ook gebruik van kunnen maken.

Arie 28-11-2023

Bezorgservice niet waar gemaakt.

De wasmachine is niet op de beloofde plek (1ste verdieping) afgeleverd. Twee jongentjes sturen om een wasmachine van 100 kg naar boven te sjouwen is ook niet realistisch. Ik neem dat de jongentjes niet kwalijk maar de persoon die ze met deze opdracht op pad stuurt. Of bied geen (betaalde!) bezorgservice naar de eerste verdieping aan. Wees eerlijk.
De jongentjes waren verder vriendelijk, beleefd en professioneel. Daar geen kwaad woord over.

Datum van ervaring: 14 november 2023

Rob van Heumen 28-11-2023

Bij Bemmel en Kroon, hebben we nu onze 3e machine gekocht, een wasmachine, wasdroger en nu een vaatwasser. (ordernummer BKI1245189). Hun website is zeer klantvriendelijk en bestellen gaat makkelijk. Prijzen zijn zeer concurrerend. Daarna wordt razendsnel bezorgd. Op zondagmiddag besteld en op maandagavond geleverd, door een besteldienst die je nauwkeurig op de hoogte houdt met tijdstip van levering.
Onze volgende machine zullen we denk ik ook bij Bemmel en Kroon kopen.

Span 28-11-2023

Ordernummer : BKI1241677 .Midden in de verbouwing van de keuken besloot ik tot de aanschaf van een inductie kookplaat want wilde na jaren van het gas af. Na een korte zoektocht viel ik voor de Inventum wegens verhouding prijs/kwaliteit. Zoals beloofd volgende dag bezorgd en meteen geïnstalleerd; oftewel de stekker in het stopcontact gedaan en tot mijn opluchting kan ik de meeste pannen erop gebruiken. Het strakke model oogt perfect in mijn gloednieuwe keuken en de kookplaat blijkt zeer gebruiksvriendelijk tot mijn opluchting : koken is een feestje en schoonmaken na afloop een makkie ! Benieuwd of de kookplaat in de toekomst ook in andere kleuren kan worden geleverd : lijkt me spannend..