Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

K. Vermeer 10-01-2022

duidelijke webshop. vooral de communicatie omtrent de levering was erg goed. De levering was dan ook volgens planning.

WilvBuuren 10-01-2022

Bestellen en leveren gaat super snel en de bezorgtijd wordt heel duidelijk doorgegeven. Ook het bellen voor aankomst is helemaal top.
Bezorger zeer hulpvaardig en vriendelijk. Top

Martijn Steggink 10-01-2022

Uiteraard is het bestelde geleverd, echter ben ik niet goed op de hoogte gehouden van een te late levering. bedoel ik niet geleverd na 1 week maar na black friday en vorige week (8 januari) geleverd. Gelukkig kon ik er op wachten en had het voor mij geen haast maar beter geinformeerd worden over de verwachte levertijd zou prettig zijn. bovendien stond er op de website direct leverbaar dus zou ik verwachtten dat er meteen contact met je opgenomen wordt . nu heb ik er zelf om moeten vragen en klopte de aangegeven leverdatum in december aangegeven ook al niet. Verder is Bemmel en Kroon een prima leverancier want ze hebben alles, ik verwacht ook dat dit om een incident ging wat levertijd betreft .

Brouwer 09-01-2022

Afgelopen week een droger besteld en deze is na enkele dagen zeer tot onze tevredenheid bij ons afgeleverd. Ook het bestellen ging heel makkelijk. Wij zijn erg tevreden.

B. Werkman 09-01-2022

Fijne service - werden zeer snel vakkundig geholpen. Waren op zoek naar een inductie unit van Gaggenau. Verrast over de scherpe prijs en uitstekende communicatie. De unit werd binnen enkele dagen bezorgd. Erg blij met onze keuze om met jullie zin zee te zijn gegaan.

peter 09-01-2022

prima geholpen , wou eigenlijk een ander artikel maar levertijd was onzeker; medewerker deed suggestie voor identiek artikel op voorraad

A van Berkum 09-01-2022

prima je kan makkelijk alles vinden. Ik was toe aan een nieuwe vaatwasser. na wat zoeken kwam ik hier terecht .
ik informeerde via de site . en kon alle info vinden. ook nog eens korting vanwege de feestdagen. deze machiene was energie zuinig en kon binnen paar dagen worden bezorgd. Na het weekend ff gebeld met nog wat vragen. werd zeer goed en klantvriendelijk geholpen. . Kortom een zeer goede ervaring met hun. Ik heb ff paar dagen gespaard en deze vaatwasser was zo stil dat ik een paar keer naar de keuken liep of hij echt aanstond en niet misschien stuk was een maandag ochtend machiene. hahah maar gelukkig natuurlijk zo stil alleen maar als je er direct voor staat hoor je beetje geluid ook nof even contacct meet een vraag. en weer zeer klantvriendelijk geholpen en mocht altijd terug bellen als ik het nog niet snapte.

Schreven 09-01-2022

Bestellen online ging goed , de informatie op de site is erg duidelijk. Snelle bezorging. De bezorgers hebben hun werk en extra service niet waargemaakt. Ik heb contact opgenomen met jullie , waarbij excuses is aangeboden en ik kon kiezen voor andere monteurs die wel de service kwamen leveren of het service bedrag te laten terug storten.
Uiteindelijk prima geholpen maar ik zal hierdoor niet snel nog een keer een bestelling plaatsen door de slecht ervaring van de mensen die komen leveren.

Zoehir Ezzeroili 09-01-2022

Zowel een wasmachine en Amerikaanse koelkast bij Bemmel & Kroon gekocht. Telefonische bereikbaarheid was top, wat ik altijd wel belangrijk vindt, en de levering was prima geen vertraging. Vandaag bestelt morgen al in huis!

PAS 08-01-2022

Belofte volledig waargemaakt! Op voorraad en levering de volgende dag ( op zaterdag)
Wasmachine aangesloten en getest. Ook waren zij de goedkoopste.

HvG 08-01-2022

s Avonds laat besteld en de volgende ochtend om 10 uur geleverd. Prijs van wasmachine was zelfs beter dan bol en coolblue. Perfecte communicatie en afhandeling! Ordernr BKI1054298

Jos van Rijswick 08-01-2022

Prima en vriendelijke hulp (Samantha) bij telefonische bestelling BKI1054019!
Supersnelle levering!
Dus helemaal top!

Manuela 08-01-2022

Gisteren een nieuwe vaatwasser besteld vandaag heel netjes en op tijd geleverd

Met de eerste keer gebruikt en hij draait te lang gebeld kreeg goed advies en helaas werkte het niet nu wordt hij morgen al zonder perdon omgeruild en ze gaan nu ook op hun kosten hem neerzetten en aansluiten
Zeer goede servis

M B 08-01-2022

Snelle service, keurig op de afgesproken tijd!
Fijne track en trace, we wisten precies wanneer ze kwamen. Netjes op zijn plek gezet en aangesloten.
Echt prima allemaal

Frits 08-01-2022

Via internet gekomen bij Bemmel & Kroon en er een koelkast gericht. De internet site vond ik erg geniet vriendelijk. Binnen een uur had ik een mail van Bemmel & Kroon terug met de aankoop bevestiging. Ze maken het wat dat de koelkast de dag later geleverd werd. Nette. Bezorger die de oude koelkast ook mee retour nam. Top bedrijf👍🏻

Mirjam van Golen-Verdegaal 08-01-2022

Na een uitgebreide voorselectie om de juiste wasmachine en droogcombinatie te kopen heb ik telefonisch contact gehad met Kees van de vestiging in Zoeterwoude. Ik gaf aan al dagen bezig te zijn met zoeken en vergelijken van merken, modellen en prijzen. In alle eerlijkheid vertelde ik dat ik al een boodschappenmandje had gevuld om de bestelling te plaatsen bij de concurrent. Echter was ik daar minder vriendelijk geholpen en de verkoper dacht niet mee om mijn wensen te vertalen. Ik heb de bestelling nog kunnen annuleren en ben nu heel blij met de nieuwe AEG set van de 9000 serie. Geweldig mooi design en met verlichting in de droger. Het werkt fantastisch stil. Kortom: Heel tevreden over het advies en de begeleiding. Super bedankt Kees en collega's. Op vrijdag 7 december besteld en de volgende dag al geleverd. Ik ga met plezier de was doen. Groet van Mirjam

Annette 08-01-2022

Topservice! Zowel van Bemmel&Kroon als van Dynalogic, de transporteur.
De klantenservice van Bemmel&Kroon nam contact op met de transporteur nav mijn vragen over de plaatsing. Ook zochten ze naar alternatieven toen de de mij bestelde machine (was/droogcombinatie) niet meer leverbaar bleek. Tenslotte werd de prijs aangepast omdat ik de machine ergens anders voor dezelfde prijs maar met gratis plaatsing had gevonden.
De machine moest een lastige trap op en vervolgens geplaatst worden in een inbouwkast met een smalle deuropening (breedte tussen de deurposten was 1 cm breder dan de machine). Dit laatste voldoet niet aan de voorwaarde om te plaatsen maar de chauffeurs van Dynalogic gaven meteen aan dat ze dat natuurlijk zouden doen. Ze hebben de machine neergezet, aangesloten, op spoelen gezet (vereist voor eerste gebruik) en de oude machine weer meegenomen. En dat allemaal even vriendelijk en bescheiden! Mijn complimenten en waardering!

T.Richter 08-01-2022

Ik was op zoek naar een nieuw gasfornuis,mijn aandacht viel hierop omdat hij bij Bemmel en Kroon ruim 90 euro goedkoper bleek te zijn, levering verliep ook goed,toppie gewoon

Peter H 08-01-2022

Een wasmachine gekocht met ordernummer BKI1052805 bij Bemmel & Kroon vanwege de lage prijs ten opzichte van concurrenten en een makkelijke en overzichtelijke website.
Extra mogelijkheid voor aanvullende service is ook ideaal, de bezorgers hebben de nieuwe wasmachine naar de zolder gebracht en aangesloten en de oude wasmachine weer meegenomen. Dit ging allemaal vlekkeloos en lekker snel.

Dave M 08-01-2022

Via online bestelling een nieuwe combi magnetron aangeschaft. Verreweg de goedkoopste met gratis razendsnelle levering. Fijne website.

Ekra 08-01-2022

Snelle levering, netjes aan telefoon geholpen. Levering van vaatwasser was keurig binnen de tijd!

Carla 08-01-2022

Op dinsdag besteld, woensdag geleverd. Levering gebeurde ruim voor de afgegeven levertijd.
Betreft inductiekookplaat van Bosch. Makkelijk besteld via website. Werden ook keurig teruggebeld ivm leveringsvertraging Bosch Combi Magnetron. Communicatie met Bemmel en Kroon prima.

G. Zeevat 08-01-2022

Op vrijdag een combimagnetron bij Bemmel en Kroon besteld. Het proces verliep super simpel en soepel. Ze bezorgen ook op zaterdag en dat verraste mij positief. Tegenwoordig wil men zo snel mogelijk over bestelde spullen beschikken en daar komt Bemmel en Kroon helemaal aan tegemoet. De levering is verder fantastisch verlopen. Ik ben helemaal tevreden over de communicatie en de levering. Dus ja, dan wordt het gewoon een 10!

Sabine 08-01-2022

Heel goed telefonisch advies! Levering snel, vriendelijke bezorger. Oude magnetron meegenomen zonder problemen. Altijd weer!
Sabine Semmelroth

Ineke Gaster 08-01-2022

Bij toeval op de site gekomen. Was op zoek naar afzuigkap. Eentje besteld ( en betaald) die ik bij nader inzien wilde omruilen. Was geen probleem Zeer vriendelijke medewerker die na tel contact enkele aangeraden heeft die uit voorraad leverbaar waren. Ondanks enorme ( eindjaars)drukte alle tijd genomen om mee te denken. Uuteindelijk Pelgrim afzuigkap besteld en direct afgerekend via betaal link. Leverantie via Dynalogic óók fantastisch met track en trace en tijdslot. Afzuigkap ziet er geweldig uit. Mooi strak. Heel blij mee.