Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

G.Snijders 05-12-2023

Deskundige voorlichting, prima service en montage!!
We kopen al decennia lang al onze apparatuur bij deze zaak.

Martvb 05-12-2023

Concurerend prijzen en snelle levering, goede communicatie en geleverd op de dag die mij uitkomt!

Sam 05-12-2023

I bought a dishwasher, I faced a good service. good communication and on time delivery. highly recommended.

Stefano 05-12-2023

Vanaf het moment dat ik in de winkel kwam tot het moment dat ik mijn nieuwe koelkast in huis had, ging het zo snel. Ik ben altijd hartelijk geweest en bereid om mij bij elke stap te helpen. De verkoper in de winkel was ook erg behulpzaam bij het beslissen welk product het beste voor mij was.

Jer 05-12-2023

Gebeld voor advies vaatwasser en op alle vragen in mijn ogen (of oren), eerlijk advies gehad. Direct keuze gemaakt met alles erop en eraan. Uitleg van procedure, kosten, wie wat etc. en alles klopte als een bus. Nu geleverd en geïnstalleerd. Wij zijn happy!

C. van Boltaringen 05-12-2023

Via de website Bemmel en Kroon hebben we een keus kunnen maken voor een inbouw vaatwasser. Duidelijke instructies om een keus te maken qua soort en maatvoering.
Nadat we de bestelling hadden geplaatst zijn we voor de controle I.v.m. met de maatvoering nog een keer gebeld en hebben op aanwijzing alles nog een keer gecontroleerd. Gaf ons een hele geruststelling. Een week na de bestelling is de vaatwasser geplaatst en de oude meegenomen. Alles is netjes opgeruimd kleine demonstratie tot slot.
Super we zijn heel gelukkig met de aankoop bij van Bemmel en Kroon.

Weerheim 05-12-2023

Hele fijne winkel! Helpen fantastisch en zoeken het beste uit naar alle wensen van de klant!!

AT 05-12-2023

Al meermaals witgoed besteld de afgelopen jaren, altijd up-to-date info op de website en snelle en duidelijke communicatie.
Een keer gebruik moeten maken van de verlengde garantie en dat werd snel en soepel afgehandeld.

Buis 05-12-2023

Wij waren op zoek naar een koelkast. Online gezocht en in meerdere winkels geweest. Uiteindelijk bij Bemmel & Kroon online terecht gekomen! De beste en laagste prijzen die ik vinden kon. Voortaan kijk ik eerst bij Bemmel & Kroon voor een product. Na een belletje met de winkel, kon ik de koelkast meteen bestellen en werd deze keurig en snel geleverd.

Cons 05-12-2023

super snel gegaan gisteren een wasmachine besteld en de volgende dag in huis, keurig de wasmachine geplaatst zeer vriendelijke bezorgers super.
Bedankt hiervoor.

Josee 04-12-2023

Tijdens Black Friday een goede deal gekregen voor de Bora Pura kookplaat. De medewerker aan de telefoon was vriendelijk, meedenkend en service gericht. Ook de levering was top. Ik werd op de hoogte gehouden wanneer de bezorger er zou zijn. Tot op de minuut nauwkeurig. Petje af!!

Roland 04-12-2023

Duidelijk website, de wasmachine kwam naar voren via kieskeurig.nl en als goedkoopste vd 3. Snel en vakkundig geleverd.

Cabenda R. 04-12-2023

Prima en duidelijke webshop.
Alleen prijs van de wasmachine werd vrij plotseling met 100 euro verhoogd.
Na bezoek aan winkel toch besloten via internet te bestellen door te opdringerige verkoper.

Eric 04-12-2023

Duidelijke omschrijving van het product, prijs van de wasmachine was lager dan bij andere winkelketens. Goede service, plaatsen en aansluiten van de wasmachine en meenemen oude wasmachine. Wasmachine voldoet aan mijn wensen 😊

Nick Nahon 04-12-2023

Nadat 2 weken de wasdroger het had begeven, nu na 25 jaar ook mijn Miele wasmachine. Vorige week maandag direct een nieuwe wederom Miele gekocht en super geholpen. Machine bleek een paar dagen later goedkoper te zijn en het prijsverschil werd netjes verrekend. Topservice en echte aanrader. Winkel waar je nog echt als mens wordt geholpen.

Leyla 04-12-2023

Kwamen alles netjes brengen en thuis neerzetten, gaan voorzichtig met de spullen om en geven de nodige informatie wat betreft aansluiting etc.
Heel fijn geholpen en hele fijne service

j*********@m***** 04-12-2023

Goede en snelle service. Wasmachine snel geleverd en op zn plek gezet. Oude retour. Top
-----

Jack 04-12-2023

Kees Dijkhuizen 04-12-2023

Omdat wij hier al vaker gekocht hebben en tevreden zijn over de service wederom weer voor Bemmel & Kroon gekozen. Snel geleverd.

Kevin & Joanna 04-12-2023

Beste Bemmel & Kroon team,

Ik wil graag mijn oprechte tevredenheid uiten over mijn recente bestelling, voor de Amerikaanse koelkast. Als Belgische klant ben ik zeer tevreden over de service en kwaliteit van het product.

Daarnaast ben ik echt onder de indruk van jullie leveringsservice. Het is ongelooflijk dat jullie tot in Brussel kunnen leveren.

Ik kijk ernaar uit om in de toekomst opnieuw bij jullie te bestellen. Bedankt voor de uitstekende ervaring!

Kevin & Joanna

Cher équipe de Bemmel & Kroon,

Je tiens à exprimer ma satisfaction sincère concernant ma récente commande, numéro de commande BKI1246032, pour le réfrigérateur américain. En tant que client belge, je suis très satisfait du service et de la qualité du produit.

De plus, je suis véritablement impressionné par votre service de livraison. Il est incroyable que vous puissiez livrer jusqu'à Bruxelles.

J'ai hâte de passer de nouvelles commandes chez vous à l'avenir. Merci pour cette excellente expérience !

Cordialement,
Kevin & Joanna

P de Haan 04-12-2023

Wasmachine van Siemens vrijdag 1 dec besteld en maandag 4 dec .smorgens afgeleverd.Alles volgens afspraak uitgeleverd.Had verkeerd email adres doorgeven(typfoutje) gebeld en binnen 5 minuten opgelost,waarna de bevestiging direct binnenkwam.Vorig jaar koelkast besteld en ook heel tevreden toen.Voor huishoudelijke apparaten zeer aan te bevelen.afz Peter Zoetermeer

sjoerd buis 04-12-2023

Nieuwe koelkast besteld in de Black Firday deal weken. Prettige website zonder issues. Levering conform afspraak en op tijd waarbij ik keurig op de hoogte werd gehouden van het bezorgmoment. Oude koelkast werd zonder issues meegenomen.
Koelkast werkt als een zonnetje.

C.van den Berg 04-12-2023

Onze afwasmachine heeft het begeven , dus op zoek gegaan , en bij Bemmel en Kroon terecht gekomen !
Voor een mooie prijs bij Black Friday een Indesit gekocht en zijn er zeer tevreden mee !!!

Noteboom 04-12-2023

Uitstekend advies, kwaliteit spullen en snelle levering. Ik ben een dankbaar mens!

H 7464 BPCLST Miele – Bemmel&Kroon 04-12-2023

H 7464 BPCLST Miele –
Als ik een artikel wil kopen volg ik eerst lange tijd de prijsontwikkeling van een product. Daarbij staan dan ook vaak namen van (mogelijke) leveranciers. De ene heeft een goede website: overzichtelijk, duidelijk en met voldoende afbeeldingen van het gewenste artikel, de ander is ronduit teleurstellend in wat zij bieden. Als het hier al fout gaat is dat voor mij een groot minpunt. Natuurlijk kijk ik ook op de website van de fabrikant maar het gaat hierbij om wat een ondernemer via zijn/haar website kan toevoegen.

Als ik dan contact leg met die ondernemer, veelal per mail, dan hangt het zowel van de reactietijd als van het duidelijk beantwoorden van mijn vragen af of ik hier mee verder wil gaan.

Niet onbelangrijk hierbij is of die ondernemer in staat is en wil onderhandelen over de prijs. Aangezien ik ook de prijsontwikkelingen volg merk ik direct of de ondernemer zijn/haar zaken op orde heeft.

Inmiddels toe aan mijn 3e bestelling bij Bemmel&Kroon. Ze reageren snel, zijn duidelijk, hebben een goed en kwalitatief hoogstaand assortiment, zijn bereid tot onderhandelen en vallen je niet lastig met allerlei marketing. Een ideale leverancier voor een bewuste en goed geïnformeerde koper zoals ik.

Mijn (tot nu toe) laatste aankoop bij hun: Een solo oven H 7464 BPCLST van Miele, ordernummer BKI1240516. Ik heb hiervan de prijsontwikkelingen het afgelopen jaar gevolgd en ben ook diverse keren bij Miele in Vianen langs geweest. Veel (professionele) keuzemogelijkheden, het volume van 76 liter en de doordachte indeling van de ovenruimte, de pyrolyse functie, de pyroFit geleiders en niet in de laatste plaats het esthetische aspect hebben mij doen besluiten deze solo oven te kopen.

En zoals boven al vermeld: bij een ondernemer die zijn/haar zaken op orde heeft.