Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bert 16-03-2023

Prima en snelle service. Online onderdelen gekocht en direct per mail contact en mijn vragen beantwoordt ook buiten kantoortijden. Levering en levertijd zoals afgesproken.

frans 16-03-2023

"Voor 22.00 uur besteld, morgen in huis." , klopt als een bus! Bezorging zonder poespas , niks mis mee.

Ton 16-03-2023

Was een snelle levering, zelf bij een klein probleem goed contact zeer mee denkend.
Maar niet zo dat het tot een oplossing leiden. maar is inmiddels opgelost door eigen elektricien.

Ilona 16-03-2023

Toen Bol.com te kort schoot in het nakomen van de afspraken, hebben wij onze order gecancelled en bij Bemmel & Kroon onze koelkast besteld. Zij komen hun afspraken wel na.

Astrid 15-03-2023

Ik heb voor Bemmelenkroon gekozen omdat de keuze van hun producten zijn reuze. Ik ben erg goed geholpen door Wessel uit Denhaag. De levering is ook heel goed gegaan. Erg tevreden klant!

Ilse de Bruin 15-03-2023

Hadden mooie aanbieding. En een goede review.
En idd alles liep snel en op tijd. Kundige en nette aflevering van de nieuwe wasmachine en ook de oude meegenomen.

Anoniem 15-03-2023

Vrieskast FNE 5227-20 Na pas 3 maanden gebruik al defect!! Bij hulp vragen het advies per mail gekregen om hem eenmalig?! 48 uur helemaal uit te schakelen (dus al je ingevroren eten wegdoen) omdat dit een bekend probleem is...!
Een andere oplossing heeft Liebherr niet. Nou ik weet wel een oplossing, gewoon een nieuwe leveren en z.s m.!
Zeer slechte service en nog meer zonde van al het weggegooide eten en geld vd slechte aankoop!
Unchosenone 16-03-2023

Hier hetzelfde probleem!

06-01-2023 heb ik dit product gekocht, helaas op 10-03-2023 al defect. Error BT041 (koelsensor).
Na meerdere mails en telefoontjes geen passende oplossing vanuit verkoper gekregen.
Een vervangende apparaat zou het zelfde probleem geven na een tijd, maar intussen wordt het nog wel doorverkocht op hun website ondanks dat de fabrikant en verkoper afweten van het probleem!

Hele vriezer is inmiddels ontdooid, spullen ter waarde van +/- €500 aan schade, volgens de verkoper kunnen ze niets voor me betekenen dan af te wachten totdat er een printplaat is geleverd bij de fabrikant en daarna bij de monteur zodat die het kan komen repareren. Tot die tijd geen vriezer geen oplossing geen vervang apparaat, kortom waardeloos!

Peter Teffer 15-03-2023

Zeer snelle en goede installatie en dat voor een zeer concurrerende prijs. Wat wil je nog meer. Een aanrader

W.Roskam 15-03-2023

Wij hebben voor deze shop gekozen vanwege de aantrekkelijke geprijsde aeg warmtepomp droger. Vlotte levering en zeer vriendelijke bezorgers. Goed werk!

Guy vN 15-03-2023

uitgebreid assortiment en goede service. Goederen werden op de beloofde tijd geleverd. Alleen de korting was verkeerd verrekend.

Fam Boulonois 15-03-2023

Altijd de voordeligste prijs. Hebben in de familie 3 apparaten gekocht Miele wasmachine / Miele wasdroger en Siemens vaatwasser.
Werd ook direct een forse korting gegeven. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij komen er al jaren en altijd naar tevredenheid geholpen.

Paul 15-03-2023

Vandaag de nieuwe combimagnetron ontvangen. Besteld via de website op 1 maart. Makkelijk, moest allen nog even besteld worden bij de fabriek. Kleine 2 weken gewacht en vandaag werd ordernummer BKI1173895, netjes afgeleverd. De oude werd meegenomen. Nieuwe inmiddels geplaatst.
Snelle en goede service, snelle levering. En vooral een goede prijs.

Bemmel en Kroon 15-03-2023

Mooie showroom met ruime keuze in kwaliteitsapparatuur. Vriendelijke verkoop. Vlotte en correcte levering en communicatie en keurige montage.

Bart 15-03-2023

Altijd weer de laagste prijs en alles op voorraad dikke 10

een lekkere grote vriezer van de Rolls Royce onder de vriezers LIEBHERR

Niels 15-03-2023

Goede webshop met scherpe prijzen, duidelijke comminicatie en komt goed zijn afspraken na. Productomschrijvingen ook goed in orde

Margreeth 14-03-2023

Absoluut scherpste prijs, leuke actie met crazy deals. Snelle service, bezorging volgens fijne planning. Keuze uit groot assortiment.

Bert 14-03-2023

Een winkel met ruime keuze, zeer deskundig personeel, en service gericht. de levering is snel.
Dinsdagavond geleverd door 2 mensen die zonder problemen deze zware machine op de zolder brachten, al met al een bedrijf waar je van op aan kan, helemaal top.

Frederique 14-03-2023

De webwinkel is gemakkelijk in het gebruik. De producten staan goed omschreven. De prijs in de webshop is ook goed. De webwinkel doet wat ze beloven, een snelle levering.

Elza 14-03-2023

Na een groot aantal jaar was onze wasmachine voor zichzelf begonnen. Heel vervelend. Geheel onbekend in de wereld en mogelijkheden van de wasmachines togen wij naar van Bemmel en Kroon aan de Rijneke boulevard in Zoeterwoude. Daar werden wij snel en efficiënt bijgepraat zónder enige drang richting een merk of prijsklasse. Onze keuze kon daardoor snel worden genomen.
Vandaag is deze machine ook weer snel en efficiënt gebracht en aangesloten. De oude ging weer met de bezorgers mee. Hélemaal tevreden over deze service van Bemmel en Kroon. Top!

Jaap 14-03-2023

Wasmachine en Droger aangeschaft bij Bemmel & Kroon. Na goede ervaring met levering keuken en service nu ook bij hen het witgoed gekocht o.b.v. goed advies van de verkoper. Levering en plaatsing prima verzorgd.

E. Rademakers 14-03-2023

Een duidelijke informatie over de verschillende drogers.
De betaling ging goed waarbij ik zelfs telefonisch werd gebeld om het probleem op te lossen.
Dat vond ik bijzonder en nooit meegemaakt.
De email,bezorging was ook duidelijk en goed.
Niks geen problemen gehad verder.
Top bedrijf

Danny 14-03-2023

Alles top. Van advies tot installatie. Zou er een volgende weer kopen. Alles voor de keuken

Sjon 14-03-2023

Top service, Zondag besteld maandag in huis! Machine voldoet aan alle verwachtingen. Meer accessoires als verwacht. Echt Miele!

Rob 13-03-2023

Uitgebreid assortiment met scherpe prijzen. Levering duurde wel even, maar dat zien we overal

Thea 13-03-2023

Ik ben in de winkel geweest omdat ik de wasmachine eerst wilde zien en had wat vragen erover.
Had me in de shop al georiënteerd welke drie mijn voorkeur hadden.
Ik was verbaasd zoveel machines er in de winkel te zien waren, nergens anders zoveel keus gezien.
Mijn vragen werden deskundig en naar tevredenheid beantwoordt.
En de machine de volgende dag op zaterdag al bezorgd.
Keurig netjes naar de 3e verdieping (zolder ) gebracht en aangesloten. En verpakking mee genomen.
Ik kan deze winkel/shop dus zeker aanbevelen