Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Monica 12-09-2021

Supersnelle levering. Binnen 24 uur bezorgd. Prima verpakt en goed ontvangen

Marco 12-09-2021

De inbouw combimagnetron was scherp geprijsd op de site waardoor mijn keuze van bestellen daarop viel.
Vooraf heb ik recenties op internet gelezen waarna ik met een goed gevoel het apparaat bij deze firma besteld heb.
Je kon bij het bestellen duidelijk de voorkeurs dag van levering aangeven en dat het oude apparaat retour genomen moest worden.
Voor de aflevering werd ik goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering.
De aflevering ging keurig en het oude apparatuur werd zonder morren meegenomen.
Het apparaat was makkelijk te installeren en werkt goed.
Ik ben dus zeer tevreden en kan niks bedenken wat beter zou kunnen.

Marr 12-09-2021

Onwijs fijn geholpen door het personeel. Goed advies gekregen en een onwijs snelle levering. Ook had ik zelf het verkeerde artikel besteld en kon dat super snel en makkelijk opgelost worden. Zeer tevreden en een super goede service. Ik weet waar ik voortaan mijn witgoed bestel.

liliana 11-09-2021

Alles goed; duidelijke site, perfecte levering. Telefonisch goed bereikbaar.

Breukers 11-09-2021

overzichtelijk
ruime keuze
jammer dat er een verkeerde info is gegeven aangaande de maatvoering van de kookplaat. Moeten nu het inlaat gat in het keukenblad voor een deel vergroten.
Wij hadden de bestaande maat in de winkel destijds doorgegeven. Ons werd toen gezegd dat de nieuwe kookplaat erin zou passen ( standaardmaat).

Louis 11-09-2021

Snel geleverd, lang bereikbaar, prettige service.
Foutje op de website is meteen aangepast.

Marijke 11-09-2021

Snelle levering en zeeeer professionele aansluiting, vriendelijk personeel en alles in goed overleg.
Vrijdag de wasmachine on line besteld, zaterdag bezorgd.
Koop Bosch, 1 van de weinige bedrijven die niet meedoet aan het aandeelhouders kapitalisme.

Martine 11-09-2021

Wat een klantvriendelijke winkel , maken hun beloftes waar . Mijn vriezer is netjes afgeleverd op de afgesproken datum en tijd webshoo is makkelijk en telefonisch ool super geholpen

Bobby 11-09-2021

Ik had een wasmachine nodig. Er was een zomeraanbieding waardoor de aankoopeuro goedkoper was dan elders. Het bestellen ging gemakkelijk wel nog even contact gehad met de klantenservice. Prima geholpen. De levering werd ook keurig gedaan . Vriendelijke en vakkundig. Enige was dat ik geen mailtje kreeg in welk tijdsbestek ze zouden komen maar daar was ik snel achter via de klantenservice. Het berichtje een half uur van te voren zou krijgen kwam ook niet maar dat werd helemaal goed gemaakt door vriendelijke en snelle afhandeling door de koeriers.

L kostman 11-09-2021

Er was veel keuze en ik ben blij met de snelle en goede service. Als je wilt heb je de volgende dag al een wasmachine!

H.Slegt 11-09-2021

De site van Bommel & Kroon is zeer uitgebreid en gemakkelijk om de gewenste artikelen op te zoeken.
Heb ook de wasmachine besteld en is de volgende dag op afspraak geleverd
Netjes op plaats gezet en uitleg gehad over de werking van de machine

Lies 11-09-2021

Prijs onderzoek gedaan op internet en toen kwam ik bij Bemmel en Kroon terecht. Miele droger was ergens anders goedkoper en
dat heb ik doorgespeeld naar Bemmel en Kroon en binnen een paar minuten kreeg ik van hun een aangepaste prijs die onder
de prijs lag van de andere leverancier. Helemaal Top. Een echte hollander toch.

Okkie 11-09-2021

De order is precies volgens afspraak geleverd. De bezorgers waren ook super vriendelijk. De bezorgers vroegen ook netjes of ze het oude apparaat mee moesten nemen. De verpakking van het nieuwe apparaat ziet er perfect uit. Of het apparaat goed werkt weet ik nog niet. Het apparaat wordt dit weekend geïnstalleerd.

Kees Voorham 11-09-2021

Na telefonisch overleg over de inductie plaat al de volgende dag in huis en zelfs binnen 12 uur!

Nr9ivo 11-09-2021

Zeer makkelijk te bestellen. Prima site duidelijk en overzichtelijk. Goede bezorging met prima installatie. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Product naar omschijving. Ik ben een tevreden klant

Tjebbe Dijkstra 10-09-2021

Van het plaatsen van de order tot met het afleveren van de bestelling ,is alles prima verlopen en op de afgesproken tijd stip afgeleverd,top.
Product geïnstalleerd, en werkt zo het moet en de prijs ten opzichte van de concurrenten is helemaal top.
Al met al dik tevreden!!!

Jan Hagens 10-09-2021

Super services, ook na 1 telefoontje werd het probleem opgelost. Het is altijd fijn als je bij een zaak zoals Bemmel en Kroon iets koopt er meegedacht wordt. Ik heb als diverse producten gekocht bij deze zaak en zal dan ook een volgend product wederom bij Bemmel en Kroon kopen

Saskia L 10-09-2021

5 jaar geleden een vaatwasser gekocht en laten installeren door Bemmel & Kroon. Was zeer tevreden over de snelle en klantvriendelijke service. Nu mijn inbouwkoelkast ook bij Bemmel & Kroon besteld. Vrijdag besteld en de woensdag erna is de koelkast al ingebouwd. Oude koelkast en al het inpakmateriaal netjes meegenomen. Vriendelijke installateur. Kortom: zeer tevreden!

R.Roopram 10-09-2021

Snel en accurate behandeling!
Ben zeer tevreden over de service! Koop daarom al mijn keuken apparaten bij Bemmel@kroon,

René 10-09-2021

Bemmel en kroon een prima zaak goede services. En vriendelijk personeel bezorging zeer tevreden alles optijd en van te voren gebeld voor levering top

Zeer tevreden! 10-09-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding en super snelle levering en goede service!

Gert Jan 10-09-2021

Heldere uitleg in eerste telefonisch contact.
Snelle afhandeling van de order.
Voorbeeldige levering van de afwasmachine in afstemming met de monteur.

henk 10-09-2021

Deze zaak heeft ruime sortering aan goede merken en we kregen een eerlijke en goede adviezen. Waren zeer kundig en wisten waarover ze spraken. Het brengen en installeren werd door vaklui gedaan.

M. van Staveren 09-09-2021

De dag ervoor besteld, volgende dag in huis. De goedkoopste na vergelijk. Snel een bericht via de email. Ga hier zeker vaker bestellen. Top geregeld.

Khan 09-09-2021

Koelkast bezorgd vol met schade aan de koelkast en onze woning. Nu ook durven zeggen dat de schade niet door de bezorgers van bemmel is gemaakt. Dat er zoveel schade is gemaakt is één ding maar het dan niet netjes willen oplossen is echt slecht!!