Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

els 04-07-2022

duidelijke site, snelle levering en nauwkeurige planning van moment van afleveren

Andries 04-07-2022

Bij contact krijg je ongevraagd tips en trucs waar je echt wat aan hebt. Verder heb ik de contacten als professioneel en vriendelijk ervaren. Je krijg goede adviezen bij de aankoop.

De correspondentie bij het leveren is goed geregeld, je krijgt regelmatig een update van de bezorgtijden.

Kortom, een tevreden klant.

K Klein 04-07-2022

My experience with Bemmel & Kroon was great. I bought a replacement for my current stove/cooktop from the brand BEKO. I've chosen Bemmel & Kroon because the installation service was an option when purchasing the item. The store did not have the item in stock when I oredered, but they kept in touch with me on a great basis to inform me when the product would be delivered. All the instructions were clean and I was sure I was in good hands. I super recommend Bemmel & Kroon.

Marc 04-07-2022

Fijne prijzen bij deze shop! Heb er al vaker besteld en de site werkt erg intuïtief en duidelijk. De vaatwasser die we deze keer besteld hebben, werd perfect geleverd op de gekozen dag en voor een kleine meerprijs werd deze boven gebracht en de oude werd meegenomen. Dit wordt overigens uitgevoerd door een transporteur welke je precies op de hoogte houdt wanneer de bezorger aan de deur staat. Op de dag van bezorging wordt meerdere keren per uur een leveringsupdate gedaan. Voor ons de perfecte combi, dus hier zullen we volgende keer weer bestellen.

André 04-07-2022

Bemmel en kroon heeft een grote keuze aan vriezers in de showroom in Zoeterwoude Rijndijk. Je kan daar goed vergelijken en bekijken van de producten. Er loopt ook voldoende personeel rond voor als je vragen hebt.

Marlies 04-07-2022

Goede service en snelle levering. Duidelijke communicatie . Probleem met betaling maar goed opgelost.

Henk Gommer 04-07-2022

Geweldig apparaat, doet precies wat hij doen moet en past waar we hem hebben willen staan. Maar nog belangrijker is de goede service en de communicatie daarom heen. Ik had eigenlijk een 10 willen geven, maar dat is tegen mijn principes: iets kan nooit helemaal perfect zijn.

Peter 03-07-2022

Wat een slechte bezorging door Dynalogic. Voor extra service betaald om mijn wasmachine op de 2etage te laten installeren en de oude mee te laten nemen. Komt de bezorger geheel alleen. Uiteindelijk kon ik hem helpen met het tillen van 2 wasmachines en heb ik de machine zelf waterpas gezet. De dag erna contact opgenomen met Bemmel &Kroon. Ook zij waren niet blij met de bezorging en hebben hun verontschuldigingen aangeboden. Als tegemoetkoming naast de betaalde servicekosten een extra korting van €30 ontvangen. After service en het begrip waren prima. Fijn dat het zo is opgelost.

Rob 03-07-2022

Snelle en correcte levering. Wasmachine is zoals beschreven op de site. Prijs kwaliteit zeer voldoende. zeer blij mee

Jiska 03-07-2022

Voor een nette prijs bij Bemmel & Kroon een mooie Amerikaanse koelkast gekocht van Inventum (SKV0178B). En ook nog eens een gratis etentje van Humphrey's cadeau!! Makkelijke website, alles vlot geregeld en de volgende dag al geleverd. Een hele verademing vergeleken met andere witgoed leveranciers!

Koen 03-07-2022

Prima producten tegen zeer scherpe prijzen. Punctuele levering volgens afspraak. Zeer aan te bevelen.

Klant 03-07-2022

zeer goede dienst. levering was op tijd. het personeel in de winkel en aan de telefoon was behulpzaam en vriendelijk.

Esther Huizing 02-07-2022

Vandaag werd onze wijnkoelkast bezorgd. Erg tevreden over de professionaliteit. Snelle service. Het traject was erg duidelijk en professioneel. Volgens afspraak bezorgd. Erg vriendelijke bezorgers.

Lianne Visser 02-07-2022

Via de webshop op zoek naar een koelkast. Das nog best een ding. Gelukkig werd ik super geholpen toen ik belde met een vraag. De medewerker was vriendelijk en wist het antwoord niet. Hij boodt direct aan om Siemens te bellen en me erna op de hoogte te stellen. En dat deed ie keurig! Wat een goede service....chapeau

C.J. H. 02-07-2022

Mooie winkel met grote keus en goede en eerlijke voorlichting. Snelle en attente levering. Gun factor telt zeker mee.

EricE 02-07-2022

Uitstekende concurrerende prijs, super service en snel contact als je dat nodig hebt. Een perfect voorbeeld van hoe online shoppen op niveau gaat!

Cornelis Speksnijder 02-07-2022

Uitstekend geholpen bij aanschaf van nieuwe vaatwasmachine.
Ruim assortiment. Scherpe prijzen. Oplossingsgericht meedenken.
Goede en duidelijke communicatie betreffende transport en installatie. Snelle levering
Goede monteur voor installatie.
Afvoeren van oude machine en emballage.
Kortom een hele goede service en levering. Topzaak.
Enig minpuntje is dat je direct met Ideal moet betalen en niet bijv. met Pay Pal.

Tilly Botden 01-07-2022

De informatie op de site was helder en ik werd heel snel en deskundig geholpen bij de vragen die ik had. De extra aankopen zijn goed verwerkt en met de eerste aankoop meegeleverd, terwijl de tijd daarvoor krap was.

Annelotte 01-07-2022

Vandaag mijn wasmachine en droger geleverd gekregen. Ik ben zeer tevreden over de service. Goed advies en vriendelijke medewerkers.

Marcel van den Berg 01-07-2022

Fijne en goede uitleg door de verkoper in de winkel, snelle levering en nette bezorgers.

Jan Koppelman 01-07-2022

Ben heel tevreden met de wijze waarop mijn bestelling is behandeld en afgerond. De website was mooi en duidelijk en ik kon direct zien of het door mij gezochte artikel voorradig was en wanneer het geleverd zou gaan worden. En na mijn bestelling en betaling werd alles inderdaad razendsnel afgerond en werd het artikel de volgende morgen, zoals beloofd, aan huis afgeleverd. Prima dienstverlening!

Nancy 01-07-2022

Niet alleen heeft deze winkel de laagste prijs voor onze nieuwe inbouw koel-vries combinatie, ook de service is uitstekend.
We werden goed op de hoogte gehouden tijdens het bestelproces en de levering.
All-in prijs, geen verrassingen m.b.t verzendkosten, meenemen oude apparaat, zelf leverdatum kiezen e.d.
Wij hebben al eerder bij Bemmel&Kroon gekocht, toen en nu: dik tevreden.

P.Kruger 01-07-2022

we werden uitstekend geholpen en de levertijd was de dag erna. de bezorging en aflevering was uitstekend en de installatie van de wasmachine is correct gedaan

M.M.M. 01-07-2022

Binnen een korte tijd had de verkoper boot mij een passende combi koelkast en vriezer uitgezocht. Bij navraag bij de monteur kon binnen een week de apparatuur ingebouwd worden. De monteur bleek ook een zeer competente, aardige en zeker kundige persoon te zijn.
Vandaag is alles geleverd en aangesloten en ik ben een blije klant van Bemmel en Kroon in Leidschendam.

Van den Berg 30-06-2022

Verschillende keren bij het bedrijf besteld. Altijd keurig afgeleverd en netjes behandeld