Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Familie Rövekamp 01-07-2021

Wij kopen al jaren ons witgoed en onze keuken bij Bemmel en Kroon vanwege het zeer ruime aanbod, de snelle levering en bovendien de goede zeer goede service. Daarnaast is Bemmel en Kroon heel goed bereikbaar, zowel telefonisch als fysiek in de winkel. Voor ons geen andere leverancier meer; echt een topwinkel!!

Kramer 01-07-2021

Ik heb deze winkel gekozen omdat ze heel veel keus hebben en veel kennis in huis hebben en niet opdringerig zijn. Tevens is er keus voor iedere beurs.

Ciska 01-07-2021

Prima aflevering
Snelle levering de heren waren erg aardig en werkte keurig netjes

Lydia Mazereeuw 01-07-2021

Ik heb bij deze webshop minn vriezer besteld omdat ik een aantal jaren geleden een andere besteld had en nu deze dus ook daar besteld! Ik heb een showroom model besteld en ik kreeg een gloed nieuwe!! Ik ben er heel blij mee, en vind het een goede investering van mijn vakantie geld.

Frank 30-06-2021

alles was uitstekend. ik ben zeer tevreden.
De monteur was heel erg vriendelijk en de apparaat is goed geplaatst.

Leslie 30-06-2021

Onze Amerikaanse koelkast was er helaas mee gestopt. De winkel met de blauwe kleur adverteert wel met vandaag bestelt morgen geleverd, maar als je dan echt gaat bestellen is het busje vol. Bemmel & Kroon adverteert ook met vandaag besteld en morgen geleverd en dat is ook prima gelukt. Heel blij met de goede service en snelle levering.

Gea 30-06-2021

Gekozen voor Bemmel en Kroon voor de laagste prijs, maar verrast door de goede service. Zeker voor herhaling vatbaar

aflevering koel/vries combinatie 30-06-2021

De bestelling is met zorg afgeleverd, de vragen die ik had t.a.v. de levering zijn vriendelijk en vakbekwaam afgehandeld .Ik beveel Bemmel en Kroon bij derde aan.

H.Amatmarwan 30-06-2021

Voor de tweede keer in korte tijd bij Bemmel en Kroon iets voor de keuken besteld en ja hoor meteen de volgende dag bezorgd.
Kan echt een hoop anderen van leren...woord houden en niet alleen zoete verkoop praatjes . Zal jullie echt bij mijn familie en vrienden aanbevelen.

Peters 30-06-2021

Ik had een nieuwe koelkast nodig doordat de oude kapot was gegaan rondgekeken bij verschillende aanbieders en uitgekomen bij Bemmel en Kroon hier zag ik een koelkast staan die ik zocht.
Deze kon de volgende dag geleverd worden dus alles ingevuld en hierna verliep alles vlekkeloos, volgende dag had ik me koelkast.
Perfect Top

EdArnhem 30-06-2021

Alles prima verlopen. Weliswaar had de oven een onverwacht lange levertijd, maar dat lag niet aan Bemmel&Kroon. Misschien hadden ze dat wel wat beter kunnen communiceren, het bleef nu wel erg lang stil. Verder was de levering door de koerier DynaLogic goed te tracken en vriendelijk. Al met al zeer tevreden dus.

Flowergirl 30-06-2021

Gister een lg wasmachine gekocht vandaag al in huis boven verwachting zoveel funties voor die prijs zal zeker vaker daar kopen

de Rooij 30-06-2021

makkelijk online te bestellen.
Goede prijs/ kwaliteit.
Snelle levering!
nemen oude apparaat mee.

Paul 29-06-2021

Via collega aangeraden. Niets gelogen. Eerlijk, deskundig en snel en alles voor een schappelijke prijs.

Johan 29-06-2021

Eerder een wasdroger gekocht en nu een wasmachine, zeer duidelijke website met veel info, apparaten voor de Nederlandse markt, concurrerende prijzen en zeer duidelijke informatie na bestelling. En de bezorging via Dynalogic is echt perfect!
Kortom wederom een uitstekende ervaring en voor ons dé site om als eerste te kijken als we iets nodig hebben op het gebied van witgoed.

Joke van den Berg 29-06-2021

Ik heb hier vaker keukenapparatuur besteld, goede en snelle service.
Ondanks dat ik het online bestel en ik nog vragen heb, kun je makkelijk telefonisch contact opnemen, en alles volgens afspraak.

Fam hertog 29-06-2021

Ontzettende goede service, vaatwasser gekocht op vrijdag besteld, en de dinsdag zijn ze hem netjes aan komen sluiten, top!
Wij waren naar de winkel in Den Haag gegaan, voor een vaatwasser van Siemens met besteklade. Doordat de meeste winkels slecht kunnen leveren, was dit bij Bemmel en kroon geen probleem . We kregen van de verkoper te horen, waar we op moesten letten, of deze inbouw vaatwasser wel zou passen, thuisgekomen hebben we gelijk het typenummer van de oude vaatwasser doorgegeven, en kregen te horen dat de nieuwe zou passen. Door dit snelle handelen van Bemmel en kroon, kon de vaatwasser een paar dagen later al keurig geleverd worden en netjes aangesloten worden.

Axel 29-06-2021

Dit is mijn 2e keer dat ik iets bij Bemmel en Kroon koop. Ik vind de verkopers kundig en ze luisteren goed naar wat je zoekt en kunnen zo snel goed advies geven zonder dat je bij een te duur of overgespecifieerd product uitkomt.
Daarnaast zijn ze snel (mijn bestelling op zaterdag gedaan, op dinsdag is mijn nieuwe apparaat al in de keuken ingebouwd) en is er heldere en eenduidige communicatie.

Anneke 29-06-2021

Bestelling via de site en de levering is prettig verlopen. Snelle reactie en snelle levering.

Kees de Wit 29-06-2021

Ik heb vanwege financiën niet gelijk kunnen bestellen maar de order stond als het ware gereserveerd .
ik ben gelijk gaan plaatsen en ga het een deze dagen allemaal gebruiken.
Het afleveren was ook goed gegaan met 15 minuten was alles geklaard.

Sandra 29-06-2021

Fijne winkel met snelle service en aardige en kundige monteur. Er was vergeten te melden dat het op de 1e verdieping was maar met hulp van mijn vriend is de koelkast zonder probleem naar boven getild!

Robin Meeuwissen 29-06-2021

Prima transactie. Mannen zijn keurig op tijd. Laten van te vorige nog even weten dat ze er over 20 minuten zijn. Koelkast netjes neergezet. En.....verdomd aardige mannen.
Ik ben in mijn nopjes

Anouk 29-06-2021

Top winkel met de scherpste prijzen. Levertijd was super snel en onze nieuwe wasmachine (met lange garantie) werd precies op de juiste plek geplaatst en aangesloten. We konden meteen dezelfde dag alweer beginnen met wassen. Super aankoop.

leve49 29-06-2021

Zeer vriendelijke verkoper en alles zeer snel geleverd.
Wat ze beloven maken ze ook waar.
Bezorging via track en tracé en tot op de minuut op de hoogte gehouden.
Plaatsing wasmachine door bezorgdienst zeer netjes en correct uitgevoerd.

CHristine Bataille 28-06-2021

Bijzonder snel in handelen. Het geeft echt zin om weer bij Bemmel & Kroon te gaan bestellen!! Dank jullie wel om zelf op zondag een goede service te leveren! Bravo!