Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Pieter-Jan 07-02-2023

BKI1158784

Eerst telefonisch contact gehad met de winkel en erg vakkundig te woord gestaan, de info op de site was heel erg duidelijk. de prijs was echt heel erg scherp, vooral vanwege de eindejaarkorting. De bezorger van Dynalogic was erg netjes en de kookplaat was er de volgende dag zelfs al. (dat was geen must)
Dankzij het advies van de verkoper paste de kookplaat 1 op 1, en was binnen een uur geplaatst. alles werkt naar behoren en het is echt een verbetering. mooie kookplaat, erg tevreden hiermee.

Netty 07-02-2023

Had al eerder goede ervaringen met Bemmel en Kroon. Ook nu weer: snelle, attente levering!

Ed 07-02-2023

Het product wat wij wilden snel gekocht ,goede prijs en zeer snel geleverd. Top bedrijf kan ik iedereen aanraden

klant uit Den Haag 07-02-2023

Geheel ontevreden over de dienstverlening. we hebben al 4 maanden een keuken die niet volledig werkt en in de afgelopen weken konden we deze niet gebruiken omdat de afvoer verkeerd is geïnstalleerd. Contact met Bemmel & Kroon heeft geen resultaat gegeven en dit is een respectloze manier van dienstverlenen.

Ingrid van der Vaart 06-02-2023

Goede klantenservice, goed bereikbaar, prima levering, ik ben een zeer tevreden klant

Simon Bakker 06-02-2023

Goeie prijzen, heldere communicatie mbt levering van product dat niet op voorraad was. Snelle reactie per e-mail op vragen. En de bezorging was ook nog es goed geregeld. Met duidelijke tijdvak en gedurende de dag updates mbt preciezere leveringstijd zodat je niet de hele dag thuis zit te wachten. Hopelijk doet de bestelde afzuigkap z’n werk net zo goed!

Joost 06-02-2023

Prijs was goed voor wasmachine. Betaald voor levering inclusief aansluiten. Afvoer niet aangesloten, water aangesloten op de boiler..???, die vervolgens lekt. Geen succes dus.

K. Ruigrok 06-02-2023

Werkelijk een giga makkelijk te lezen en te begrijpen webshop. Klik op je product wat je zoekt en het is direct te zien in je winkelwagen. Op tijd geleverd door een vriendelijke chauffeur. Voor een volgende aankoop kiezen wij zeker weer voor Bemmel&Kroon.Top!

jellie van der wier 06-02-2023

BKI1168278
Vrijdagavond besteld, zaterdagochtend al geleverd. Netjes op de hoogte gehouden wanneer ze zouden komen via sms. Professioneel geplaatst en geïnstalleerd door 2 aardige jongens. Zo ontzettend fijn! Ook nog eens de goedkoopste prijs…En oudere wasmachine mee retour genomen.

Bas 06-02-2023

Heldere informatie, duidelijke communicatie en vervolgens ook een vlotte levering. Top.

Diny 06-02-2023

Had een wasmachine nodig , binnen een paar minuten telefonisch geregeld 👍
Vriendelijk mensen aan de telefoon en ook de bezorging was top !
Deze zaak is echt een aanrader!

Suzy 06-02-2023

Snel geholpen, had meerdere vragen en werd vriendelijk te woord gestaan, beste prijs garantie werd meteen toegepast, apparaat is meteen de volgende dag geleverd.
Was mn eerste contact en ervaring met deze winkel. Zeer tevreden over de dienstverlening.

Jennifer mersmann van onzenoort 06-02-2023

Zijn erg goed geholpen bij Bemmel en kroon gaven goed advies en hebben een goed bedrihf waar zei samen mee werken om keukenapparatuur te plaatsen. Ik raad zeker Bemmel en kroon aan en kom hier ook zeker weer terug.

Tarik 06-02-2023

De shop bepaald haar prijzen op dagkoersen en daarmee was deze shop voor de desbetreffende wasdroger de goedkoopste. Verder is de afhandeling prima verlopen. Via ideal betaald en meteen een afspraak kunnen maken voor het bezorgen en installeren.

Guy 06-02-2023

Easy to navigate website, confirmation was sent quickly, and delivery took less than a day! Even arrived 10 minutes earlier than anticipated delivery time. Highly recommend.
Order number: BKI1167366

Jozien 05-02-2023

Een zeer toegankelijke, overzichtelijke website met een pagina waarop het nieuws van allerlei merken te vinden is. Kortom een site, die wat extra's biedt. Ik heb van een nieuwjaarsaanbieding gebruik kunnen maken, vandaar dat de keuze door mij snel gemaakt is om bij Bemmel en Kroon te bestellen, maar zo zijn er regelmatig aanbiedingen, die natuurlijk voor iedereen helemaal welkom zijn.

Liane 05-02-2023

Eerst gebeld, werd vriendelijk te woord gestaan. Met goede uitleg over het product. Daarna besteld op de website, deze is duidelijk en overzichtelijk. S avonds besteld en de volgende dag zoals beloofd, keurig bezorgd. Werd op de hoogte gehouden van het tijdstip van leveren.

KB 05-02-2023

Snelle levering, precies zoals omschreven. Had het product eerder bij een andere zaak besteld (omdat daarvan een filiaal veel dichterbij huis was) maar eenmaal besteld kwam er op de dag van levering wat extra informatie via de mail en bleek het met de levering en service allemaal wat minder te zijn dan beloofd. Ik kon daar niet om glimlachen, heb de bestelling afgezegd en bij Bemmel & Kroon besteld. Hier betekent een toezegging wat ie hoort te betekenen. Prima service, prima communicatie, prima prijs. Zit nu met een brede grijns in plaats van een glimlach. Volgende keer weer hier.

Hans 05-02-2023

Quooker vrijdag bestelt en zaterdag geleverd met lekkere korting. Aangesloten voor 14 uur, mij theetje drinken 😀

Kolthof 05-02-2023

Alles ging keurig netjes . Vanaf de bestelling geplaatst was werden we precies over de gang van zaken op de hoogte gebracht . Netjes via meerdere mailtjes . Track en Treace . SMS met precies hoe laat . Als tijd veranderde kreeg je weer bericht. Kon tijd chauffeur precies volgen . Wel jammer dat ze slecht Nederlands konden ,maar wel heel netjes . Goed verpakt . Dit onze eerste ervaring maar met pluim .

Francis 05-02-2023

Mooie prijs in vergelijking met andere webshops en goede levering met duidelijke tijdsindicatie.

Chun Kay 05-02-2023

Dit heb ik nergens meegemaakt tot nu toe.
Op de webshop doe ik een bestelling om 21.51u op een zaterdag. Er staat op, voor 22u besteld is de volgende dag geleverd. Nu, nooit aan gedacht dat Bemmel & Kroon op zondag zou leveren, maar om 21.55u werd ik opgebeld over mijn bestelling en de melding dat ze niet op zondag leveren in België.
Ordernummer BKI1163273.

Wat een toegewijde en klantvriendelijke service!
Ik ontving een nieuwe mail waarop ik mijn leverdatum kon meegeven en op de leverdag zelf werd ik constant op de hoogte gehouden van wanneer er geleverd zou worden.
Hoewel via externe firma Dynalogic was ook deze mijnheer enorm vriendelijk. Kortom, een zeer positieve klantenervaring.

Oh ja, de dampkap is niet enkel goedkoper dan elders, maar bovendien ook kwalitatief.

W J Thijsse 05-02-2023

Wij werden netjes geholpen en van uitstekend advies voorzien door de medewerkers van Bemmel en Kroon

Gino 05-02-2023

Goede overzichtelijke website en fysieke winkel goede klantenservice vriendelijk en verstand over de producten die ze verkopen goede uitleg
Leuke acties zo nu en dan kan deze web/winkel iedereen aanbevelen de levering is ook heel netjes gegaan mooi op tijd vriendelijk personeel
Echt een dikke duim omhoog ga vooral zo door

M v Saane 05-02-2023

Na een doorverwijzing via de Bosch pagina een Bosch warmtepomp droger bestelt.
Later de specificaties vd droger nog even beken, daar bleek een verschil in te zitten met de site van Bosch. Even met Bemmel en Kroon gebeld en dit werd meteen opgelost door extra korting op de droger te geven.