Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

HvM 16-04-2023

Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat de keuken in mijn oude huis daar gekocht is. Alles werd toen prima geregeld en geplaatst. Dan heb je vertrouwen in een bedrijf. Nu goede actieprijs voor deze vaatwasser en stipte bezorging op zondag.

Fam. Noppe 16-04-2023

De mooi overzichtelijke site met correct scherp geprijsde artikelen hebben me overhaalt hier mijn bestelling te plaatsen.
De betaalprocedure, opvolging van levering is een meer dan 5* waard!
het gevoel dat ik heb: de klant staat centraal.

Harm 16-04-2023

Voor het eerst bij Bemmel en Kroon besteld en zal zeker niet de laatste keer zijn.
Ik heb de Siemens combi magnetron/oven CM978GQB1 besteld.
Vriendelijk en service gericht contact gehad, goede prijzen en komen hun afspraak na.
Maak je tegenwoordig toch niet meer zo vaak mee .

Rudie 16-04-2023

Aankoop wasmachine en droger. Keurig afgehandeld en afgeleverd. Niets op aan te merken

Astrid 16-04-2023

Perfecte levering. We moeten iets langer wachten op de installatie maar dat snappen we helemaal met de krapte op de arbeidsmarkt

Jlamboo 15-04-2023

Na research goed geholpen door Bemmel & Kroon om uiteindelijk de keuze voor de vaatwasser te maken. Installatie goed en netjes. Heel tevreden.

BOKS 15-04-2023

Ordernummer BKi1150018 Eén combi magnetron ter vervanging van de kapotte inbouw magnetron ,de levering duurde even maar is keurig bezorgd op zaterdag en precies op de afgesproken tijd wat erg fijn is bezorgers waren erg vriendelijk en brachten de combi mag tot in de keuken .
Kort om helemaal top qua service

Astrid 15-04-2023

Duidelijke website, snelle levering. Goede prijzen van de producten.
Mogelijkheid tot plaatsen en aansluiten van de apparatuur. Bij meerdere producten, betaal je maar 1x voor deze service.

Frans 15-04-2023

Goede prijs, goede communicatie, snelle en goede levering, zeer tevreden 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Angelique 15-04-2023

Besteld volgende dag al in huis. Levering ook goed. Vriendelijke medewerkers. Alles netjes achtergelaten.

F. Van t Hoff 15-04-2023

Was het goedkoopste en zonder extra kosten.
Keurige bezorgers. Erg voorkomend met alles.

E M. Bogers 15-04-2023

Prima service van Bemmel en Kroon. Gaan meestal naar de Cruquius. Snelle levering en uitleg in de winkel. Is aan te bevelen

Renee 15-04-2023

Onwaarschijnlijk goed.
Gistermiddag een wasmachine besteld.
Tegen een een goede prijs. Duidelijke website.
De afhandeling zonder meer top.
Netjes via de app op de hoogte gehouden wbt de levering. En vervolgens door 2 keurige medewerkers bezorgd. Op tijd!
De bezorgers gaven goede uitleg en hebben gecheckt of alles in orde is.

Marcel 15-04-2023

Eigenlijk blind besteld bij B&K gezien eerdere ervaringen met dit bedrijf.
Goede prijs, bezorging snel in te plannen en bij vragen telefonisch snel bereikbaar en terzake kundig. Vandaag vriezer bezorgt, wilde doos ingepakt achterlaten en niet plaatsen (!?). Hier voor betaald, na vragen deed hij het wel. Toch een kleine teleurstelling vandaar de 7. Order BKI1179677

Trudy Roos 14-04-2023

Op aanrader van onze zoon naar Bemmel en Kroon gegaan in de Cruquius, wat een prachtige overzichtelijke winkel.
zeer concurrerend en heel vriendelijk en deskundig personeel. zeker een aanrader,
aflevering was zoals afgesproken.
ordernummer CRQ1182420.

Wognum7 14-04-2023

Echt oprecht goed geregeld allemaal!
Goed contact met de klantenservice! Netjes en snel geleverd! Mooie producten van Beko besteld en scherp geprijsd zo doende hier terecht gekomen! Blij mee nu de apparaten gaan testen

Ayse 14-04-2023

Wij als familie komen altijd bij Bemmel & Kroon, want ze zijn altijd klant vriendelijk en goeie service aan huis. 👍🏽

Jan 14-04-2023

Ik zocht naar een Pelgrim keramische kookplaat en zag deze via internet bij Bemmel & Kroon staan, telefonisch naar de prijs geinformeerd, na het horen hiervan meteen besloten hem te bestellen. Ik ben zeer tevreden met de snelle service van Bemmel & Kroon.

Helen du Bois 13-04-2023

Na een inslag van 400 Watt in mijn meterkast waren een aantal apparaten in de keuken doorgebrand. Direct via Bemmel & Kroon een afspraak binnen een paar dagen kunnen regelen voor afkeuring. Die De monteur noteerde direct de gegevens van de apparaten, gaf deze door aan de winkel en binnen een uur had ik de offerte en na een half uur was de bestelling rond. Perfecte klantgerichtheid voor een klant die in problemen zat.

J.J. 13-04-2023

Zeer ruime keuze van diverse merken, en goed advies gekregen. En voor een lage prijs. 5 jaar garantie.

Ruud 13-04-2023

Top service en precies geleverd wat er besteld en afgesproken is.
Monteur was heel secuur met het plaatsen van de combi ovens

Cees Bemelman 13-04-2023

Omdat we meer dan 10 jaar geleden een keuken bij Bemmel en Kroon hadden gekocht en hier zeer tevreden over waren zijn we bij vervanging van een vaatwasser direct weer met hen in contact gekomen. De informatie over de destijds gekochte keuken was nog paraat en zodoende op dinsdag de vaatwasser besteld en woensdag reeds afgeleverd en de oude werd direct mee afgevoerd. Beter kun je het eigenlijk niet wensen. Super geregeld en bedankt!

John 12-04-2023

Snelle levering, goede prijs en mogelijkheid om zelf de bezorgdag te kiezen

Kranendonk 12-04-2023

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijke uitleg. Ook werd er goed meegedacht over het plaatsten van de wasmachine

Martin 12-04-2023

Snelle levering en goede bereikbaarheid klantenservice. Gisteravond besteld via de website en bij het plaatsen bleek dat de datum een week later was dan dat ik had aangegeven. Het meebestelde afwerkstripje bleek een langere levertijd te hebben. Meteen gebeld met de servicedesk. Snel iemand aan de lijn en meteen opgelost door de order te splitsen. De oven kwam vandaag binnen, de afwerkstrip volgt later. Top service.