Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Klaas 10-09-2022

Bemmel en Kroon heeft goede webshop met goede zoekmogelijkheden. Het aanbod past goed bij onze wensen; de prijzen zijn redelijk tot goed. Verder duidelijke indicatie van wat wanneer geleverd kan gaan worden en men houd woord.
Volgende keer ga ik daar weer als eerste kijken.

Simone 10-09-2022

BKI1120771 onze vriezer is gister netjes bezorgd. Via de website van bemmel en kroon kon ik aangeven welke dag er bezorgd kon worden. Dinsdag besteld en levering op vrijdag. Ivm de staking van de ns was het erg druk op de weg, door het bezorgbedrijf netjes op de hoogte gehouden wanneer ze lange kwamen. Dik tevreden!

Rjb 09-09-2022

Behulpzaam en meedenkend in advies en keuze. Bemmel en Kroon beschikt een computerprogramma, waarbij eenvoudig een passend model apparaat ter vervanging van mijn versleten koelvriescombinatie gevonden kan worden. Inclusief ook nog eens de laagste prijs. Vakkundig, betrouwbaar correct. Ook het bezorgen, plaatsen en afvoeren van versleten apparaat werd keurig en vakkundig gedaan. Ik ben een kritische consument, maar voor Bemmel en Kroon neem ik mijn petje af.

FVDL 09-09-2022

Prima service, vraag per mail werd heel snel en duidelijk beantwoord. Na bestelling smetteloze levering. Oude machine weer gratis meegenomen. Super

Edward 09-09-2022

Een Siemens combimagnetron gekocht. Elders niet leverbaar, hier besteld en binnen een dag geleverd voor een nette prijs. Goed op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering

Ton Zoetendaal 09-09-2022

Bemmel en Kroon is al jaren een heel fijne winkel op keukengebied en witgoed tevens zeer goede service. Wij blijven graag klant.

PeterW 09-09-2022

Goede persoonlijke aandacht tijdens het winkelbezoek. Na plaatsing van de order is wel enige persoonlijke coördinatie noodzakelijk van gerelateerde installateur en Electricien. AJ tech en Ampere bv bleken betrouwbare partners, die ook kwalitatief goed werk leverden, waardoor het met dit drietal goed zakendoen bleek. Voorlopig zijn wij dus tevreden in deze tijd van lange wachttijden en tekort aan personeel😉👍

Stefan Segers 09-09-2022

Duidelijke uitleg over de vaatwasser waar we naar op zoek waren. De voor en nadelen van diverse modellen werden goed uitgelegd waardoor we een keuze hebben kunnen maken. Naast een gunstige prijs geeft Bemmel en Kroon ook goed advies!

Bart 09-09-2022

De keuze is reuze. Shop mag iets overzichtelijker maar is natuurlijk ook lastig met een dergelijk groot assortiment. Prijzen en dienstverlening zijn prima in orde. Levering door Dynalogic was prima. De extra service voor het plaatsen en aansluiten is een echte aanrader!

GB 09-09-2022

Zeer prettige zaak. We zijn op basis van onze vraag goed en deskundig geholpen. We kregen waar nodig uitleg en zijn geadviseerd zonder het gevoel te hebben dat we uit kwamen bij de duurste spullen. Goed bereikbaar telefonisch en via mail, snelle reactie.

geert 08-09-2022

alles was perfect uitgevoerd levering was in orde door vriendelijke mensen.

Doris 08-09-2022

Veel positives gehoord van deze bedrijf. En dat het nog een pannen set bij de fornuis geeft is heel goed. Levering was goed met track en tracé kunt ik zijn, waneer ze bij mij leveren. Zo vriendelijk de bezorger. Ik ben blij, dat ik Bemmel en Kroon uitgezocht heb

Marcel 08-09-2022

3maanden geleden wasmachine en droger besteld en keurig geleverd, dus zat 3 sept ook nieuwe inbouw koelkast besteld en deze zou op 6 sept NA 14.00 worden geleverd(dit was duidelijk op factuur vermeld omdat er voor 14.00 niemand aanwezig is.). Dag van te voren krijg ik een mail met de mededeling dat er tussen 11.30 en 14.00 wordt bezorgd. Ik bellen naar Bemmel en Kroon en krijg medewerker aan de lijn en die geeft aan dat het een indicatie is en zegt dat het 100% goed komt dat ze na 14.00 komen en verzekerd mij dat de koelkast op 6 sept word bezorgd.Om 13.05 een belletje van de bezorger dat ze er binnen 10 min zijn, ik geef aan dat dit niet de afspraak was en er voor 14.00 niemand thuis is, antwoord was daar kunnen wij niets aan doen en u zal een andere afspraak moeten maken. Deze bestelling dus geannuleerd.....Slechtste service ooit. ( was eigen bezorg dienst!!)

R. 08-09-2022

Vriendelijke website, met een duidelijke produxt uitleg.
Droger moest de dag erna thuis zijn, helaas was dit niet gelukt, maar wij waren op de hoogte doormiddel van heldere email met een goede reden.

Ik raad dit winkel zeker aan.

Doortje 08-09-2022

Goede firma. Ze maken waar wat ze beloven.
Ik heb hier voor de eerste keer besteld en niets dan lof.

Henny Boon 08-09-2022

Ja echt wel een tien plus ,wij kochten een inventum inductie kookplaat ,ja nog voor de prijs die eigenlijk al door de fabrikant verhoogt was. Plus dat er nog een geheel gratis een luxe pannenset erbij geleverd werd , Wij zijn er heel blij mee.

Tim 08-09-2022

No noncense bedrijf. Scherpe prijs, snel en duidelijke bestelling en de volgende dag geleverd en geinstalleerd

Loek 08-09-2022

Duidelijk, netjes en goede prijs/kwaliteit verhouding. Bezorging en installatie is naar tevredenheid uitgevoerd

H 08-09-2022

Oven, Was en Droogmachine, direct leverbaar. Goede en deskundige service en goede prijs. Aanrader!

Arnoldus 08-09-2022

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat hij betrouwbaar is, een groot assortiment heeft en ook nog eens voordeliger is dan de meeste andere webshops. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop : een AEG koelkast, type RTS 413 D1 AW ( ordernummer: 548106 d.d. 18-08-2022 ). Hij is zuinig, zeer stil en hij ziet er ook nog fraai uit.
a2anp3n5 10-09-2022

Ik wil ook een minpuntje noemen: het bijgeleverde eierrekje is minuscuul klein en je hebt er helemaal niets aan. Daarom heb ik elders een eierdoos gekocht. Kost mij toch weer € 10,49 extra.

Arjen Veenstra 08-09-2022

De website van Bemmel en Kroon is overzichtelijk en duidelijk. Een goede duidelijke vergelijking van de producten.
Evenals het bestellen en betalen. De communicatie is super tot en met de aflevering! Petje af voor dit bedrijf.

Izo 07-09-2022

Goed en snel geregeld 👍.
Dinsdagmiddag vriezer besteeld en woensdag rond half 2 , vriezer geleverd. Top service!

RonK 07-09-2022

Al meerdere keren inbouwapparatuur bij hen besteld en naar volle tevredenheid. Deze keer een inductiekookplaat laten inbouwen als vervanger van de oude kookplaat als onderdeel van order BKI1111938. AJ Tec kwam netjes op de afgesproken tijd, kondigde hun komst telefonisch aan een kwartier voor aankomst en begon direct aan de klus. Alle oude spullen netjes verwijderd en afgevoerd en de nieuwe inductie met flexibele kookzones gemonteerd en geconfigureerd. Zeer tevreden met het eindresultaat en het gemak van deze nieuwe inbouwapparatuur.

Karst 07-09-2022

Toch besloten bij een groot winkelbedrijf onze inbouw keukenapparatuur aan te schaffen en niet online , wij zijn uitstekend geholpen en alles is in korte tijd geleverd
Het personeel was zeer klantvriendelijk

Gaelle 07-09-2022

Toegankelijke webshop, klantvriendelijk, goede productomschrijving. Erg vriendelijk als je telefonisch contact hebt en behulpzaam.