Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Willem66 16-04-2021

Geweldige website, zeer scherpe prijzen, je kunt zelf de datum bepalen wanneer je je aankoop geleverd wilt krijgen. Super!

Walter 16-04-2021

Vaatwasser Siemens CRQ973098
Online dacht ik gevonden te hebben wat ik zocht, toch even gebeld met de vestiging in Cruqius en daar goed en vakkundig advies gekregen waardoor ik een betere keuze heb kunnen maken die ook nog eens goedkoper uitviel. Bestelling geplaatst en de volgende ochtend om 1030 al geleverd. Toppservice voor een topprijs!!!!
Walter

K . Chemlali 16-04-2021

Gisteren avond besteld en net binnen. Dat is nog eens service!
Netjes binnen de afgesproken tijd super!
En wat een vriendelijke chauffeurs en service ! kunnen een hoop nog van leren!

Ester 15-04-2021

Gisteren via de duidelijke website een vaatwasser uitgekozen. Even gebeld omdat de website vastliep. Gelijk de bestelling telefonisch kunnen plaatsen en het kon de volgende dag al geleverd worden. Telefoon neergelegd en gelijk de bevestig met overzichtelijke factuur ontvangen. Keurige en super snelle service.

K. Van Rijn 15-04-2021

Bij Bemmel en Kroon wordt je zeer correct geholpen. Wij hebben het product via internet gekocht en hebben deze winkel uit gekozen omdat hij goed aangeschreven staat. Dit was een goede keus, we zijn zeer goed geholpen en de timing van leveren was perfect.

S.Gjaltema 15-04-2021

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Goed bereikbare servicedesk. De Status van de bestelling en de geplande leverdatum zijn jammer genoeg niet via de website te volgen, maar dat is wel gemakkelijk via de servicedesk te achterhalen. Op de bezorgdag zelf prima communicatie over het levertijdstip van de koerier.

Jose schulkes 15-04-2021

Alles klopte via telefoon wisten we precies wanneer monteur kwam en dat gold ook voor de afwasmachine.

Ron van der Ploeg 15-04-2021

Eerst prima geïnformeerd door de verkoper, afzuigkap snel geleverd en binnen week vakkundig geïnstalleerd door het installatiebedrijf. Volledig tevreden!!

Fiet 15-04-2021

Ik had advies gekregen van de monteur van Siemens voor een nieuwe vaatwasser
Gekeken op internet en het goedkoopst bij Bemmel en Kroon .
Even gebeld en kreeg een goed advies dat het model wat ik wilde verouderd was en miss een andere keus moest maken.
Net advies en daar ook de vaatwasser gekocht .

W.J. van den Berg 15-04-2021

De shop is mooi en heb ik gekozen voor de lage prijs. De gebruikersvriendelijkheid was goed en de levering was supersnel, terwijl deze wasmachine bij de fabriek uitverkocht was. Deskundig personeel. Pluim voor hun energieke houding bij het vervoeren van deze loodzware Miele wasmachine. (d.w.z. twee trappen op én af!)

Marike 15-04-2021

Binnen 12 uur geleverd; afval keurig meegenomen, alles aangesloten en zeer vriendelijke klantenservice. Dankjewel!

Gery 15-04-2021

Zeer leuke Nederlandse webwinkel zelf als Belg een echte aanrader, goede prijzen, fantastische communicatie en levering zoals men zelf wil. Een echte aanrader voor al uw elektro

Mèlanie 15-04-2021

Het was tijd voor een nieuwe wasmachine dus veel lopen googelen en informatie opgezocht. Mijn ouders komen al jaren bij Bemmel en Kroon (vroeger in het Dorpstraat in Zoetermeer) en nu nog dus die hadden aangeraden om daar eens te gaan kijken. Afspraak maken en we konden gelijk het weekend terecht! Goede service, erg vriendelijk en duidelijke uitleg over de apparaten. Om nog even na te denken kregen we een offerte mee erg handig want dan kan je alles meteen terug vinden in het systeem. Toch besloten om voor de Bosch wasmachine te gaan (aanrader van de verkoper) dinsdag gebeld en kon die dag nog langskomen om de koop in orde te maken. De wasmachine is net geleverd en ook dat verliep super. Twee aardige/vriendelijke mannen die al het zware werk voor mij hebben gedaan. (Trap op, trap af, aansluiten etc..) petje af! Al met al ben ik blij met mijn aankoop en de wasmachine is super🤩 2 verkopers en zelfs de bezorger zei goede aankoop dus Thanks Bemmel en Kroon!

Mirei 15-04-2021

Al diverse producten besteld bij Bemmel&Kroon en zij stellen nimmer teleur. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding en zeer snelle levering. Bezorging door Dynalogic gaat ook prima, je weet door track&trace precies wanneer het product thuis geleverd wordt. Voor herhaling vatbaar dus.

Anna 15-04-2021

Goede prijs, goede communicatie vooraf over bezorging en wanneer je de bezorgtijd weet. Alles ging zoals beloofd, via email en SMS geïnformeerd. Snelle installatie en aardige bezorgers.

Tot op heden helemaal tevreden

Brigitte D. 15-04-2021

Vóór 22.00 's avonds besteld en de volgende dag is de droger geleverd. Je wordt perfect op de hoogte gehouden hoe laat het artikel geleverd wordt. Aardige bezorger die niet te beroerd is om de droger een paar meter verder te zetten dan alleen net over de drempel.
Ik ben super tevreden

Ron 15-04-2021

Vaatwasser gekocht, eerst gebeld voor info waarbij ik netjes en vriendelijk antwoord kreeg op mijn vragen.
Na bestellen was binnen 24 uur de vaatwasser geleverd door twee vriendelijke medewerker.
De vaatwasser zelf doet het super, maakt veel beter schoon dan de vorige.

Klaas 14-04-2021

Veels te lange levertijd, volgens site binnen 3 dagen het werd 3 weken . Betreft bestelling van een koffiemachine

Anja 14-04-2021

Uitgebreide keuze. Super snelle levering en monteur die de vriezer met bestelling BKI972170 direct kwam plaatsen. De monteur hield netjes afstand en was binnen een uur klaar met plaatsen, deur monteren en keukenplint aanpassen. Ideaal en zeker aan te raden!

TJ 14-04-2021

Prima webshop en ik werd per mail correct en goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe vriezer.
Over het meenemen van de gebruikte goederen door de transporteur ben ik opnieuw niet tevreden.
Bij een volgende aankoop wil ik die transporteur ook niet meer aan de deur.

Peter 14-04-2021

Snelle levering op de geplande datum, Wel jammer dat het bestelde artikel er niet was; gelukkig kregen we een vergelijkbaar artikel aangeboden voor dezelfde prijs.

Ab 14-04-2021

Super bedrijf goede track en tracé super aardige bezorgers machine geplaatst en aangesloten

Erhardt van der Laaken 14-04-2021

Erg tevreden over jullie dienstverlening. Vanaf het bestellen tot en met de bezorging van onze vaatwasmachine. Keurig een kwartier voor levering een telefoontje gekregen dat de bezorger er aan kwam. Oude vaatwasmachine werd meegenomen. Dikke pluim voor Bemmel & Kroon.

Jarno 14-04-2021

Goed bedrijf. Vakkundig personeel, goede prijzen en voorraad. Volgende dag geleverd. Bestelde model was niet meer leverbaar en ik kreeg gewoon een luxere versie voor hetzelfde bedrag

Steve Van den Bosch 14-04-2021

Snel, correct, en het goedkoopste van het ganse web! Bij levering was er schade aan een toestel, dag nadien hadden ze al een nieuwe gestuurd. Echt top