Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Richard Beekhuijs 05-02-2024

Deze keer een wasmachine en een droger gekocht bij Bemmel en Kroon. Gewoon een hele fijne winkel, waar mensen werken met verstand van de dingen die ze verkopen. En dat voor echt scherpe prijzen.

Nash 05-02-2024

Deze shop geeft een fijne service. Ze hebben mijn order snel en adequaat afgehandeld en de levertijd duidelijk aangegeven. Hiernaast ben ik gerustgesteld, vanwege een cashback actie die eerdaags zou verlopen, maar die ik toch kon benutten. Ook hebben ze mijn koelkast en fornuis keurig kosteloos op de 3e etage bezorgd op de aangegeven tijd, die kort hiervoor nog met mij werd afgestemd, en de oude apparaten direct retour genomen. Ze hebben er een heel tevreden klant bij.

Miranda 04-02-2024

AEG koelvriescombinatie (inbouw) gekocht en ook laten inbouwen.
De aanschaf telefonisch gedaan en goed geholpen. Ook direct afgerond. Gekozen voor laten inbouwen.
De monteur (toevallig de zoon van de eigenaar ) was zeer vriendelijk en geduldig en ook nog eens pietje precies. Hij heeft zelfs de deurkastjes recht gezet want die stonden een beetje scheef. Het was pas goed na meerdere controles, toch nog even beter maken en weer controleren. Dat is lang geleden dat ik zo'n monteur ben tegengekomen. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.
De koelkast maakt af en toe een brommend geluid. Ik ga nog even uit van nieuwigheid. En inbouwen kon pas 1 maand na aankoop. Daarom een 9 , anders was het een 10.

Steven 04-02-2024

Via de website een Bosch wasdroger gekocht omdat Bemmel & Kroon een gerenommeerde winkel is en de prijs concurrerend was. Droger was alleen niet op voorraad dus levertijd was c.a. 1 week. Netjes op de hoogte gehouden van de leverdatum en de droger is netjes geïnstalleerd en oude droger is weer meegenomen.

Nina 04-02-2024

Duidelijke en overzichtelijke site! Steeds goed op de hoogte gehouden van de bezorgtijd.

Rahul 03-02-2024

Bemmel en Kroon excels!! vast selection, user-friendly site, flawless delivery. Order number #DH1258888 Highly recommend!

Leon 03-02-2024

Bemmel en Kroon gekozen via de Consumentenbond. Goede en duidelijke website. Snelle en nette levering en door iets meer te betalen is de vriezer op de plek (1e etage) afgeleverd en is het verpakkingsmateriaal direct afgevoerd. De oude vriezer is na het door mij voor vervoer gereed maken afgevoerd.

Erik Oomen 03-02-2024

Topservice voor scherpe prijzen. Fijn ook dat de communicatie duidelijk is en je op de dag van levering op de hoogte wordt gehouden van de bezorgtijd. Niks te klagen dus.

Anne 03-02-2024

Goede snelle verwerking cq levering. Binnen 36 uur geleverd.
Fijne stofzuiger. Goede zuigkracht Ook voor haren van hond.

D.L.de Kooter 03-02-2024

Levering was op de afgesproken tijd en datum. De prijs van het product concurrerend met andere leveranciers.

Katja Lammers 02-02-2024

Nooit fijn om een nieuw huishoudelijk apparaat te moeten kopen, maar als het dan toch moet, is het super fijn dat je nieuwe was/droger de volgende dag al draait.
Geleverd binnen het afgesproken tijdslot en super aardige jongens die de machine heel snel aangesloten hadden. Heel fijn.
Heel tevreden over het hele proces. En goede prijzen.

Celia 02-02-2024

Ontzettend vriendelijk geholpen met de aanschaf van de vaatwasser En de bezorging 🚚 ook heel tevreden over 👍

CRQ1211709 01-02-2024

Ik koop graag bij Bemmel & Kroon. Hele goede service. Goedkoper dan andere aanbieders en hele correcte verkopers en bezorgers. Wordt ook thuis bezorgd en geplaatst tegen hele redelijke prijs

Fam. Groenewegen 01-02-2024

Nieuwe miele wasmachine gekocht. Deze is op afgesproken tijd geleverd en geïnstalleerd. Tijdens de 1e proefdraai lekte de machine na ca. half uur veel water onder uit de machine. De bezorgers waren reeds door naar volgende afspraak. Wel naar hun gebeld. Nemen contact met kantoor. Gelijk zijn wij terug gebeld, dat wij kantoor moesten bellen. Zo gedaan. Binnen 2 uur na melding stond er een nieuwe wasmachine en de andere is gelijk mee retour genomen. Wij vinden dit een super snelle en geweldige service voor de oplossing van dit probleem.
Wij zijn ontzettend tevreden. Top.

JW 01-02-2024

De bestelde afzuigkap van Siemens is vakkundig geplaatst en de oude kap is weer meegenomen, met de resterende afval. Prettige monteur.

Rita 01-02-2024

Duidelijke shop, snelle levering en zijn niet duur. Prijs/kwaliteit is prima.

O jaff 01-02-2024

Goede service klant vriendelijk en snel ingeleverd oude apparatuur teruggebracht

Warmtepomp droger 31-01-2024

Goede prijs en snelle levering volgens afspraak!
Zeer tevreden
De wasdroger had een extra scherpe prijs ten opzichte van andere leveranciers

Ludo 31-01-2024

Ik heb gekozen voor Bemmel |& Kroon omdat deze firma duidelijk de goedkoopste is voor een kwaliteitsvriezer van Miele. 100 euro tot 350 euro goedkoper dan de sites in België. Bovendien kon ik voor amper 35 euro een extra verzekering nemen voor vijf jaar. In België vragen ze voor een extra verzekering 5 euro per maand of meer dus dat zou 300 euro extra zijn voor de verzekering (bovenop de standaard verzekering).
Minpuntje was de levering. Op zich zou het allemaal fantastisch moeten lopen: ook levering op zaterdag en zondag, je kan een dag kiezen. 's Morgens om 8 uur zit er een mail in de bus met een tijdslot van drie uur. Klinkt heel goed... Alleen dat tijdslot... dat verschuift voortdurend, tot wel 00.05 uur.
Ik voelde zelf al aankomen dat ze het niet zouden halen, en jawel: om 21.30u. een sms dat ze het die zaterdag niet zouden halen. Ik had die sms graag paar uur vroeger gehad, dat zag ik om 18 uur al wel aankomen, en dan had ik de wedstrijd van mijn voetbalclubje niet moeten missen.
Goed, nieuwe dag gekozen (dinsdag). Zelfde principe, en deze keer verliep het wel heel vlot, netjes binnen het tijdslot, met een sms kwartier op voorhand met het te verwachten uur. De bezorgers kwamen bijna stipt op dat uur en waren erg vriendelijk, ook bij het neerzetten op een meer praktische plaats dan ik in gedachten had (op hun aanraden dus).
Dus alles positief: prijs, website, klantendienst per telefoon én op Facebook. Alleen dat ene minpuntje. Ik begrijp uiteraard dat er van alles mis kan gaan (zeker met de Boerenblokkades in België), maar als het tijdslot van drie uur om 16.40 uur verschuift naar 22-00.010 uur, dan weet je op dat moment toch dat het niet kan als je stopt om 22 uur (ze leveren zaterdag tot 22 uur).
Voor de rest niks als positiefs: tweede leverdag goeie dag, geweldige prijs, heel goedkope extra verzekering, vriendelijke telefonische klantendienst (bereikbaar tot 23 uur).

Marjolein Oudshoorn 31-01-2024

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen, omdat wij daar erg goed geadviseerd worden en goed geholpen. Goede uitleg over de producten. De bezorging erg snel en vriendelijke bezorgers. Wij komen er regelmatig. Ga zo door

Frank van Nimwegen 31-01-2024

Prima service en snel geholpen. Duidelijk orderbevestiging en aflevering van machine

Gerard 31-01-2024

Wij hebben verschillende huishoudelijke apparaten gekocht, en ook laten monteren door Bemmel en Kroon. Goede prijs kwaliteit en service. Verkoper denkt met je mee.

Fons van den Berg 31-01-2024

Bemmel en Kroon heeft al jaren een uitstekende naam in Leidschendam. Na eerdere positieve ervaringen zijn wij weer bij Bemmel en Kroon terecht gekomen voor vervanging van onze 13 jaar oude vaatwasser. Na een prima ontvangst door de gastvrouw en een heerlijk bakkie koffie, werden wij op zeer deskundige en klantgerichte wijze tot een keuze begeleid door een vriendelijke verkoper.
Dezelfde middag werd ik gebeld voor de installatie door het eveneens zeer professioneel en deskundig door mij ervaren AjTec. Binnen 10 dagen kon de installatie werderom tot volle tevredenheid worden gerealiseerd.

Rien van der Ploeg 31-01-2024

Dik tevreden. Voor de afgesproken tijd aanwezig, keurig belletje vooraf we komen eraan. Alles netjes naar boven gebracht en klaar gemaakt voor gebruik. Oude wasmachine meegenomen.

Kasseler Chef 31-01-2024

Bij de vestiging in Zoeterwoude worden we altijd heel vriendelijk en uitgebreid geholpen, zonder druk om iets aan te schaffen of om voor de duurste optie te kiezen. De communicatie met betrekking tot de bezorging is duidelijk en ook de bezorgers zijn vriendelijk, beleefd en behulpzaam.