Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ron 25-06-2021

De service en deskundigheid van een speciaalzaak en de prijzen van een internet site.

Timmerman Lambert 25-06-2021

Super geregeld en zeer snel ja wat moet je er nig meer van zeggen gisteren besteld vandaag in huis beter kan niet

Richard 25-06-2021

Omdat het een keurige zaak is waar je vriendelijk en door goed vakkundige personeel wordt geholpen.
Als je vragen hebt staan ze je netjes te woord en beantwoorde netjes je vragen.

Dick 25-06-2021

Zeer vlotte en duidelijke afwikkeling van mijn order bij Bemmel en Kroon. Wasmachine Bosch WAXH2K75NL volgende dag netjes uitgeleverd en aangesloten. Restitutie ontvangen over tussenstuk tussen droger en wasmachine, alles zonder enige onduidelijkheid, informatie en prijsstelling naar wens, zo moet het!

Marianne Weber 25-06-2021

Snelle afhandeling - zeer aardige en keurige chauffeurs - perfecte service - prudoct moeten we nog uitproberen - is gisteren geplaatst - zat een klein deukje bovenin links in RVS.

M.Y. Ling 25-06-2021

Gisteren ging wasmachine stuk, gisterenavond besteld bij Bemmel en Kroon (Miele) en nu volgende dag om 12.30 uur al geïnstalleerd en oude machine meegenomen door zeer nette medewerkers van Dynalogic. Erg tevreden!

Joke santifort 25-06-2021

In de winkel heel goed geholpen.de vriezer is op de dag bezorgt op de afgesproken tijd. Ik was zelf een paar min te laat .werdt gebeld door de winkel dat ze er al stonden .ik was drie min te laat .ze hebben mij heel vriendelijk geholpen waren erg aardig en behulpzaam mij complimenten. xxxxx

Jip 25-06-2021

Prima zaak, van bestellen online, persoonlijk contact, vooral snelle levering wat momenteel bij anderen echt een probleem is, tot aan vakkundige plaatsing aan toe verliep alles gladjes en zonder problemen. Graag tot de volgende keer!

Miel Kurris 25-06-2021

Bemmel&Kroon hadden de voordeligste prijs en daarbovenop een top service. Zeer duidelijke communicatie en de mogelijkheid tot keuze van leverdag gaven me veel vertrouwen. Levering was zoals beloofd en perfect op tijd.

WM Hoogstraaten 25-06-2021

Uitstekend advies bij de aankoop van een Siemens vaatwasser, en in deze tijd van tekorten snel leverbaar. Ook de Installatie dik on orde!!

Hans Roos 25-06-2021

De koelkast was defect. Door de overzichtelijke website was een keuze maken best wel eenvoudig. Maar vanwege een maximale hoogte toch maar even gebeld. Een geduldige verkoper nam alles nog eens met me door (zaterdagmiddag). Nou vooruit bestellen, zelfs levering op zondag was mogelijk. Op dinsdag kwamen de twee vrolijke bezorgers (4e etage) keurig afgeleverd. Bravo Bemmel en Kroon !

Nelleke 25-06-2021

Duidelijke beschrijving en hele snelle levering en installatie.
Niets op aan te merken.

Oostenrijk 25-06-2021

In april een vaatwasser besteld, die op leverbaar stond. Hij zou een paar dagen later komen. Nu paar maanden later gebeld, hij is pas eind augustus leverbaar. Ik heb daar al die tijd geen bericht over ontvangen. De vaatwasser staat nog steeds op de site als leverbaar.

Hans 25-06-2021

Geweldige goede uitleg gekregen over de mogelijkheden van een nieuwe wasmachine-bovenlader. Direct besteld en een dag later al bezorgd en geïnstalleerd. Toch een minpunt (dat verklaart de 7), namelijk: Het elektrasnoer van de wasmachine was zo kort, dat het de hoog gemonteerde stekkerdoos bij lange na niet haalde. Moest zelf een verlengsnoer regelen. Wasmachines horen een elektrasnoer te hebben van een lengte, waarmee je een hoog stekkercontact ook kunt gebruiken. Dus moet tot onder het plafond kunnen komen. Overigens een zeer goede winkel.

Lisette 24-06-2021

Wat een goede service! Een van de weinige winkels met een vaatwasser op voorraad. Degene die ik besteld had was helaas uitverkocht maar ik heb nu een nieuwer type gekregen voor dezelfde prijs. Dat vind ik echt top service. Daarnaast erg goede bezorgservice: vriendelijk, op tijd en behulpzaam. Duidelijk tijdslot en precies op tijd geleverd.

Kluitmans 24-06-2021

Telefonisch zaterdagavond besteld en de volgende dag op zondag, al in huis ! De laagste prijs en perfecte afhandeling van de order, door veel status updates via e-mail.

L. van der Linden 24-06-2021

Prima communicatie, meteen een bevestiging met informatie en duidelijk wanneer pakket geleverd wordt.

Natalie 24-06-2021

Wij hadden online een vaatwasser besteld maar helaas door corona zou deze pas half aug geleverd worden. Ik nam contact op met bemmel en kroon en gaf aan dat ik liever wat eerder een vaatwasser wilde hebben. Met een heel gezin is dat toch wat makkelijker.. afwassen op de camping is leuk maar thuis toch wat minder. Een medewerker liet mij telefonisch weten wat de opties nog waren in hetzelfde buget en energieklasse. Zo gezegd zo gedaan stond de vaatwasser een dag later op de stoep. Super service

Egbert en Riky 24-06-2021

wij zijn meer dan tevreden over Bemmel en Kroon. We hebben een prachtig fornuis gekocht bij Bemmel en kroon. Service en advies waren prima en welkom. Er werd echt meegedacht bij onze aankoop en de tips die we kregen waren belangrijk en nuttig. Aflevering ondanks de problemen in deze Covidtijd werd er tijdig en volgens afspraak geleverd. Prijstechnisch kunnen we Bemmel en Kroon echt complimenteren , wij hebben een topfornuis voor een courante prijs. Wij zijn echt meer dan tevreden en wat ons betreft is Bemmel en Kroon een aanrader.

Wim 24-06-2021

Zeer goede afhandeling . Koelkast op donderdag besteld en op woensdag al geïnstalleerd. Ook de installateur is top.
Goed doorgewerkt en na afloop al het overbodige meegenomen.
Ook aan telf. Goed advies van en nette behandeling.
Ik schrijf nooit een review maar deze keer kan ik het niet laten.

Cream 24-06-2021

Zeer goede service !! Alles was top geregeld.
Wasmachine en droger gekocht ook het plaatsen en naar zolder brengen was goed geregeld

Van Vliet 24-06-2021

De opvang, ontvangst en behandeling door de toegewijde staf van Bemmel en Kroon is uitstekend te noemen. Met grote kennis van zaken wordt uitleg gegeven over de voor- en nadelen van de diverse merken bij de aanschaf van een was/droog combinatie.
Soepelheid inzake het moment van betaling en het nakomen van de afgesproken service bij de installatie van het apparaat liet ook niets te wensen over. Ik zal dan ook mijn volgende apparatuur bij dit bedrijf aanschaffen.

RB 24-06-2021

Zeer tevreden over de aankoopprocedure (order BKI992440) bij Bemmel & Kroon. Duidelijke emails en voorwaarden. Ook de bezorging was netjes en vriendelijk. Met een voorspelbaar bezorgmoment op de dag, zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. Top!

Anke Luteijn 24-06-2021

Onze ruim 30jr oude inbouwvrieskast met ondschuiflades moest vervangen, waar we erg tegen opzagen omdat dezelfde kast niet meer leverbaar was. De doortastende verkoper in het filiaal Cruqius liet ons de diverse mogelijkheden zien, ter plekke beslist en besteld, 2 dagen later was de kast al geinstalleerd door 2 vriendelijke en bekwame monteurs van AJtec

A.M. 24-06-2021

Mijn ervaring met Bemmel & Kroon is zeer positief. Zo ontving ik al binnen een uur antwoord op mijn vragen. Verder waren ze vriendelijk, deskundig en hebben ze de wasmachine de volgende dag geleverd en geïnstalleerd. De oude wasmachine werd ook meegenomen en al het verpakkingsmateriaal + ander afval werd keurig meegenomen.

Ik kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen.