Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Walter 27-03-2023

Vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.
Afspraak voor levering zelfs op zaterdag mogelijk en perfect op afgesproken uur.
Enkel lang moeten wachten op de Siemens oven, maar dit was een probleem van de beschikbaarheid van het product bij Siemens.

Geert 27-03-2023

Goed advies en uitleg van verschillende diepvrieskasten
snelle levering zelfs in het weekeinde

ellen breems 26-03-2023

Perfecte service en deskundig en vriendelijk personeel maar de ontvangen producten was er van 1 heel de verpakking stuk en kans dat hij beschadigd zou zijn. Tweede product zat een kras op en put en de hele zijkant was gebubbeld

bartelen 26-03-2023

prima bedrijf duidelijke site waar alles te vinden is zeker aan te bevelen groote keuze aan wasmachine etc klant vriendelijk

Ronny Platschorre 26-03-2023

Na een korte zoektocht over internet kwam ik weer uit bij Bemmel&Kroon voordeel van deze winkel is snelle levering ook op zondag , zaterdag de oude droger kapot zondag de nieuwe Siemens droger in huis.
Vriendelijke bezorging nette heren van Dynalogic . Onze nieuwe Siemens warmtepomp droger met bestel no BKI1178931 staat mooi op zijn plek en de oude is netjes afgevoerd. Wederom een 10 voor de snelheid . En voor ik het vergeet het contact met de webshop op zaterdagavond om 20:00 ging ook snel . 👍Rico . Tot de volgende bestelling.

ineke 26-03-2023

overzichtelijke site. levering volgens afspraak. nagenoeg op exact de toegezegde tijd.
heel erg vriendelijke bezorger.
bestelnummer 85509
dik tevreden!

Aad 26-03-2023

Voor deze shop gekozen, omdat het product daar het goedkoopste werd aangeboden.
De volgende dag al geleverd (zondag!)
Zeer tevreden over de snelle en vriendelijke service.

Ruudk 26-03-2023

Alles prima in orde, zowel belofte van bezorgen als wel de uitvoering en tijdsplan. Kortom zoals je mag verwachten.

Martin 26-03-2023

Tel. contact was zeer goed en behulpzaam, wistem meteen het onderdeel te vinden en te leveren.

M. Latif 25-03-2023

Reeds eerder een wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon waarbij de aanvankelijk bestelde niet leverbaar was, maar vlot een goed alternatief werd geboden. Nu een Liebherr koelvriescombinatie besteld en ontvangen, die na uitpakken al vanaf de fabriek een lakbeschadiging bleek te hebben. De klantenservice 's avonds nog om 22:50 uur kunnen bellen en de optie gekregen om naast omruilen, als financiële tegemoetkoming, een korting te krijgen. De hierop volgende mailwisseling verliep zeer vlot en adequaat; een zeer klantvriendelijke benadering. De aangeboden korting geaccepteerd en erg blij met de aankoop.

Leo 25-03-2023

Afgelopen donderdag 23 maart onze Atag inductiekookplaat binnen gekregen, was behoorlijk schrikken want de plaat lag aan diggelen in de verpakking. Ik kon aan de verkoper merken dat hij het vervelen vond en deze ondernam gelijk actie.
De dag daarop vrijdag 24 maart hadden wij rond de middag een nieuw apparaat in huis. Alles werkt naar behoren.
Dit is echt top service! Dank voor de prima contacten en snelle service.

Gerard 25-03-2023

Bestelprocedure via internet simpel en eenvoudig. Snelle levering. Informatie over de tijd van leveren on-line te volgen.

Nathalie 25-03-2023

Aankoop goed verlopen. B&K waren het meest voordelig en levering snel en volgens planning.

Marjon 24-03-2023

Telefonisch goed ter woord gestaan, na bestelling goede communicatie via de mail. Wasmachine op zijn plek gezet en aangesloten en oude machine weer mee teruggenomen. Vriendelijke mannen.

F. Hollander 24-03-2023

Gebruiksvriendelijke website.
Aantrekkelijke prijsstelling.
Uitstekende bezorgingsservice.

Ria 24-03-2023

Een betrouwbaar goed bedrijf met een snelle service. Nette fatsoenlijke bezorgers.

Etna inductie kookplaat 24-03-2023

Overzichtelijke site , mooie apparatuur, telefonische uitleg op mijn vraag was geen probleem en kreeg duidelijke antwoorden , niets was teveel

Linda 24-03-2023

Fijne winkel met veel keuze.
Bediening was goed, vriendelijk en behulpzaam.

Ros 24-03-2023

Heel snel en netjes afgeleverd. Prijs kwaliteit is ook supper. En zo als ze zeiden voor 10 uur besteld volgende dag binnen echt top

Nazanini 23-03-2023

Goed Technische advies, goede vakman en goede kwaliteit Artikel, en goede prijs.

Miele droogkast 22-03-2023

Reeds 2de maal een aankoop gedaan vanuit België(vaatwasser en nu droogkast van Miele):; prijzen op de website van de goedkoopste! Perfecte levering, prima te volgen via track and trace.
Alles in orde dus.

Manon 22-03-2023

Echt super service! Snelle levering en fijn dat je een tijd indicatie krijgt! Heel nauwkeurig en aardige bezorgers!! Heel fijn!

P. Quist 22-03-2023

Wat mij opviel, nadat ik op Google "koel vries combinatie" ingaf, was dat Kieskeurig direct verscheen. Bemmel en Kroon wordt aangeprezen. Nu weet ik uit ervaring dat Bemmel en Kroon een vooraanstaand bedrijf is met service, klantvriendelijkheid, een geweldig goede en overzichtelijke website en fantastische aanbiedingen. Dus mijn keuze was snel gemaakt. Toch had ik vraagtekens, want ik woon niet meer in het westen, ik woon op de Veluwe! Dit bleek totaal geen probleem te zijn, het product dat ik gisteren kocht werd vandaag bezorgd op de tijd die van te voren kenbaar werd gemaakt via Track en Trace. De chauffeur belde mij een kwartier van te voren op en hij samen met zijn bijrijder leverde het product, met service, af. Want wat via de achterzijde niet lukte om het product binnen te krijgen, dit vanwege de hoogte van het product, werd zonder commentaar netjes aan de voorkant binnen gebracht. Deze mannen verdienen een pluim! Dit alles is mede te danken aan Kieskeurig, die Bemmel en Kroon aanprijst. Kieskeurig is een uit mijn ervaring een instantie die topmerken weet te vinden voor een prijs die eigenlijk ongelooflijk laag zijn geprijsd. Vandaar dat ik via Kieskeurig voor Bemmel en Kroon heb gekozen.

A. Van Leeuwen 22-03-2023

B&K heeft prima geleverd. De gekochte wasmachine was voordeliger dan elders. 2x Telefonisch contact gehad. Uiterst net en kundig te woord gestaan. Levering snel, op tijd en accuraat. Pluim

Peter 22-03-2023

Onze AEG wasmachine gaf het na ruim 10 jaar op en dus onze vertrouwde webshop van Bemmel en Kroon opgezocht, heel eenvoudig een nieuwe machine uitgezocht en besteld. We konden natuurlijk zelf een bezorgmoment kiezen, kregen keurig alle relevante bevestigingen en ook DynaLogic die eea afhandelde op de afleverdag meldde zich meteen. Communicatie vua email en sms tot op minuut nauwkeurig!

Kortom: een sterke en betrouwbare combinatie van deskundigheid en klantvriendelijkheid. Bemmel en Kroon is voor ons nummer 1!