Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ri Pitlo 22-06-2022

Goede prijs keurig netjes te woord gestaan, en op de afgesproken tijd keurig netjes bezorgd op de plaats die ik kon aanwijzen en nog geen stukje verpakking achtergelaten
Ik zal zeker weer bij deze zaak kijken als ik weer wat nodig zal hebben
Bestelnr dh1100797

Marja 22-06-2022

Mooie website. Goede keuzemogelijkheden . Ruime sortering. En een zeer snelle bezorging.

P.Bennink 22-06-2022

Jarenlang een vertrouwd gezicht in de Dorpsstraat van Zoetermeer. Daar hebben wij onze eerste huishoudelijke apparaten gekocht. En nu kwam o.a. Bemmel & Kroon naar boven toen ik online op zoek was naar een wasmachine en de keus was snel gemaakt. Goede zaak, betrouwbaar, goede service! Zo was het toen en ik ben ervan overtuigd dat dat nog zo is.

Stefan 22-06-2022

Snel het juiste product gevonden, nog sneller geleverd! En dat met een product dat bijna overal uitverkocht is.

Marcus 22-06-2022

Goed toegankelijk, grote Showroom, goede medewerkers. Er was tijd voor uitleg en goede informatie. Problemen werden naar tevredenheid opgelost. De prijzen zijn laag. De dag van levering konden we uitkiezen. Het tijdstip van levering werd pas in de loop van ochtend duidelijker. Ons fornuis, de broodbakmachine en nu de koelkast hebben we met vertrouwen bij Bemmel&Kroon aangeschaft.

abalfoort 22-06-2022

Bemmel en Kroon heeft een groot aanbod en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed. Leverdatum wordt bij de producten niet aangegeven. Dat is jammer maar tegenwoordig wel begrijpelijk. Ik heb, na de bestelling, om de leverdatum gevraagd en daar werd snel en vriendelijk op gereageerd. De opgegeven leverdatum klopte en nu ben ik dan ook zeer tevreden met mijn bestelling en de verleende service.

RCS 22-06-2022

Was opzoek naar een nieuwe combimagnetron en zag een mooie staan voor een redelijke prijs bij deze webshop. Kreeg ook nog zomerkorting dus wat wil je nog meer ! Als je keukenapparatuur nodig hebt is deze webshop zeker een aanrader

Vincent 22-06-2022

Wat een keurige service. Afgelopen zondag ging onze koelkast kapot. Zondagavond om 19:00 uur een nieuwe Amerikaanse koelkast besteld.
Maandagmiddag om 12:30 stonden ze al aan de deur!

Harrie Wlts 22-06-2022

Duidelijke website, wat op voorraad is, duidelijke prijzen en aanvragen offerte wordt erg makkelijk gemaakt en snel beantwoord. De levering op afgesproken dag , netjes bezorgd.
Goed bedrijf, veel op voorraad, nette prijzen en komen hun afspraken na, TOP !!

M.H. van den Berg 21-06-2022

Wederom als trouwe klant weer naar Bemmel en Kroon gegaan nadat onze wasmachine het had begeven. Goed en eerlijk advies gecombineerd met een scherpe prijs en goede service was het mogelijk dat de nieuwe wasmachine de volgende ochtend al werd bezorgd.

Onno 21-06-2022

Prima advies bij het kiezen van een Amerikaanse koelkast. Duidelijke afspraken inzake aflevering/bezorging. Klantvriendelijk en professioneel, en alles tegen aantrekkelijke prijzen. Kortom: dit bedrijf is een aanrader!

Richard 21-06-2022

N,.a.v. een verzoek van mijn kant werd er niet gereageerd op een offerte verzoek. Uiteindelijk wel de Qooker kraan vanwege de zomerkorting besteld en deze kwam perfect aan. Vorig jaar een vaatwasser gekocht ook dat was helemaal perfect.

E.Scheeres 21-06-2022

Prima levering met duidelijke tijdsindicatie vwb aflevering. Klantenservice goed bereikbaar en prima antwoorden.

TON VAN DEN BOGAARD 21-06-2022

BemmelenKroon in Zoeterwoude is een winkel waarin je je thuis voelt zodra je binnen stapt.
Alle soorten artikelen van bijna alle merken apart bij elkaar uitgestald met de duidelijke prijs en informatie van het artikel.
Vriendelijke en kundige verkopers die eerlijk zijn bij de uitleg en rekening houden met je budget en zeker geen duurder artikel aanbevelen als dit niet nodig is.
Ook vertelt men het juiste en eerlijke verhaal over de afhandeling en eventueel af te sluiten verzekering.
Conclusie....een echte 10 waard.

Viveen 21-06-2022

Wij zijn weer super goed geholpen bij de aankoop van de koelvriescombinatie. Helaas was de andere maar 7 jaar oud, maar hebben ons daarin gesteund. En bij aflevering ook weer keurig en goed personeel. Zo blijven.

Stan 21-06-2022

No nonsens winkel met klantvriendelijk personeel wat meedenkt. Werken met Ajetec als installatiebedrijf.

Jara B 20-06-2022

Ik heb een wasmachine en warmtepomp droger besteld van Bosch. Er was een probleem met de Bosch wasmachine. Deze was niet op voorraad en was besteld bij de fabrikant. Dit duurde wat langer dan verwacht en de bezorgdatum was daarom niet bekend. Via de klantenservice en een andere aangeboden gekregen die ook past bij de droger en kon eventueel gelijk bezorgd worden. Zo gezegd, zo gedaan en 2 dagen later staat het al in huis.

Bezorging was super. Hele aardige mannen die een stapje harder lopen.

Anoniem 20-06-2022

Goede kwaliteit producten. Wordt altijd op tijd geleverd gebruikmakende van een nette transport leverancier. Duidelijke website, opvolging. Klant staat centraal.

B. de Boer 20-06-2022

Hele goede service! Jammer genoeg zat er een beschadiging aan het fornuis die ik heb besteld. Toen ik de klantenservice belde (op een zondag) kreeg ik snel gehoor en ben ik direct geholpen aan een nieuwe.

Dick 20-06-2022

Top geregeld, prijs is goed, afleveren goed geregeld en op tijd aangekondigd , half uur van te voren nog bericht wanneer deze geleverd wordt.

Björn 20-06-2022

Super goede service en goeie levering van de koelkast. Klantenservice ook netjes mij te woord gestaan. Geen - punten beleefd een aanrader voor toekomstige klanten

Jos 20-06-2022

Wat een fantastische winkel. Van het meedenken bij het bestellen tot het maken van een goede prijs en perfecte levering de volgende (zon)dag!

BKI1099960

Gre 20-06-2022

BKI1100406
Zaterdag besteld maandag op het afgesproken tijdstip gratis geleverd… super service kunnen andere leveranciers een voorbeeld aan nemen .Meer dan tevreden 🍀

Babs 20-06-2022

Prima service op het afgesproken tijdstip geleverd … track & tracé code werkte eerst niet na telefoontje gelijk opgelost 👍
Helemaal niks op aan te merken.

Monique 20-06-2022

Zeer klantvriendelijk en tegen zeer scherpe prijs een Samsung koelkast gekocht