Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rene 07-03-2023

Prima service
Snelle levering en goede prijs in vergelijking met andere winkels.

Beste prijs-kwaliteitverhouding en prima service. 07-03-2023

Reeds vaker witgoed bij Bemmel en Kroon witgoed gekocht. Altijd de beste prijs-kwaliteitverhouding en prima service. Nu een nieuwe inbouwkoelkast gekocht. Gisteren besteld en vandaag op de afgesproken tijd geleverd. Een zeer tevrden klant.

L.Biere 07-03-2023

Super vriendelijke behandeling correcte afhandeling ook de bezorgdienst is uiterst correct en begaan met de klant niets op aan te merken echt een aanrader kortom top service!!!!

Gerrit 07-03-2023

Op maandag gebeld met Bemmel en Kroon,met de vraag of de door ons gezochte afzuigkap ook daadwerkelijk aanwezig is, op de site stond er nl. nog 1 aanwezig. Deze lag in het magezijn en dus direct besteld. Op dinsdag, dag na aanschaf, was de afzuigkap al geleverd en een uurtje later al geinstalleerd. We werden zeer goed op de hoogte gehouden wanneer de afzuigkap verzonden is en tot op 10 minuten exact wanneer deze afgeleverd zou worden. Alles wat nodig is voor installatie zit er bij, duidelijke montage voorschriften etc.
Al met al een top levering met zeer vriendelijke mensen aan de telefoon bij Bemmel en Kroon

Leo Dignum 07-03-2023

Vriendelijk geholpen en de goedkoopste aanbieder van witgoed.
Petje af voor de bezorgdienst

Hans 07-03-2023

Bemmel en Kroon reageren zeer snel en adequaat op een aanvraag of e-mail. De deskundigheid van de medewerkers is goed. Voorts leveren ze snel en 7 dagen per week. De bezorgers hebben de apparaten zeer voorzichtig en deskundig geplaatst.
Ik ben super tevreden met mijn aankoop

ontevreden klant 07-03-2023

Afzuigkap hier besteld omdat er ook montage (tegen stevige meerprijs van 169 euro) besteld kon worden. Stekkertje aan het snoer zetten? 30 euro meerwerk. Ondanks vooraf foto's sturen en duidelijk dat er een doorvoer in de muur vergroot zou moeten worden, monteur zonder boor. Dus blazen door te kleine pijp nu. Nog even afgezien van de levertijd die vooraf al onduidelijk was. Besteld 2-1-2023, montage 6-3-2023, afronden montage met juiste diameter van de muurdoorvoer????
Gemiste kans voor een stukje terecht meerwerk (gat uitboren) en geslaagde boos-maak actie met 30 euro rekenen voor het aanschroeven van een stekker.

Mellissa 07-03-2023

Eindelijk een grote vriezer gevonden waar ik al mijn producten in kwijt kan. Hij is mooi om te zien en werkt prima. Leuke bijkomstigheid is een ijsblokjes bak. Je vult deze met water en flipt hem om als het bevroren is. Echt een musthave als je gek bent op ijsklontjes zoals ik.

Henk 06-03-2023

Ze wilde de oude vriezer niet meenemen. Ik dacht dat dit erbij inzat. Mogelijk een foutje van mij kant. Ze wilde de oude vriezer alleen nog tegen betaling van 20,00 meenemen.

Ruth 06-03-2023

Zeer zorgvuldig in de communicatie, beantwoording van vragen heel duidelijk. Levering stipt op tijd.

Michel 06-03-2023

Snelle levering.
Goede aan aardige mannen om de wasmachine te plaatsten. Neergezet op de eerste verdieping en de oude mee retour genomen.
Niks op aan te merken.
Wasmachine word nog getest :-)

Omajonny 06-03-2023

Snelle levering en goede producten, echter het koeriersbedrijf had geen kaas gegeten van aansluiting van het apparaat

Hennie Russchen 06-03-2023

De webshop van Bemmel en Kroon is duidelijk en klantvriendelijk. We bestelden een wasmachine Siemens wg44g005nl. De prijs was scherp. De bestelling en betaling ging makkelijk. We konden duidelijk aangeven welk leveringstijdstip ons het beste paste. We werden goed op de hoogte gehouden over de levering middels email en track en tracé. De levering was op het afgesproken tijdstip. De levering was netjes en adequaat.

Joke van Bergen 06-03-2023

Na een eerdere aankoop, inductie kookplaat, waar ik zeer tevreden over was heb ik weer gekozen voor van Bemmel en Kroon nadat mijn oven het af liet weten. Deze was sinds 2007 mijn beste vriend in de keuken en nu met mijn nieuwe Bosch oven kan ik weer jaren door. Pluspunten van dit bedrijf is hun website, overzichtelijk en goede zoekopdrachten. Vlotte levering en tussen bestellen en levering wordt ik goed op de hoogte gehouden. Assortiment is groot en ik kon goed vergelijken tussen de verschillende ovens. Ook fijn dat er afmetingen bij de zoekopties staan, de technische informatie lezen voor de afmetingen kan je daardoor overslaan. Ook fijn dat je zelf een datum kan kiezen voor de aflevering. Weer bedankt en tot de volgende keer maar weer.

Gerrit Willem 06-03-2023

Wasmachine keurig afgeleverd volgens afspraak. Werd steeds goed aangegeven hoe laat de wasmachine werd bezorgd. De oude wasmachine werd ook weer meegenomen. De nieuwe wasmachine werd helemaal geïnstalleerd. Een fijne wasmachine, weer een Miele, want de vorige heeft het 19 jaar volgehouden. Ik zou Bemmel en Kroon, die ik nog niet kende, aanraden. Was daar deze maand ook nog eens €50,- korting, waardoor ik er daarom maar een garantie van 5 jaar bij heb gekocht, voor iets meer geld.

Jacq. Meijerink 06-03-2023

Jammer van Bemmel & Kroon dat je niet met MasterCard of AMEX kan afrekenen. Op advies van een van de verkopers was het snel thuis besteld via internet.

Gaby 06-03-2023

Vaatwasmachine gekocht, alles prima in orde, goede communicatie en levering.

Sharina 06-03-2023

Afgelopen vrijdag onze vriezer mogen ontvangen. Super service bellen van te voren dat de er bijna zijn. Plastic werd netjes meegenomen en in de juiste gezet. Daarna netjes aangezet en maakt weinig geluid.
Ik zeg top service en goee geholpen.

Patrick 05-03-2023

Aanrader. Nieuwe koelkast gekocht. Goede prijs, snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden voor het gebracht wordt en tijdens de rit. Als we ooit nog witgoed nodig hebben, zien jullie ons terug

Sylvia 05-03-2023

Top service! Ik had bij bestelling n fout gemaakt, kon makkelijk telefoonnummer van klantenservice vinden en werd daar, na even in de wacht gestaan te hebben, door n super vriendelijke dame geholpen. Communicatie over levering en tijdstip én de levering zelf verliepen ook meer dan voldoende 👌 (via mail track & trace en ook via sms nog n melding over het exacte tijdstip)

Kenny K 04-03-2023

Goed advies betreft de maatvoering van het apparaat of deze wel zou passen was nog mijn twijfel.

Van geel 04-03-2023

Goed geholpen bij onze keuze voor een miele set en keurige aflevering en aansluiting

N van Barneveld 04-03-2023

Duidelijk en goed te vinden wat ik zocht en de goedkoopste van de andere online aanbieders. Snelle een goede levering ook goed te volgen wanneer ze komen.

Helga vugts 04-03-2023

De service was heel goed. Kreeg optijd te horen wanneer ze langs kwamen. Ze hebben de wasmachine netjes bij de deur gezet waar we om vroegen en er werd verteld dat we de schroeven niet moeten vergeten te verwijderen

Karen 04-03-2023

Ik had net zo goed het cijfer 10 aan kunnen kruisen, want de hele aankoop van de koelkast via internet verliep op rolletjes.
Ik kende het bedrijf Bemmel en Kroon niet eerder, maar ik zal het nu ook niet vergeten en van harte aanbevelen.