Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

M.H.A.A. Hol 01-02-2021

Bestelproces is eenvoudig en goed,je kan zelf een bezorgdag kiezen wat ik heb gedaan,netjes een bestelbevestiging met factuur ontvangen.Op de dag van levering in de ochtend een mail met een tijdleverschema,voor mijn geval was dat 3 uur.Vakkundig en net personeel die goed mijn wasdroger hebben aangesloten op zolder,dat was tegen een kleine meerprijs.De wasdroger was ook het goedkoopst hier.

Paul 01-02-2021

Goede service. Duidelijk wat je krijgt. Prijzen zijn laag. Webshop reageert goed en snel op email toen ik adresfout had gemaakt voor levering. Levertijdstip goed voorspelbaar met email lang tevoren en sms kort tevoren. Kortom als ik wat nodig heb kijk ik na lamg zoeken op internet als laatste bij bemmel en kroon en dan blijkt keer op keer dat ze de beste prijs en service hebben. 👍👍👍

Mireille Debaveye 01-02-2021

Heel snel antwoord op mijn email,hele duidelijke communicatie,ook bij levering en snelle levering

Jacqueline 01-02-2021

Deze shop hebben wij gekozen omdat Bemmel en Kroon zeer snel konden leveren zonder dat hier extra kosten voor berekend werden. Bestelde stofzuiger is correct afgeleverd zoals afgesproken.

Maikl Boers 01-02-2021

Order:927556

Perfect geholpen door verschillende medewerkers van Bemmel en Kroon. Altijd vrolijk,behulpzaam en bereid je te adviseren en netjes te woord te staan. Ook leveren ze hierbij nog eens zeer scherpe prijzen.

De levering was ook keurig via jullie vervoer partner.

Nu nog kijken of de apparatuur werkt;)

Bedankt!

Sjoerd 01-02-2021

Ik had nog net eerder van deze winkel gehoord maar op basis van reviews en de concurrerende prijzen een warmtepomp droger gekocht. Alles verliep netjes volgens mijn verwachting, De levering (via Dynalogic) is ook erg fijn. Er worden netjes updates en een tijdvlak gegeven waarin de levering plaatsvind. Dit vlak wordt steeds kleiner en is live te volgen.

terence byrne 01-02-2021

great service, prompt delivery,old produuct removed. BKM =bemmel &kroon matter

Linda 01-02-2021

Prachtige aanhef mail!
Nog nooit in mijn hele leven weledelgeleerde genoemd😂
Daarnaast hele goede service!
Zeer aan te raden

K. Boxma 01-02-2021

Ik ben zeer tevreden over de online bestelling van een wasmachine voor mn vader. Het wijst de weg vanzelf, en je krijgt gelijk via de mail een bevestiging met goede overzichtelijke info. Daarna een mail met hoe laat ze er ongeveer zijn en een belletje dat ze er bijna zijn. De wasmachine is 2 hoog via de trappenhuis naar boven gebracht en netjes aangesloten. De verpakking en oude wasmachine is mee genomen. Mn pa is tevreden met zn Zanussi bovenlader.

Vincent Sluis 01-02-2021

Bemmel en Kroon kwam als een van de goedkoopste aanbieder van wasdroger uit de zoekresultaten. De droger die ik wilde bestellen was helaas niet meer beschikbaar, maar voor hetzelfde bedrag kreeg ik een nieuwer model! Heel blij mee en kan iedereen aanraden om hier te bestellen.

Erik 01-02-2021

Slechte ervaring....
Koelkast besteld en betaald in augustus
Geleverd in februari..
Een half jaar!!!!!!

Carmen 01-02-2021

Ik heb een wasdroger besteld, deze was snel geleverd, personeel waren goed en vriendelijk.

Wop 01-02-2021

Duidelijk en eenvoudig bestelproces, en een mooie aanbieding.Communicatie snel en helder, ook bij een wijziging in aflevertijd snel en regelmatige updates.

van der Harst 01-02-2021

Bij het kiezen van een vriezerkast ben ik goed geholpen. Er werd mij een andere vriezer aangeraden omdat deze wel in de schuur kan

Bart 01-02-2021

Duidelijke site, scherpe prijs en snelle levering. Als je oven stuk is wil je snel weer een nieuwe zodat er weer gekookt kan worden. Voordelige verlenging van de garantie tot 5 jaar. Levering met duidelijke indicatie van het bezorgmoment en een SMS even voor de bezorging. Oude oven ook gelijk mee laten nemen. Zeer tevreden.

Fiori smid 01-02-2021

Snel en nette levering....bestelde was niet te leveren en hebben een betere geleverd !,

René 01-02-2021

Uitstekende service van Bemmel&Kroon gehad bij aankoop van een Siemens-vaatwasser. Apparaat dat ik bestelde was niet meer voorradig, daarom gaven ze een luxer type voor dezelfde lagere prijs. Kreeg er ook nog een bestekmandje bij. De levering verliep keurig volgens afspraak. Half uur vooraf werd de komst al telefonisch aangekondigd. De heren leverden de vaatwasser tot in de keuken af en namen de oude vaatwasser die bij de voordeur klaarstond, mee.

Hannah 01-02-2021

Fijne winkel. De diepvries die we bestelden werd gratis geleverd, op de goede plek gezet en de verpakking e.d. werd weer meegenomen.

Lucia 01-02-2021

Great gas hob! Easy delivery and I'm very happy with the product. This was the cheapest price I found on the internet for this product. I recommend the company and the product.

Maarten Deijmann 31-01-2021

Online op de webshop van Bemmel & Kroon een vaatwasser gekocht.
Op de website heel eenvoudig en snel de vaatwasser gevonden die wij zochten.
Op zaterdag bestelling geplaatst en op zondag al geleverd.
Vaatwasser werd direct in de keuken neergezet door twee uiterst vriendelijke heren.
De oude automaat werd vervolgens zonder problemen meegenomen.

Ellen 31-01-2021

Communicatie door Bemmel en Kroon is netjes en op orde; e-mail ter bevestiging van je online aankoop. Per e-mail track en trace code om de bezorging te volgen. Daarnaast sms over de verwachte tijd van levering.
Het oude apparaat is meegenomen , het nieuwe apparaat op zolder gebracht. Bezorging liep vlot.
Factuur per mail verzonden. Ik ben tevreden over de levering van mijn apparaat door Bemmel en Kroon.
De prijs van het apparaat was goedkoper dan elders.

Cindy 31-01-2021

Gisteren een Amerikaanse koelkast gekocht. Helaas kregen wij direct een mail dat we een oud type koelkast hadden gekocht en deze niet meer voorradig waren. We kregen daarbij ook gelijk een aanbod voor een nieuwere versie voor dezelfde prijs. Een deze werd de volgende dag gelijk kerkorgel geleverd! En dat nog wel op een zondag! Wij zijn dan ook zeer tevreden over deze manier van zaken doen. Ons bestelnummer was BKI948574

Rob 31-01-2021

Makkelijk en snel bestellen. Op basis van het verleden in de winkel te hebben gekocht hier automatisch weer gekocht.
Klein aandachtspunt: geld vragen voor 5 jaar garantie die via de website van de fabrikant gratis is lijkt een schoonheidsfoutje

Germaine Witteman 31-01-2021

Van te voren kregen wij netjes een mailtje en sms’je wanneer wij onze vriezer konden verwachten. De oude koelkast namen zij gratis mee. Top service

Karin 31-01-2021

Snelle levering. Stipt op tijd. Alleraardigste chauffeur die onze oude koelkast weer meegenomen heeft. Top!