Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Jeroen76 19-03-2022

Onlangs bij Bemmel & Kroon een prachtige Siemens StudioLine combimagnetron gekocht. Al vanaf het eerste moment een goed gevoel bij deze winkel. Ik heb een paar keer gemaild met vragen, en kreeg telkens snel, duidelijk en vriendelijk antwoord. Ook werd mij een hele nette prijs aangeboden. Bij mijn bestelling was de levertijd vanuit Siemens nog onbekend, maar toch kwam hij redelijk snel binnen. En pas op dat moment hoefde ik te betalen. Vervolgens kreeg ik een mail met een link waarmee ik zelf de gewenste bezorgdag en tijd kon kiezen. Dat kon zelfs al de volgende dag! De oven kwam keurig verpakt en in perfecte staat aan en werd bezorgd door heel vriendelijke bezorgers. Ik zal een volgende keer weer met vertrouwen bestellen bij Bemmel & Kroon.

Erik Verstralen 18-03-2022

Onze vorige wasmachine ook bij Bemmel & Kroon gekocht. Toen goed geholpen en nu weer. Super snelle service, keurig afgeleverd op afgesproken datum en op de plek geïnstalleerd.

F.Bakker 18-03-2022

Snelle levering, een dag na bestelling al binnen!. Bovendien voor een concurrerende lage prijs aangeboden.

Ruud kloos 18-03-2022

Zoals gewoonlijk snel en goed. Prima aflevering zojuist. Keurige chauffeurs. Top,👍👍

Alain 18-03-2022

Goeie service, heldere communicatie en alle afspraken keurig nagekomen. Een apparaat dusdanig vertraagd dat ik zonder gedoe een ander apparaat kon kiezen. Levering verliep soepel, top ervaring.
Dank!
BKI1051539

Nick 18-03-2022

Snelle, nette service en levering plus een goede prijs van de Quooker, dus zeker een aanrader om bij Bemmel en Kroon te shoppen!!

Hugo 17-03-2022

Levering uitgesteld omdat product niet voorradig was. Na mailcontact nieuwe leverdatum gekregen.

Naomi 17-03-2022

Heel fijn geholpen door Matthijs! Wij moesten midden in de lockdown, inclusief alle mega tekorten aan apparaten, onze keuken apparatuur regelen. Gelukkig al wat bekeken in november en aan Matthijs voorgelegd wat we zochten en wat mogelijk was om te leveren. Hij had meerdere opties, dacht goed mee en had fijne suggesties. Ook waren de prijzen beduidend beter dan bij de concurrenten en werden we goed op de hoogte gehouden van wat wanneer beschikbaar was. Enige waar we lang op moeten wachten is de oven maar dat is onze eigen keuze en we krijgen vanzelf een melding hierover.
De winkel in Cruquius is zeker aan te raden!

Arzu 17-03-2022

Hele fijne shop, duidelijk omschrijvingen en reviews. Snelle levering. Super blij met mijn aanschaf🥰

Loes Otten 17-03-2022

Woensdagavond bestelling geplaatst (koel/vriescombinatie inbouw) en donderdagochtend bezorgd! Echt top. Site is helder en eenvoudig en je wordt meerdere keren op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling. 10 minuten voor levering werd ik ook nog gebeld dat ze eraan kwamen. Hier ga ik vaker bestellen, aanrader.

mark 17-03-2022

beste prijs voor warmtepompdroger, goede communicatie omtrend bestelling en levertijd.

Jonas 17-03-2022

Duidelijke communicatie, snelle levering en dat binnen een schappelijk aangegeven tijd. Geen onzin van 'we komen tussen 08:00 en 22:00'. Gewoon netjes tussen 09:15 en 12:15. Lekker zo!

Ingrid 17-03-2022

Duidelijke website en personeel is erg behulpzaam en vriendelijk! Ook de aflevering is prima geregeld, je wordt prima op de hoogte gehouden en waren ook precies op tijd!!!

Ruben 17-03-2022

Een AEG kookplaat werd keurig geleverd en vakkundig geïnstalleerd. ordernummer BKI1071

Gerard 16-03-2022

Ik was online aan het zoeken naar een inductiekookplaat en kwam bij Van Bemmel en Kroon uit. Hun aanbod was groot en staat keurig op de site omschreven wat het apparaat allemaal kan en heb ook alle reviews gelezen en kwam tot de conclusie dat ik de koop bij dit bedrijf ging doen.
heb deze online besteld en kreeg keurig een bedankje en overzicht van Bemmel en Kroon wat ik besteld had.
datum afgesproken van levering en ben steeds op de hoogte gehouden van wanneer en hoe laat geleverd zou worden door welk bedrijf. alles keurig geregeld en ben ook zeer tevreden kreeg zelf op de dag van levering nog bedankje van bedrijf.

Corazon 16-03-2022

Snelle levering. Goede communicatie omtrent tijdstip bezorging. Vriendelijke bezorger. Produkt ziet er netjes uit.

Serge 16-03-2022

Scherpe prijzen. Eerder besteld en omdat levertijd langer was dan op de site stond, duurder exemplaar voor hetzelfde geld gekregen. Enige minpunt is dat er nu weer stond 'op voorraad' en na bestellen krijg je een mail dat het besteld wordt bij de leverancier, duurt dus paar dagen.

Bea 16-03-2022

Goede prijzen en service. Bestelde producten helaas met lange levertijden maar wel duidelijke communicatie hierover.

Bos 16-03-2022

Wij werden in tweede instantie goed te woord gestaan door de verkoper. Duidelijk op onze vragen antwoord gekregen.

D 16-03-2022

Een amerikaanse koelkast besteld en de volgende dag al bezorgd.
Ik kwam hier ook het goedkoopste uit vergeleken met andere aanbieders.
De bezorgers waren ook super vriendelijk.
Ik ben er blij mee!

Jorden 16-03-2022

Service was goed! wasmachine en droger goed aangesloten door 2 vriendelijke mannen. Alleen zijn ze vergeten de spanband om de wasmachine en droger heen te doen.

MMG 16-03-2022

In eerste instantie was B&K bij mij niet bekend, was aan het zoeken naar mijn product. Prijs was goed dus waarom niet.

Manon Menthen 16-03-2022

Super aardige gasten! Top service!
Waren heel netjes met het tillen van de wasdroger.

Ron de Jong 16-03-2022

Het tijdstip van aflevering van het product (tussen 07.30 en 10.15 uur) was -gelet op de leeftijd van mijn moeder (96 jaar)- een beetje aan de vroege kant. Het was ook niet mogelijk deze tijdspanne te wijzigen omdat het betreffende bericht de vorige dag pas om 19.36 uur werd verstuurd.
Verder heb ik voor uw bedrijf gekozen omdat dit bedrijf de mogelijkheid bood om de gasslang -weliswaar tegen betaling- aan het fornuis te koppelen. Voor mensen met twee "linkerhanden" en uit oogpunt van veiligheid vond ik het nodig/gewenst deze werkzaamheden te laten uitvoeren door deskundig personeel.

Zees 16-03-2022

Bemmel & Kroon biedt een enorme keuze uit keukenapparatuur. In de showroom staat alles duidelijk uitgestald en word je prima geholpen door vakkundige mensen. De machine van mijn keus was niet op voorraad door het overbekende chiptekort. Maar een alternatief was snel gevonden. Die was wel meteen 40% duurder. Dat vond ik het enige minpuntje, maar dat ligt aan de fabrikant en niet aan Bemmel & Kroon.