Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Nic 29-04-2022

Goede, duidelijke site. We kregen gelijk bericht dat ons product besteld moest worden. En ook gelijk bericht toen het product bij hun binnen was en vervolgens adequate bezorging. Prima!

Aamir 29-04-2022

bemmel en kroon gaf de beste offerte voor de artikelen die ik wilde kopen en de levering was erg snel en de installatie was professioneel. Ik nam het 5 jaar garantiepakket en heb al eerder andere artikelen gekocht bij bemmel en kroon en altijd een prettige ervaring ermee.

Raymond 28-04-2022

Wil best kritisch zijn maar er valt niets op te merken. Van bestellen tot aflevering 100%

Jaap Fijen 28-04-2022

Het aanschaffen van een vaatwasser vond ik best spannend. Hoewel ik zelf echt wel handig ben, en niet bang uitgevallen werd het kopen van een vaatwasser echt een "ding". Hoe diep moet de nis zijn, is het aanrecht hoog genoeg, kan dit allemaal wel. Hoe krijg ik dit voor elkaar? En natuurlijk ook, welke vaatwasser moet ik nu aanschaffen.
Omdat geen enkele vaatwasser hetzelfde is, is het echt een bos waardoor je de bomen de bomen niet meer ziet (en ja dat is een woordgrap).
Gelukkig zag ik op de website van Bemmel en Kroon dat je bij twijfel gewoon even kon bellen om dingen te vragen en te checken of je dan wel echt de goede machine kan kopen. Waar je bij de grote jongens als Coolblue iemand krijgt die het allemaal maar net zoveel kan schelen als het salaris dat ze per uur verdienen, kreeg ik bij Bemmel & Kroon een uitermate geduldig persoon aan de telefoon die mij eerst vroeg om het serienummer van mijn "oude". Mijn vaatwasser bleek uit het jaar kruik (minstens 20 jaar oud, hij was niet voor niets aan vervanging toe) en kon dus niet gevonden worden. Evengoed ging ik samen met deze persoon en mijn meetlint aan de slag en werd mij gezegd dat de Whirlpool vaatwasser die ik wilde aanschaffen absoluut zou gaan passen. Met een geruster hart bestelde ik de vaatwasser.
Er werd duidelijk gecommuniceerd vanuit B & K over het bestelproces, wanneer en hoe zaken zouden verlopen en binnen een aantal dagen wist ik dat vandaag (de dag dat ik deze review schrijf) mijn vaatwasser inclusief montage geleverd zou worden.
Ook hier heb ik in het verleden wel eens vervelende ervaringen gehad, maar het door B & K ingehuurde installatiebedrijf stuurde een jongeman die met alle geduld en veel vakkundigheid mijn oude vaatwasser kon verwijderen en enkele momenten later de nieuwe keurig netjes in de nis daarvoor kon installeren. Alles getest, mijn vragen beantwoord, met geduld en professionalisme dat vandaag de dag vaak ver te zoeken is. Ik heb niets dan lof voor B & K, de installatiedienst en het hele proces. Chapeaux. Hulde!

Debbie 28-04-2022

Gisteren ging de wasmachine opeens stuk, meteen een nieuwe besteld en vandaag geleverd. De eerste was zit er nu in! Snelle service!

L 28-04-2022

Erg behulpzaam en correct. Snelle levering van de apparatuur. Scherpe prijzen

Paul Verbunt 28-04-2022

Droger geplaatst maar condensslang niet geplaatst, geen uitleg gekregen en afvoer oude machine door woning water gelekt. Vandaar matig tevreden over de bezorging...is niet conform afspraak maar wel voor betaald..en niet echt tevreden

Alexander Vinke 28-04-2022

Goed en tot laat bereikbaar. Ook de verdere afspraken over de levering en installatie van onze vaatwasser werden nagekomen. Super service

van Leeuwen 28-04-2022

Het hele proces van aanvraag van de koelkast tot de plaatsing verliep prima.
Ik had al eerder iets gekocht bij Bemmel en Kroon, dus ging ik nu ook weer kijken nadat ik van een ander bedrijf een offerte had opgevraagd. Bemmel en Kroon bleek beduidend goedkoper te zijn. Ik werd goed op de hoogte gehouden welke stappen er genomen werden voordat de inbouwkoelkast geplaatst zou worden. Dit was heel fijn. De plaatsing verliep vlotjes en netjes.
Volgende keer weer iets kopen bij Bemmel en Kroon? Ja zeker!!

Filip 27-04-2022

De dag voor Koningsdag (dinsdag 26/ 04 )had ik dringend een dampkap nodig.
Na telefonisch contact met een vriendelijke medewerker die alle vertrouwen in mij had heeft hij het voor elkaar gekregen dat ik de dag nadien (woensdag 27/04) reeds het toestel in mijn bezit had in Belgie. Ik kon ook pinnen bij de levering.
Superrrrrr service en nog eens van harte bedankt om mij zo snel uit de nood te helpen. TOP

Saskia Tol 27-04-2022

CRQ1085520

In de winkel heel vriendelijk geholpen. De verkoper was zeer deskundig en heeft meegedacht met onze wensen! Er werd ons niks opgedrongen. Wij zijn al meerdere keren hier geweest om iets aan te schaffen. Hele fijne winkel

SILMON 27-04-2022

Duidelijke informatie op de website. De actie was meegenomen. Bij contact krijg je onmiddellijk reactie. Levering van toestel is heel goed verlopen, heel stipt volgens afspraak en vriendelijke leveranciers. Kortom top.

Harry 27-04-2022

Wat een super service hebben jullie. Ik ben super blij dat ik de knoop heb doorgehakt door bij jullie te bestellen. Een dikke 10 voor de servicegraad. Chapeau.

Merian 27-04-2022

Een duidelijk website, goed en overzichtelijk. Vonden wij ons juiste product.
Duidelijke uitleg van de producten.

Werd netje en snel bezorgd door de bezorger op de afgesproken tijd , ze niet was niet beschadigd. En werkt perfect.

Kees 27-04-2022

Goed bereikbaar, helder (telefonisch) advies en uiteindelijk een soepele bestelling. Het volgen van de bestelling top en betaling makkelijk. Levering conform afspraak, binnen het (op de dag) afgesproken tijdslot en een keurige installatie door correcte monteurs.

Nicole 27-04-2022

Via dit bedrijf een inductie kookplaat Etna KIF880ZT aangeschaft. Snelle levering en product snel defect. Na een paar maanden foutcode en kookplaat onbruikbaar. Nu 5 maanden later nog geen nieuwe kookplaat ontvangen. Bemmel en Kroon verleent nul service en verwijst alleen maar door naar de fabrikant Etna die door leverproblemen geen kookplaat kan leveren. Men geeft aan dat dit met problemen Covid (tekort aan ships) te maken heeft. Ik heb zelf al diverse malen gevraagd naar een oplossing of naar het leveren van een vergelijkbare kookplaat, maar deze winkel blijft doorverwijzen en reageert zeker niet klantgericht.

Wil 26-04-2022

Kwam als voordeligst naar voren op de site en een pluspunt was dat het op zondag kon worden bezorgt wat mij wel aansprak

Hans 26-04-2022

Klantvriendelijke winkel met deskundig personeel. Bij vragen wordt adequaat gereageerd.

Pieter 26-04-2022

Overzichtelijke site. Snel geholpen en super snelle levering. 100 % tevreden

Marcel 26-04-2022

Fijn geholpen door verkoper Leendert. Goed advies en snelle afhandeling. Ook netjes afgeleverd door de bezorgdienst.

NIWHL 26-04-2022

Vriendelijke ontvangst in een winkel met een uitgebreid assortiment. Uitleg over de artikelen die ik zocht, goed geïnformeerd over levering en bezorging! Zelfs nog tot een fijne prijs gekomen! Dus voor mij geen prijsschreeuwers meer, maar een persoonlijke benadering bij Bemmel en Kroon 🤴

Elmer 26-04-2022

Prima klantenservice, snelle reactie. Volgende dag geleverd. 21.25 besteld. Super!. Handig ook die sms voor af wanneer de levering aankomt.

LS 26-04-2022

Dag van levering op ons verzoek nog kunnen wijzigen. Levering prima in orde.

F de Vos 26-04-2022

Over een periode van een aantal maanden hebben we per telefoon uiteindelijk 6 apparaten gekocht bij Bemmel en Kroon. De verkoper was altijd vriendelijk, super flexibel, accuraat en meedenkend. Door corona konden we beperkt kijken dus dat deden we op andere locaties, maar onze bestelling kon steeds aangepast en is uiteindelijk netjes afgeleverd op plek en tijd die ons paste tegen een scherpe prijs. Zeer tevreden!

Erwin Stassen 26-04-2022

Amerikaanse koelkast order BKI1085165 besteld, super geïnformeerd betreffende levertijd, goede prijs. Nette en zeer vriendelijke bezorgers.