Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rob Steinbusch 10-12-2023

Super service. Op zaterdag besteld en op zondag keurig geleverd door vriendelijke chauffeurs. En de prijs was inderdaad de laagste!

Henk 10-12-2023

Gisteren besteld volgende dag geleverd zelfs de tijd was correct top leuke chauffeur

W. Alsema 10-12-2023

Onlangs een Miele wasmachine gekocht na 32 jaar trouwedienst wij zijn Ontzettend prettig en vriendelijk geholpen.
Zeer vriendelijk personeel alles werd goed uitgelegd en alles is goed thuis aangesloten.

Cees 10-12-2023

Top product van inventum wat snel geleverd is bemmelenkroon. Niks aan toe te voegen.

Rob 10-12-2023

Prima overzichtelijke winkel met veel keuze.
Vriendelijk personeel wat de tijd neemt voor uitleg van een product.

Barry Wouters 10-12-2023

Zeer tevreden met de aankoop via Bemmel en Kroon! Duidelijke website concurrerende prijs en super snelle levering zaterdagavond om 21.00 besteld en zondagmorgen de croissantjes al in de nieuwe oven. Oude oven netjes afgevoerd. In 1 woord geweldig.

Richard 10-12-2023

Ik kende dit bedrijf nog niet dus vond het wel even spannend. Maar alles werd keurig gemaild en alles liep volgens afspraak. Wasmachine netjes bezorgd door behulpzame mannen. Ik geef een 8 omdat ik nog niet weet hoe de service zal zijn als er iets is, maar tot nu toe zou het dan een 10 zijn.

cees 10-12-2023

Zeer goed geadviseerd, begeleidt en alles is perfect geplaatst. Kortom, prima winkel, dikke aanrader dus.

Fam Sappema 10-12-2023

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat het een duidelijk verhaal is prijs is goed kregen nog € 50,- eindejaars korting en daarbij word je van uur tot uur op de hoogte gehouden wanneer er bezorgd word.
Ook zijn de bezorgers zeer netjes ,sluiten de droger aan verder behulpzaam en ruimen alles netjes op.
Dus een prima bedrijf.

Nico 10-12-2023

Alles gewoon prima gegaan, van aankoop tot aflevering. Moesten wel enkele weken wachten omdat de droger niet op voorraad was maar hiervan direct op de hoogte gebracht.

Farid 10-12-2023

Ik heb een Bosch wasdroger en wasmachine samen besteld .. wasdroger was blikbaar niet beschikbaar .. heb gebeld met klantenservice hij zei zodra ie beschokbaar is krijg ik een mail om een bezorgtijdstip te kiezen .. hij zei misschien duurt het 1 week .. volgende dag kreeg ik een email dat de wasdroger binnen is en kan bezorgd samen met de wasmachine .. dat was geweldig nieuws voor ons .. bemmel en kroon zijn echt toppers

Reinier 10-12-2023

Een dikke 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering al zou IK niet weten waar. Scherpe prijs en snel geleverd. De Miele Triflex HX2 steelstofzuiger besteld en (ivm vertraging bij de leverancier waar ik vóór bestellen al van op de hoogte gebracht was) drie dagen later in huis. Ook de communicatie van zowel Bemmel en Kroon als de vervoerder is helder en up-to-date. Easy afspraak inplannen wanneer het jou uit komt en met een kort tijdvak is het een plezier om te ‘wachten’.

Dit is de tweede bestelling in korte tijd (eerste was een Siemens WG44B205NL) en ik kan melden dat ik mijn nieuwe witgoed shop wel gevonden heb. Klasse!!

paul de neree 10-12-2023

Erg goede berading en service.De aflevering en aansluiting verliep vlekkeloos

Barbara 10-12-2023

duidelijke website, Prijs van mijn afzuigkap was gelijk aan andere websites.
Een vraag die ik via de mail stelde, werd dezelfde dag beantwoord. heel fijn

de bezorgservice klonk heel goed (over de 1e drempel, tot 4 hoog)
de bezorgservice was niet goed, maar daar kan Bemmel ip niet zo veel aan doen. Daar heb ik bij het bezorgbedrijf al feedback over gegeven.

het ophangpatroon bij de kap werkte toch ook niet helemaal lekker, en het had beter geweest deze af te tekenen vanaf de kap zelf.. aangezien gaten niet meer te corrigeren zijn, maar ook daar kan bemmel niets aan doen.

M. de Rijke 09-12-2023

Heldere communicatie, droger was niet op voorraad maar we wilden specifiek een bepaalde wasdroger.Nagevraagd, zou een week of drie later binnenkomen vanuit Miele. De droger kwam tot onze verrassing een week eerder en de wasmachine en droger werden direct de volgende dag geleverd en geïnstalleerd. Helmaal TOP. Omdat we een combinatie kochten ook maar één keer bezorg/installatiekosten.

Facility & Montage Service 09-12-2023

Het bedrijf heeft een goede service niet te duur ik bestel er al een aantal jaren bij hen

Dirk 09-12-2023

Alles netjes op tijd afgeleverd, tot aan de levering op de hoogte gehouden wanneer ik ze zou kunnen verwachten, tot in de woning bezorgd, top!

Anke Luteijn 09-12-2023

omdat het een verouderd type afzuigkap betrof bij Bemmel en Kroon terechtgekomen, die ons gelukkig weer snel en helder konden helpen, ook de verdere afwikkeling is prima verlopen. wij zijn zeer tevreden met de voorlichting zowel i.d. winkel als door de monteur v. AJtec die de kap geplaatst heeft

Y Rikken Walraven 09-12-2023

Gekozen voor dit bedrijf omdat ze een mooie wasmachine in de aanbieding hadden en snel konden leveren. En alleen maar lof over de service. Duidelijke track en trace, die onderweg ook netjes bijgewerkt wordt met actuele tijden. De 2 heren die de wasmachine kwamen instaleren waren erg correct en vriendelijk. En namen ook al het verpakkingsmateriaal weer mee en lieten alles goed achter. Dus wij zijn erg tevreden.
Y Rikken
BKI1251127

Andrea Moffatt 09-12-2023

Bemmel&Kroon had een goede aanbieding voor een wasdroger van Miele. Hier heb ik graag gebruik van gemaakt. De levering was snel, tot op de zolder en op de plek aangesloten.

M. Steverink 09-12-2023

Gisteren om 2100 besteld, vandaag om 1030 staat mijn wasmachine op de 2e etage klaar voor gebruik. De oude machine hebben ze naar beneden gesjouwd en afgevoerd Geweldig, wat een service! Ben er heel blij mee

Adriaan 09-12-2023

Prima snelle communicatie met van Bemmel en Kroon. Goede en zorgvuldige bezorging.

Fredsss 09-12-2023

Goede verkoopservice (nog steeds) door een gerenommeerd bedrijf. Snelle levering en is zeer prettig.

r******@h********** 09-12-2023

The order came in in time and perfect condition. The delivery men put the appliances in place and took the old ones. Great choice!
My ordernummer was: BKI1250200

Hga 08-12-2023

Mooie overzichtelijke site met veel keuze uit veel elektrische apparatuur.
Daarnaast hanteren ze heel scherpe prijzen.
De beloofde vandaag besteld morgen geleverd zijn ze keurig na gekomen.
Dus al met al een betrouwbaar bedrijf.