Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Schouten 30-10-2023

Wasmachine ging kapot. Op donderdagavond dus naar van Bemmel en Kroon in het Forepark. Goede en duidelijke uitleg over types wasmachines. Machine uitgezocht, kon snel worden bezorgd 30 oktober en aangesloten. Fijne bezorging, vriendelijke en nette bezorgers. Precies wat we gewend bij van Bemmel en Kroon.

De service bij van Bemmel en Kroon staat op eenzame hoogte. Bestel al meer als 30 jaar mijn witgoed bij hun. Ook de levering is netjes en alles wordt geduldig uitgelegd. Volgende keer weer

Marta 29-10-2023

Prima service! Ik was goed en snel geholpen.
De apparatuur zier er mooi uit.
Top!

Andries 29-10-2023

Zeer goede site, duidelijke info en levering zeer vlot. Bleek uiteindelijk de laatste oven die ze op voorraad hadden waardoor ik de mazzel had om deze de volgende dag( Levering op zondag) in huis te hebben!

Gerrit 29-10-2023

makkelijke een vaatwasser besteld via de webshop en snelle levering op de dag dat belooft was.
top bedankt

Frans uit Helmond 29-10-2023

Op vrijdag een diepvrieskast besteld en op zaterdag werd hij al bezorgd.
Dus supersnel geleverd en ook nog voor de scherpste prijs.

Tini Oorthuis 29-10-2023

Het bestelde artikel werd keurig op tijd geleverd door zeer vriendelijk personeel.

René 29-10-2023

Blij met onze nieuwe Siemens wasmachine. Minder blij met de levering door Dynalogic. In eerste instantie moet een hele dag worden vrijgehouden. Pas op de dag van levering krijg je 'sochtends tijdsvak door. Levering zou tussen 17.45 - 19.45 zijn maar de wasmachine wordt uiteindelijk pas om 21.45 gelverd. Volgende keer toch maar naar een plaatselijke middenstander.

Gerard Meijer 28-10-2023

Onze wasmachine was defect en te oud om te laten repareren. In de consumentengids hadden we een advies gelezen over de beste koop en beste uit de test van wasmachines. Wij vonden het echter belangrijk om een winkel te bezoeken en daadwerkelijk de machines te kunnen zien en om hulp/advies te kunnen krijgen over programma's en bediening. Wij hadden daar wel een uur voor uitgetrokken. Echter de verkoper vetelde ons zonder veel vragen precies datgene wat wij wilden weten en demonstreerde mogelijke programmakeuzen met toelichting. We waren in 10 minuten klaar en kochten de machine. Die werd in minder dan een dag al afgeleverd en geinstalleerd.

Gvst1 28-10-2023

Doet gewoon wat het zegt.
Vergeet alleen niet om de bezorgdatum te bevestigen.

De jong 28-10-2023

We werden verschillende keren per dag op de hoogte gehouden over de bezorgtijd dus we konden de rest van de dag gewoon ons ding doen ook de bestelling was snel gedaan de bezorging is ook netjes gedaan kort gezegt een top bedrijf

Leo 28-10-2023

Ik was op zoek naar een bepaald type afzuigkap. Die was niet overal verkrijgbaar, maar gelukkig wel bij Bemmel en Kroon. Bovendien tegen de laagste prijs en een snelle levering. Als webleverancier een vertrouwde website omdat ze ook fysieke winkels hebben.

Mario 28-10-2023

Ik heb een bestelling gedaan met order nummer BKI1229066, het betreft een was/droogcombinatie van LG. Bestellen ging supermakkelijk. De bezorging was op de door mij uitgekozen dag. Ik werd goed op de hoogte gehouden hoe laat ze langskwamen en ze hebben alles prima aangesloten op de 2e etage. Niks te klagen dus!

Mario 28-10-2023

peter 28-10-2023

koelkast online besteld en perfect optijd geleverd. en zoals beloofd hebben ze de oude ook gelijk neem genomen

Ramlap 28-10-2023

Groot aanbod, scherpe prijzen en telefonisch goede ondersteuning en service. Ik zou hier direct weer bestellen.

Harrie Smits 28-10-2023

Vaste klant. Altijd de beste prijs en afspraken die nagekomen worden. Het beste even bellen.

Bert 28-10-2023

BKI1227615, 2 nette heten hebben keurig mijn koelkast afgeleverd en de oude mee terug genomen, top.

simon 27-10-2023

Zeer snelle offerte en behandeling, correct, vlotte levering en scherpe prijs.

J.P.Post 27-10-2023

Ik geef nooit een 10 gezien dat natuurlijk een cijfer is wat niet te verbeteren is maar mijn 9 helt wel naar een 10

W. de Bruin 27-10-2023

Wederom weer zeer tevreden. Nog geen 24 uur geleden begaf onze (oude) wasdroger. Door de goede ervaringen bij Bemmel en Kroon daar gelijk een nieuwe besteld (BKI1229178) en nu zit de eerste was er al in om te drogen. Netjes op zijn plaats gezet en de oude wasdroger meegenomen. Hoe makkelijk kunnen ze het voor je maken.

Mevr. B.D. van Rijn 27-10-2023

Aanschaf vaatwasser. Na veel problemen bij andere bedrijven, met niet kunnen leveren verkeerd geleverd en 4 weken wachten voor niets., kwamen wij bij Bemmel en Kroon. Kreeg een zeer vriendelijke man aan de telefoon die meteen voluit meedacht. Vlot werd besloten voor een Siemens en 2 dagen later stond de machine, die anderen niet konden leveren, bij ons in de keuken. Mijn advies neem contact op met Bemmel en Kroon en alles komt goed.

Jan Vlieger 27-10-2023

Wilde een Lg koelvriescombinatie bestellen. Bij Bol.com, mediamarkt en coolblue moet je het hele bedrag vooruit te betalen. Dit mag wettelijk gezien niet (50% aanbetalen is het Max). Deze 3 organisaties hierover aangesproken maar geen antwoord. Ook nog klacht ingediend bij thuiswinkel.org maar na uitzoeken krijgen zij betaald door de webshops. Tja….. zij doen dus niets. Uiteindelijk bij Bemmel en Kroon uitgekomen. Op mijn vraag over 50% aanbetalen kreeg ik als antwoord dat ik gewoon bij levering het hele bedrag kon pinnen. Direct de bestelling gedaan. Was niet op voorraad maar netjes na 1 1/2 week een mail dat hij kon worden geleverd. Levering ging supersnel, hiermee bedoel ik de mannen die de koelkast kwamen leveren. Vriendelijk, snel en nog een grap tussendoor. Kortom een geweldige ervaring en ik weet waar ik mijn volgende bestelling ga doen!!!!

Gerrit 27-10-2023

Alle informatie over de combinatie magnetron oven staan zeer duidelijk vermeld en hij past perfect in de inbouw keuken tegen een zeer vriendelijke prijs!
Snelle levering en de levering perfect te volgen zodat je ook niet de gehele dag aanwezig hoeft te zijn met zeer vriendelijke en behulpzame bezorgers. Top online shop👌

Frank 27-10-2023

Gisteren besteld, alles zou geleverd worden wanneer niet op voorraad zijnde artikel binnen was, dit kwam voor mij niet zo goed uit dus even gemaild, direct antwoord gekregen en er werd een deel levering van gemaakt, ook de deel facturen werden direct gemaild.
Vandaag dus via zeer goede track & tracé geleverd, top service!

D. Mooijaart 27-10-2023

Prima, zeer vriendelijke, vakkundige uitleg (telefonisch) over onze aankoop (vaatwasser). Daarnaast aflevering product tot op de minuut gepland en voorzichtig geplaatst. Wederom zeer vriendelijk geholpen. Alle lof voor dit bedrijf!!!