Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Koen 18-02-2022

Goede scherpe totaalprijs ontvangen,
Bij vragen over levering wordt je goed te woord gestaan. Mvg

Heeringa 18-02-2022

Bemmel en Kroon was de enige winkel die de door mij gewenste Miele combi-oven op voorraad had. Huidige oven stopte er mee, dus snel in de avond besteld, volgende dag 10:15 stonden de vriendelijke bezorgers van dynalogic al voor de deur en tilden de 44kg oven netjes het huis in.

Kortom supersnelle service en ook nog een scherpe prijs, 200€ goedkoper dan bij de collega's zonder voorraad.
Bemmel en Kroon, een aanrader dus.

Paul 17-02-2022

De levertijden van Miele vaatwasmachines lopen de spuigaten uit momenteel. Nadat mij na de online bestelling werd mij aanvankelijk meegedeeld dat de levertijd circa 8 weken zou zijn. Na telefonisch contact werd na meedenken van B&K de levertijd flink verkort. De vaatwasser draait momenteel.

R.Marchand 17-02-2022

Prima bedrijf, goed geholpen en houden zich aan de afspraken.
Bezorging was ook prima in orde.

Edwin 17-02-2022

We kregen goed advies in de winkel. Het gekochte artikel was niet op voorraad maar werd snel geleverd volgens afspraak.

R. Bernardus 17-02-2022

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Correcte afhandeling van bestelling. Prima. Ook de levering volgens afspraak. .

Jeanne 17-02-2022

Snel en goed geholpen en de jongens die het aansloten waren bijzonder vriendelijk.

Jan Pronk 17-02-2022

Prachtige winkel, veel voorraad, kreeg goed advies en binnen een dag bezorgd, werd keurig afgeleverd en zette de vriezer op zijn plek, verpakking en oude vriezer meegenomen.vriendelijke bezorgers gaan hier zeker terug

G.Zwiers 17-02-2022

Ik had telefonisch contact omdat ik wat vragen had over een fornuis, werd direct vriendelijk en goed geholpen.
Heb toen gelijk het fornuis besteld. Ik kon ook zelf bepalen wanneer het bezorgd zou worden.

Harm 17-02-2022

Wasmachine en droger gekocht, ging prima via de website, duidelijk en eenvoudig, de prijzen wel in de gaten houden, die wisselen en door op het juiste moment te kopen kun je besparen. Ik ben nog gebeld voor bijzonderheden, keurig op gelost. Bezorging via dynalogic prima op tijd. Top

Henk 17-02-2022

Droger gekocht van het merk Beko, deze droger is van goede kwaliteit en functioneert prima.
Bezorging was prima in overleg en netjes tijdig geleverd.
De medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.
Indien u witgoed wilt bestellen, dan bent u bij Van Bemmel en Kroon op het juiste adres.

Kwik 17-02-2022

Wij hebben gekozen voor Bemmel&Kroon als eerste voor hun assortiment.
Als prettige bijkomstigheid zijn ze ook nog een goedkoop.
Verder werden wij ook nog eens netjes op de hoogte gehouden van de te verwachten levertijd.
Als laatste de levering werd door de vervoerder keurig gemeld, met de te verwachte tijd, kortom prima

Robert van Gennip 17-02-2022

Ruime keuze tegen concurrerende prijzen en snelle service. Ook als er vragen zijn goed bereikbaar en correct.

A van den Berg 17-02-2022

Snelle levering, op afgesproken tijdstip. Keurige heren die met zorg de beide apparaten, wasmachine en droger, naar boven hebben getild en de oude machines mee terug hebben genomen.

Jeroen 17-02-2022

Ik ben gewoon via internet bij dit bedrijf terecht gekomen. Ik heb daar in september 2021 een Beko wasmachine gekocht. binnen 2 weken was de monteur er en met ca 4 weken weer. Er lag telkens water onder de machine en volgens de monteur kwam dat omdat er teveel zeep gebruikt zou worden. Hoe dan ook, na het 2e bezoek van de monteur was de lekkage zo goed als opgelost. Dinsdag 8-2-22 kwam er na een was rook uit de machine. direct de stekker er uit getrokken en 's-avonds Bemmel & Kroon gebeld. de volgende dag werden wij gebeld door een monteur dat die 14-2-22 langs zou komen. Nadat wij de monteur gesproken hadden belde Bemmel & Kroon terug en die gaven aan een reparatie niet te accepteren omdat dit al de derde keer was binnen een paar maanden. zij hebben ons een tweetal nieuwe machines aangeboden en de nieuwe machine werd op 10-2-2022 afgeleverd. Deze actie kwam volledig vanuit dit bedrijf, top service en diep onder de indruk. Ga zo door.

Elmar Ahmadov 17-02-2022

Super proactive service and delivery. Placed an order for a dishwasher on Sunday evening around 9PM and had the item delivered next day on Monday early afternoon. With that the price of the model that I ordered was cheaper than in other stores. Super satisfied.

marita schippers 17-02-2022

Heb mijn bestelling een wasmachine met ordernr BKI1064659 vorige week dinsdag middag besteld en 1 dag later ontvangen.
Ik had nog nooit van de firma Bemmel en kroon gehoord maar moet zeggen dat de service uitstekend is.
prima product uitstekende prijs en perfecte levering.
Wasmachine werd netjes op de plaats gezet en aangesloten door 2 uiterst correcte en vriendelijke heren.
Mocht ik in de toekomst weer iets nodig hebben zal ik zeer zeker weer bij deze firma bestellen.

A . Putker 16-02-2022

Ik koop graag bij Bemmel & Kroon, om dat ik zeer tevreden ben met de geweldige service en de manier waarop alles geregeld is bij mijn verschillende aankopen. Zeer klantvriendelijk! Bedankt!

Caroline Van der Hulst 16-02-2022

Top service van de jongens, snel en netjes gewerkt bij het plaatsen van mijn nieuwe wasmachine (bestelling met ordernummer BKI1064729) superblij 👌

D. Peereboom Voller 16-02-2022

De service was meer dan goed. Het waren aardige mensen, zeer betrouwbaar en zeker vakkundig

Wim 16-02-2022

Prima webshop na eerder fysiek bij hun gewinkeld te hebben en ook geslaagd deze keer via de digitale weg , waarbij het zelf kunnen kiezen van de leverdag erg handig is

Cor van Leijen 16-02-2022

Duidelijke web site, ondanks niet op voorraad toch 2 weken sneller geleverd dan aangeven.

Frans 16-02-2022

We zijn eerst in winkel geweest . zag er prachtig uit goed assortiment en goede prijzen. Personeel zeer behulpzaam en netjes. Later combimagnetron en inbouw gaskookplaat besteld . Werd zeer snel en heel netjes geleverd. Beslist aanrader als u veel keuze wilt , een redelijke prijs en uitstekende bezorging wilt . Werden telefonisch zeer correct te woord gestaan .

J.driessen 16-02-2022

Duidelijkheid of een product leverbaar is. Klantenservice zelfs ‘s avonds bereikbaar. levering tegen zeer concurrerende prijs. Zeer snelle levering in het weekend.

Noor 15-02-2022

Boven verwachting, aangezien ik de onderneming nog niet kende, hebben ze me positief verrast. Bestellen was eenvoudig, en bezorging netjes en op tijd geleverd; je kunt heel handig zelf een bezorg dag kiezen, dat hoeft dus niet morgen te zijn. Verder krijg je na betaling netjes een bevestiging. Op de bezorg dag krijg je een mail en een sms met een track & trace, deze kun je de hele dag volgen, er wordt gewerkt met tijdsblokken. Je krijgt tussendoor nog een update, en ongeveer een half uur voor bezorging een sms dat de bezorger er ongeveer op een bepaalde tijd zal zijn. Deze tijd klopte op de vijf minuten, dit heeft me dus positief verrast. Het bedrijf werkt dus samen met een koerier die betrouwbaar is. Een goede combinatie dus.