Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ton 22-05-2022

Bemmel&Kroon is een hele prettige zaak met keuze uit (bijna) alle merken. Grote deskundigheid en komen afspraken na.

Ben tempelaars 21-05-2022

Zeer snelle levering in minder dan 24uur vriendelijk en deskundig personeel als je belt voor informatie . Goede site en bijna alles op voorraad en de prijs is goedkoper dan elders

Willemien 21-05-2022

Dit is één van de weinige ovens met een hele goede oven én magnetronfunctie. We hebben lang gezocht maar deze serie is een uitkomst én betaalbaar. Snel geleverd, strakke uitstraling en makkelijk zelf te monteren. Ik bak erg veel maar voor zowel taart als schotels is hij lekker groot. De ventilator maakt wel wat geluid maar al minder dan onze vorige oven. We hopen dat hij lang mee gaat!

Martijn 21-05-2022

Zeer goede website en online klantenservice. Ik heb op een zondag een bestelling geplaatst (miele wasmachine) tijdens een speciale actieperiode. Nog even contact gehad met de klantenservice en via een offerte besteld. Betalen hoefde pas bij levering (was levertijd ivm chiptekort). Na wat weekjes wachten geleverd voor actie prijs. Klein minpuntje vond ik de bezorging. De bezorgdienst dynalogic kwam niet echt proffesioneel over, lang gerommel tussen afgedankte wasmachines en meubels en uiteindelijk werd de wasmachine liggend uit een zijdeur van de bus getild. (Lijkt me niet echt arbo verantwoord, miele wasmachines zijn niet licht, gelukkig wel stevig verpakt).

Edith koster 21-05-2022

Producten werden op tijd geleverd goede prijs kwaliteit
ondanks dat er op deze producten een lange levertijd zit.

Dan 21-05-2022

Ondanks de schaarste van het product, toch volgens de planning keurig binnen de termijn geleverd. Daarnaast heeft de verkoper ons van een uitstekend advies voorzien!

Siep 21-05-2022

Klopt als een bus! Super. Na bestelling meteen een link voor de bezorging, eerst op drie uur nauwkeurig en als de chauffeur onderweg is wordt dat binnen een uur nauwkeurig.

Joke Holkamp 21-05-2022

De 1e keer hier een bestelling geplaatst. Veel informatie gevonden, goed geadviseerd en levering van het product was lekker vlot. Prima.

Complimenten van een tevreden klant 21-05-2022

Website is overzichtelijk, wat ik zocht was snel en makkelijk te vinden. Diverse opties werden getoont, het bestellen was duidelijk en snel te regelen.
Telefonisch overleg gehad i.v.m. twijfel of de door mij gekozen combioven wel zou passen; als zeer plezierig, behulpzaam en zakenkundig ervaren. Mijn complimenten:)
Levering en plaatsing van de combioven: Prima geregeld, plezierige en meedenkende transporteur/installateur.

TB 21-05-2022

Makkelijk bestellen. Prima afspraken maken. Snelle levering. Snelle plaatsing. Prettige monteurs.

Fam. Opstal 21-05-2022

Een bedrijf met een groot assortiment van kwalitatief witgoed. Deskundig en eerlijk advies gekregen bij het kiezen van een wasmachine en droger. Het verkoopproces tot aan levering is virtueel te volgen en daardoor transparant. Levering binnen een kort tijdsblok aangekondigd en nagekomen. Klantvriendelijke service monteurs die de apparaten hebben aangesloten en een korte duidelijke instructie hebben gegeven. Alle verpakkingen zijn net als mijn oude apparaat netjes afgevoerd. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt ….. complimenten Bemmel & Kroon!

Ronald 21-05-2022

Specifiek product gezocht op internet, meerdere leveranciers verkochten dit product maar gaven aan dat het product niet op voorraad was. Bij deze site was hier geen opmerkingen bij . Echter na verloop van tijd gevraagd wat de levertijd was en kwam er toen pas achter dat dit nog lang op zich ging laten wachten. Zou het wel gewaardeerd hebben als zij hier direct wat duidelijker in waren geweest. Uiteindelijk het product ontvangen ruim binnen de uiteindelijk geschatte week nummer.
Bezorging was heel prettig aangegeven met tijden etc. Levering was voor elk ander bedrijf ook lastig geweest in deze tijd dus vandaar mijn cijfer

Geert 20-05-2022

Snelle levering volgens afspraak.
Vriendelijk en attent.
Goede prijs kwaliteits verhouding.
Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze foen.

T. Bosch 20-05-2022

Snelle levering en alles volgens afspraak. Ook in het weekend! De uiterlijke tijd om te bestellen is met 22:00 ook uiterst klantvriendelijk.

W.Hoogstraten 20-05-2022

Ver koper was bij binnen komst aan het telefoneren wij moesten te lang wachten voor dat er gereageerd werd dat wij er ook nog waren. Verder werden we vriendelijk geholpen en mijn inziens ook vakkundig. Er werd moeite gedaan om een goed product te leveren.

J.J.Bultman 20-05-2022

Prima was de behandeling in uw bedrijf bij aankoop van een afwasmachine. Ook de doorverwijzing op uw aanrading voor plaatsing en aflevering naar een ander bedrijf ging helemaal naar wens👍

Ton 20-05-2022

Was op vakantie en had thuis apparatuur nodig. Bemmel en Kroon had deze op voorraad en de prijs was aantrekkelijk. De levering verliep ook prima. Geen negatief woord, ondanks dat wij uit het oosten komen!!

Rien 20-05-2022

Ik heb via de website hier een Bosch was/droog combi gekocht ordernr 538678, het was het goedkoopste adres in heel Nederland en ik ben ook aan de Telefoon zeer netjes behandeld, de machine is vandaag geleverd en aangesloten door zeer nette en vakkundige monteurs, oude machine mee terug helaas namen ze mijn droger niet mee.
Een aanrader ik ga voor mijn volgende aankoop zeker weer naar Bemmel en Kroon!!!

Aanvulling, na een telefoontje met Bemmel en Kroon over mijn oude droger werd mij verteld öhh meneer dan komen we die morgen toch bij U ophalen. -- Geweldige service

Rien 20-05-2022

Marco 20-05-2022

Oorspronkelijk bestelde koelkast bleek niet meer in assortiment van de producent te zitten. Jammer dat deze dan nog wel te bestellen leek Bij Bemmel en Kroon (vandaar geen 10 ;-)). Men heeft vervolgens exact dezelfde koelkast van een andere leverancier voorgesteld. Deze bleek ook nog eens goedkoper én er was een actiekorting op van toepassing. Kortom, prima!
De volgende dag al geleverd door Dynalogic. Vriendelijke mannen die de koelkast in de verpakking hebben neergezet, zodat we zelf hem uit moesten pakken en materiaal moesten afvoeren. Lijkt me niet de bedoeling, maar dat kunnen we Bemmel en Kroon niet aanrekenen..

Leijnse 19-05-2022

Snel. Deskundig .vriendelijk. oude machine meegenomen.
Netjes op tijd. Tijdsbestek van 4 uur.

FGM 19-05-2022

Deze winkel gekozen vanwege de prijs en de levertijd van de inductie kookplaat. Helaas bleek die levertijd uiteindelijk niet enkele dagen, maar ruim 6 weken.

Martijn 19-05-2022

Wat een bagger service. Wij hebben 4 jaar geleden een complete keuken gekocht en gekozen voor een hoger segment apparatuur op advies van de verkoper. Na ruim 4 jaar de oven kapot, geen garantie meer maar wettelijk gezien een ondeugdelijk product geleverd omdat ik gezien de prijs ervanuit mag gaan dat de oven 6 jaar zonder problemen bruikbaar zou moeten zijn. Bemmel en Kroon geeft niet thuis, reageert niet op de brief 'in gebrekestelling' maar laat de klant in zijn sop gaarkoken. Ik raad aan uw geld ergens anders uit te geven.

JPP 19-05-2022

Aanvankelijk online gevonden. Ruim assortiment en een heldere website. We wilden toch nog wat advies, dus naar de showroom. Daar ook onwijs goed geholpen. Zeer vriendelijk, vakkundig en uiterste flexibel (o.a. levertijden van enkele producten)

Marc 19-05-2022

Heel tevreden over de service, alles loopt op wieltjes vanaf te bestelling tot de levering. Ook al moest de bestelling in Belgie worden geleverd. Mijn volgende aankoop zal dan ook zeker bij jullie gebeuren.