Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Waldi 29-05-2021

Suoer snelle en fijne levering.
De bezorgers waren ontzettend vriendelijk.
Deze winkel gebruikt ook zeer uitgebreide en in mijn ogen geavanceerde online systeem van pakket volgen en suoer precieze en duidelijke notificaties van de aankomsttijd. Indrukwekkend!

Richard 29-05-2021

Vaatwasser besteld. Mijn gekozen versie was niet meer voorradig. Ik kreeg gelijk een iets luxere versie voor de zelfde prijs als mijn gekozen versie. Er was vervolges wat onduidelijkheid met het energielabel, de luxere zou iets meer gaan kosten, dus uiteindelijk duurder worden. Ook dit is door dame perfect opgepakt en afgehandeld. Ik kom zeker terug.
Oude machine stond in de tuin en bijna was ik hem vergeten mee te geven, maar door oplettendheid van afleveraar toch mee kunnen geven.
Het enige nadeel was dat de afleveraar, ondanks dat er in de factuur staat dat zij tot over de drempel leveren, een klein beetje aandacht(bijv.samen uitpakken i.v.m. mogelijke schade) had kunnen geven.

Frans L. 28-05-2021

Ik had er niet eerder iets gekocht maar de prijs van de Bosch koelvriescombinatie KGE 39AWCA trok me over de streep, Eén van de beste in de Consumentengids met € 50,-- korting en nog een cashback van € 75,-- via Bosch, prima. De bestelling verliep naar wens en de levering, een dag later was vlekkeloos. Netjes geregeld door vervoerders .

Roderick 28-05-2021

Snel en makkelijk.
Snelle service en doen wat ze beloven.
Prijs / kwaliteit komt super overéén.
AANRADER

Filomena 28-05-2021

Duidelijke website en overzichtelijk. Top klantenservice , snel in beantwoorden van je mail. Ik kreeg mijn fornuis de volgde dag in huis zoals erbij vermeld stond.

Linda 28-05-2021

Erg fijne en duidelijke verkoper. Deze meneer dacht goed met ons mee en gaf ons de informatie die wij zochten. Ook gaf hij ons de ruimte om even te overleggen.

Kaouthar 28-05-2021

Bemmelenkroon is een hele duidelijke webshop met veel aanbod. Ik heb verschillende webshops vergeleken en deze heeft de beste prijs. Over de bezorging ben ik ook zeer tevreden. Ik werd meerdere keren op de hoogte gehouden over de levertijd. Top service!

Hoekstra 28-05-2021

Door puur toeval uitgekomen bij dit bedrijf. Geen moment spijt van gehad. Snelle levering, keurig op tijd.
Prachtige wasmachine, goed geprijsd.
Een aanrader.

Hoekstra 28-05-2021

We hebben een mooie wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon. Op donderdag online gekocht en vrijdag is de machine thuisbezorgd. Ben zeer tevreden. Snelle levering, vriendelijke en beleefde bezorgers.

Joffrey Maasland 28-05-2021

Alles vlekkeloos verlopen. Heldere website. Goede communicatie en ook op de dag van levering. Een aanrader!

Mohamad 28-05-2021

Bedankt Bemmel & Kroon .voor dit product. Het is echt ruim en mooi. en snelle levering.
ordernummer BKI985897

Mike 28-05-2021

Een koelkast besteld omdat de oude de geest had gegeven. De volgende dag al in huis! Kan niet anders zeggen dan dat de communicatie en levering erg goed geregeld was! Bedankt top service

Jaga 28-05-2021

Wasmachine Samsung kapot, trommelkruis gebroken, blijkt vaker voor te komen bij dit merk, dus op zoek naar nieuwe machine. Via Kieskeurig vergelijk gemaakt tussen nieuwe machines. Voor ons leek Siemens het best te voldoen aan de eisen. Bemmel en Kroon was een van de voordelige leveranciers en daarmee hebben we goede ervaring met plaatsen en installeren. (Keuken inbouw apparatuur) Op de site van B&K nog wat extra zaken vergeleken. Ook nu weer op tijd en snel volgens afspraak alles geïnstalleerd)

Wim E. 28-05-2021

Offerte gevraagd, per omgaande een keurig aanbod. Direct na akkoord (was 's avonds) kon ik leverfdtum kiezen, zelfs al voor de volgende dag. Supersnelle levering tegen de laagste prijs dus.

Monique 28-05-2021

Jaren geleden iets gekocht, en nu een nieuwe koelkast, ze wisten gelijk al mijn gegevens nog! het artikel was nog eens € 50 goedkoper dan de goedkoopste concurrent, en de levering was vlot en prima~!

Jerry D 28-05-2021

Via de website van Bemmel & Kroon een afzuigkap besteld. Voor het bestellen nog even contact gehad met de klantenservice en ben uitermate vriendelijk geholpen met uitzoeken van mijn apparaat. Helaas was het gekozen product niet op voorraad, maar deze zou binnen een week binnen komen.
Zo gezegd zo gedaan. De afzuigkap kwam precies zoals gepland binnen en gelijk werd ik gebeld om een afspraak te maken. Per stap werd ik ook netjes op de hoogte gehouden van de afspraken en wat er eventueel nodig was.
Via de service van Bemmel & Kroon heb ik gekozen om het apparaat ook te laten installeren. Dit is erg netjes gebeurd!! Niet alleen werd goed meegedacht, maar de monteur die kwam was ook uiterst professioneel en kundig. Uiteindelijk ben ik zéér tevreden over mijn aanschaf en kon ik na installatie meteen genieten van een geweldig product. Wederom raad ik Bemmel & Kroon aan als webwinkel, maar ook als fysieke winkel. De service is via beide wegen uitstekend!!

Anna0211 28-05-2021

Ik ben nogal kieskeurig, maar de aankoop en afhandeling van onze inbouwkoelkast (order 499548) is perfect verlopen. Goed advies gekregen in de winkel en keurig ingebouwd door een monteur. We waren al vaste klant van Bemmel en Kroon en zullen dat zeker ook blijven. Trouwens ook een hele mooie keuken in de showroom gezien, dus wie weet...
Tot snel,
xxxxxxx

Anneke Rosenbrand 28-05-2021

Ik ben nogal kieskeurig, maar de aankoop en afhandeling van onze inbouwkoelkast is perfect verlopen. Goed advies gekregen in de winkel en keurig ingebouwd door een monteur. We waren al vaste klant van Bemmel en Kroon en zullen dat zeker ook blijven. Trouwens ook een hele mooie keuken in de showroom gezien, dus wie weet...

Manraj 28-05-2021

Klantvriendelijk personeel en goede service. Vorige keuken ook bij Bemmel en Kroon besteld en nog steeds tevreden over het product.

Marga 28-05-2021

Het bestellen was een fluitje van een cent: telefonische service, prima!!!
Leveren van de liebherr diepvries 1913 was in een woord TOP!,

Maurice 28-05-2021

Miele droger werd zoals gemeld iets later dan de Miele wasmachine geleverd.

Perfect volgens plan! Werd netjes vooraf geïnformeerd op welk tijdstip we droger konden verwachten. Nieuwe apparaat geïnstalleerd en oude naar beneden gebracht.

En…netjes alle verpakkingsmaterialen mee retour genomen.
Complimenten!!!

E. Visser 27-05-2021

Heb bij van Bemmel en Kroon een Siemens Wasmachine gekocht. De reden dat ik voor Bemmel en Kroon heb gekozen is de scherpe prijs die men hanteerd (zeker in combinatie met de pinksterdeals). Ze zijn gewoon de goedkoopste!! Ook vooraf 2 keer contact gehad via mail en telefonisch. Bemmel en Kroon reageerd snel op de mail en is telefonisch goed bereikbaar. Ook zeer tevreden over de levering van Dynagroup die me goed op de hoogte heeft gehouden over de levering en het tijdstip hiervan. De Wasmachine werd keurig geplaatst en aangesloten en de oude weer meegenomen. Bij mijn volgende bestelling zal ik zeker op de site van Bemmel en Kroon kijken.

Alice 27-05-2021

Vorige week de nieuwe americaanse koelkast ‘family hub’ van samsung besteld. Deze was nergens anders meer verkrijgbaar! Super snel geholpen en geïnformeerd over de bezorging! Alles is heel soepel verlopen!

Tinie 27-05-2021

De vaatwasser is eenvoudig te bestelen en snel geleverd met goede service. Top en aan te bevelen!

M Steentjes 27-05-2021

Hele goede ervaring mee, bestelling geplaatst, moest besteld worden. 2 dagen later een mail dat het binnen was en kon gelijk op heel korte termijn een bezorgafspraak maken.
Via de track &trace van de bezorgdienst goed te volgen rond welke tijd ze bij mij thuis waren.
Alles netjes en in orde geleverd en dat ook nog voor een heel scherpe prijs!