Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Hendrik 03-09-2022

2x achter elkaar in een week een electrische kookplaat van SIEMENS gekocht bij hun, stond volgende dag in huis, en is goed gegaan; had al eerder goede ervaring met Bemmel.goede track en trace via dynalogic,tijdsvak,dus hoef niet heel de dag thuis te wachten, oude apparaten ook retour gegaan met de bezorger, klantenservice is zeer behulpzaam daarin geweest.

Leonard 03-09-2022

Alles volgens de afspraak, duidelijk en mooi op tijd. Goede prijs en prima service!

Winnie 03-09-2022

Fijn om de wasmachine in het echt te zien en met een verkoper te vergelijken. Zeker als het om een flink bedrag gaat is geeft dit een goed gevoel.

Wim 03-09-2022

Ik kwam een Liebherr koelkast showroom aanbieding ophalen maar bij aankomst bleek het model al opgeruimd te zijn. Een vriendelijke medewerker, betreurde dat ik verkeerd geinformeerd was, deed een heel net voorstel voor het leveren van het opvolgmodel. Verder keurig geleverd. Ik ben zeer tevreden over B&K hoe ze mij tegemoet gekomen zijn.

Robroek 03-09-2022

Zonder ook maar enig gedoe zeer snelle levering, mooie prijs en duidelijke communicatie

Rob 03-09-2022

Alles volgens afspraak en zeer professionele en vriendelijke communicatie.
Ik kom hier terug!

Wouter 03-09-2022

Het bestelproces ging goed via de website, informatievoorziening per mail was helder en de logistieke partner die zij inzetten bracht het zoals afgesproken. Super soepele aanschaf!

Rien Jongman 03-09-2022

Het is prettig dat je in de winkel kan kijken en daarna via webshop bestelen en keurig afgeleverd via dynalogic

Hans de Geest 03-09-2022

Duidelijke website, prijsverschil met andere aanbieder, na overleg bereid om voor zelfde prijs te leveren. Onduidelijk bij andere aanbieders wat levertermijn was, hier direct binnen week na bestelling. Op dag op voorraad direct contact over wanneer te leveren en omdat oude vaatwasser kapot was volgende dag. Binnen 24 uur geleverd. Super service en wat ze op site beloven doen ze ook.

Igor 02-09-2022

Goede snelle service. Echter de service van Liebherr-importeur, Buram Electro bv was wat langzamer met de uit te voeren printplaatvervanging, zij waren niet erg aardig bij het plannen van de afspraak en je moest de hele dag plannen omdat je pas in de ochtend kon horen tussen welke tijden de monteur kwam. Die was overigens erg kundig en aardig. Hij had wel hulp nodig met zo'n grote koelkast.

Buitenduin 02-09-2022

Goede omschrijvingen van artikelen, snelle service en duidelijke e-mails na de bestelling.

Jille 02-09-2022

Prima koelkast en vriezer
Prima service geleverd
Prima levering
Prima prijs

Jaap van den Engel 02-09-2022

Gekocht bij de vestiging in Zoeterwoude Rijndijk. Zeer vakkundig personeel die goed advies geven. De levering keurig volgens de afgesproken tijd. De installatie uitlaten voeren door de firma waar zij mee werken, AJ Tech, die ook ons granieten aanrechtblad op maat geslepen heeft voor de kookplaat. Kortom zeer tevreden over de leverantie en de installatie.

MAY 02-09-2022

Zeer tevreden over dit bedrijf, echt voor 22.00 bestellen volgende dag gratis bezorgd.
En de bezorgers erg vriendelijk en doen hun werk uitstekend.
Ook nadat ik een lichte beschadiging zag maakte één van de bezorgers er foto's van en melding.
Bij dit bedrijf zou ik in de toekomst weer bestellen.

Groetjes....

Yolanda 02-09-2022

Heb een combinatie oven telefonisch besteld bij de winkel in Cruqius. Duidelijke informatie. Ook medewerkster die aangaf dat zij er minder van wist en naar een collega doorverbond, geen uren lange wachttijd. Twee keer contact gehad en goed en snel telefonisch kunnen regelen. Zeer klantvriendelijk. En nu blij met de aankoop.

Bemmel en Kroon (bemmel-kroon.nl) 02-09-2022

perfect geregeld. Ze waren vriendelijk en zetten alles prima in mekaar. ben erg tevreden.

H.M.Baris 02-09-2022

Kort en krachtig : gerenommeerd bedrijf betrouwbaar, vakkundig advies en klantvriendelijkheid en prompte levering.
Bezorging en plaatsing door vriendelijk,vakkundig en behulpzaam personeel.

Een aanbevelenswaardig bedrijf !

Mario 02-09-2022

Duidelijke omschrijving van het product en snelle en correcte levering. Ook de telefonische klantenservice was goed bereikbaar en behulpzaam.

H.M.Baris 02-09-2022

Bij de aanschaf van witgoedartikel bekijken we altijd als eerste de website van 'Bemmel en Kroon' - wij ervaren dit bedrijf als gedegen en betrouwbaar voor wat betreft klantgerichtheid, prompte levering en niet in de laatste plaats haar service.

Litjens 02-09-2022

Was prima hoe ik geholpen werd en ze maken gebruik van een uitstekende partij die de appartuur komt plaatsen

Rachelle 02-09-2022

Bezorging was erg netjes, de wasmachine werd meteen op plaats van bestemming gezet. Super!

Albert 02-09-2022

Diepvries defect, wat nu, op het punt een weekje weg te gaan. Gezocht op nieuwe diepvries en kwam snel op de site bij Bemmel&Kroon terecht met een goed aanbod en duidelijke informatie. Besteld, betaald en direct na thuiskomst keurig op tijd op mijn wens geleverd met prima vooraankondiging. Zelf gemonteerd, wat wel een dingetje is voor eenmalig gebeuren, maar met een beetje geduld is het goed en netjes gelukt. Laten monteren zou 5 á 6 weken duren, dus geen optie!. Ga Bemmel&Kroon zeker onthouden.

ca van duijn 02-09-2022

een klant is tevreden als de dingen gaan zoals ze behoren te gaan dan ligt de tevredenheid niet veraf van blijdschap.

Aisha 01-09-2022

Erg tevreden met mijn product en fantastisch zo een snelle levering! Fijn dat jullie ook producten hebben voor een “studenten portemonnee” Ook ben ik erg vriendelijk geholpen aan de telefoon. Zou zeker nog een keer wat bij jullie bestellen!

Avoird 01-09-2022

goed geholpen afspraak nagekomen jammer dat wij er zolang op hebben moeten wachten