Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

ad 18-08-2022

prima snelle levering , gemakkelijk te bestellen en een nette aflevering en oude apparatuur mee genomen en goed op de hoogte gehouden van levertijd

Gejo Griffioen 18-08-2022

Wederom fantastisch deskundig advies ontvangen. Daarna de oven besteld om dinsdagavond om 21.59 u. Als dan de oven de dag erna keurig tot in de keuken wordt gebracht om 13.45 u. dan praten we over een bedrijf dat zorg voor de klanten heeft en ook nog razendsnel is. Mijn volgende aankoop begint bij Bemmel en Kroon.

Carlo van Nobelen 17-08-2022

De website heeft voldoende geholpen in de keuze voor een nieuwe koelkast.
Vandaag besteld en idd morgen geleverd.
Nieuwe koelkast keurig binnen gezet door de bezorgers en de oude koelkast is mooi meegenomen .
Blij met dezer

Anne ten Wolde 17-08-2022

Je hebt bij deze shop een scala aan artikelen voor een redelijke prijs. Wat ik prettig vond was dat jij je bezorging kon plannen zoals jou dat uit kwam. De bezorger maakte een nette en verzorgde indruk op mij. Het artikel(vriezer) zat goed in de verpakking en is onbeschadigd.

henk 17-08-2022

prettige medewerker en kreeg goede uitleg over de koelkast, ben tevreden en kom zeker, zoals nu is gebeurd, weer terug.

Hennie 17-08-2022

Wat een snelle aflevering van de bestelling. De droger is snel en keurig geplaatst op de gewenste plek. Ik moet nog ontdekken hoe het werkt maar dat gaat vast lukken.

J.A.C. van den Heuvel 17-08-2022

Aanschaffen van een Miele wasautomaat kun je in veel winkels, wij hebben voor B&K gekozen omdat het voor ons dicht bij was.
Over de bezorging zijn we helemaal niet tevreden. Wij hadden alles schoon gemaakt de oude wasautomaat had ik al klaar gezet in de hal bij de lift. onze wasautomaat kon zo met de steekkar de badkamer in gereden worden en het koppelstuk om de droger op de wasautomaat te plaatsen (was in de oude situatie ook zo) kon niet gebruikt worden, dus een nieuw koppelstuk, dat wisten we. Maar dat de bezorgers vertelde dat de spanband om de machines met de spanner aan de bovenkant moest zitten, wat ik raar vond, bleek achteraf helemaal niet waar . In de beschrijving staat duidelijk met tekeningen erbij dat de spanner ook links of rechts van de machines geplaatst kan worden. De spanbanden horen door het koppelstuk te worden geleid en niet er omheen. En ook beschermkap voor de spanner hoort aangebracht te worden. Het bochtstuk om de afvoer niet te laten knikken was niet aangebracht en ook de verbinding van het koppelstuk aan de muur is niet aangebracht, terwijl deze onderdelen wel bij de spullen lagen. Ik heb 19,95 betaald voor extra service, welke extra service?

R.L.P den Braber 17-08-2022

Onze koel- vriescombinatie was kapot. Door de verkoper kregen wij een erg goede uitleg over de voor en nadelen van diverse producten. Hierdoor konden wij de juiste beslissing nemen.

Van Kasteren 17-08-2022

Perfect geregeld, zocht een vriezer voor in de schuur, en het showmodel paste perfect in dit plaatje. Super snel geregeld, met een link om te betalen, en netjes op tijd geleverd. Kortom een aanrader.

Joke claassen 17-08-2022

De levering verliep prima op tijd en op de juiste plaats. De machine werkt uitstekend. Het was wel even wennen om uit te zoeken hoe het werkte met de computer en handmatig, maar dat lukte vrij snel.

Bemmel&Kroon b.v. 17-08-2022

Geweldige service. Gisterenavond om 21.00 uur besteld. Vandaag om 16.45 al in huis.
Hele leuke en aardige bezorgers.

A Borger 17-08-2022

Via internet Bemmel en Koon tegen gekomen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede service en deskundige en nette installateur. Zeker een aanrader. Geen verrassingen achteraf. Bedrijf neemt netjes contact op om zaken af te stemmen.

Mike Kramer 17-08-2022

Prima service in de winkel, goed geholpen met het uitzoeken van een koelkast voor mijn vader. De E-mail met bezorgingstijd werd de dag ervoor opgestuurd en 20 min voor bezorging bevestigd met een telefoontje. Bezorgers (ruim op tijd) hebben de koelkast naar boven gebracht en duidelijk gemaakt hoe die dient te worden opgestart. Bedankt!

Gert 17-08-2022

Snelle en goede service. Komt afspraken na. Nette medewerkers die de levering doen. Prijs is goed

Eric 17-08-2022

Uitstekend, 2 e apparaat , koelvries en vaatwasser gekocht en laten monteren. Ondanks leveringsproblemen fabrikanten heeft b en c toch exemplaren weten te bemachtigen, en ook nog met mooie kortingen, top geregeld

Lankhorst 17-08-2022

Bij het plaatsen van de wasmachine is er schade ontstaan aan mijn traptrede en parketvloer.
Dit doorgegeven bij Bemmel en kroon, maar ze leggen het probleem bij de vervoerder neer.
Verders niets meer van gehoord.
Volgens mij heb ik een overeenkomst met Bemmel en Kroon, en moeten zij dit toch oplossen.
Die zijn toch verantwoordelijk voor de bezorging, ik heb voor de extra service om te plaatsen bij hun betaald!
Zo ga je niet met klanten om, gewoon schandalig!

J.V. Ninove - België 17-08-2022

Ik was aangenaam verrast toen ik de bestelling BKI/1112140 had doorgegeven, op 5/8/2022, van de snelle respons door uw firma.
Toen ik de gewenste leverdatum had opgegeven, kreeg ik snel bericht binnen welke tijdsspanne de levering zou gebeuren.
Alles is perfect verlopen. Een pluim voor jullie professionaliteit!

Irene Van der Roest 17-08-2022

Laagste prijs, supersnelle levering en mocht je ontdekken dat het niet de laagste prijs is, kun je het verschil terugclaimen.
De kosten voor de extra service voor het installeren, uitpakken en meenemen van het oude apparaat zijn zeer beperkt.

brizeetje 17-08-2022

Oh oh wat een strop, de vaatwasser ging kapot. Welke moet je nu kopen want je wilt toch op het beste hopen. Wassen met de hand is niet fijn dus voor goed advies moet je bij Bemmel en Kroon zijn. Met hun goede raad zijn we bij Miele uitgekomen en hebben nu het apparaat van onze dromen. Bemmel en Kroon dank voor jullie goede raad en bij een volgend apparaat zijn we zeker weer bij jullie paraat. De levering ging ook soepel en snel dus met dit bedrijf kom je er wel.

frietje 17-08-2022

Bestelling gedaan en meteen reactie ontvangen. Het produkt bleek niet voorradig en meteen een mail daarover ontvangen. Produkt alsnog na enkele dagen ontvangen. Dus prima communicatie.

Dick 17-08-2022

Duidelijke website. Gebeld voor aanvullende informatie. Zijn vriendelijk en klantgericht. Doen wat ze beloven. Binnen 24 uur geleverd met heldere track and trace.
Prijs kwaliteit is uitstekend.

Tom 17-08-2022

Snelle levering, goede aanbiedingen. Ook de levering is goed geregeld door middel van een tijdsvenster

A Borger 17-08-2022

Mijn inductiekookplaat besteld bij Bemmel en Koon. Goede kwaliteit/prijsverhouding. Goede service. Er wordt contact met je opgenomen om de bestelling doir te nemen qua maten en materialen bij installatie. Deskundig personeel die de kookplaat komt installeren. Werkt netjes en volgens afspraak. Kan deze zaak zekwr aanbevelen!

Gerrit 16-08-2022

Hele mooie winkel waar je ook echt de producten kan zien en voelen,de verkoper nam ook echt de tijd voor ons en dacht mee

J.v.Gennip 16-08-2022

Vriendelijk vakkundig personeel, zowel in het filiaal als degene die mijn vriezer kwamen afleveren. Snel en accuraat geholpen. Prijzen zijn zeer concurrerend, dus doe er je voordeel mee. Top!!! Ga hier zeker terug komen!