Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Gijs van Zijl 23-04-2024

Zeer snel en professioneel geholpen bij het uitzoeken van al mijn keukenapparatuur. Bij het kiezen van de oven, inductieplaat, koelkast en vaatwasser werd ik in een zaak waar de apparatuur ook aanwezig was wegwijs geholpen in de voor en nadelen van ieder apparaat. Daarnaast werd alles binnen no-time geleverd. De vaatwasser kwam aan met een kleine beschadiging, die werd de volgende dag gelijk opgehaald en vervangen door een nieuwe. Echt heel prettig.

Gert van Beelen 23-04-2024

mooie overzichtelijke website goed geholpen en ook zeer overzichtelijke en snelle levering

Maarten 23-04-2024

Bij onze zoektocht naar een nieuwe wasmachine na grondig onderzoek uitgekomen bij Bemmel & Kroon, die de beste aanbieding hadden voor de Miele WEI875WPS. Zelfs toen bij een concurrent de prijs opeens goedkoper was, kregen we een aangepaste persoonlijke offerte toegezonden. Van de aanbieding gebruik gemaakt en daarbij de extra service genomen (plaatsen + installeren nieuwe wasmachine én afvoeren oude wasmachine), een echte aanrader. Zeker omdat de wasmachine bij ons naar de tweede verdieping moest en deze ca 100kg weegt! Wat geen enkel probleem was voor de mannen, ook erg goede service. Al met al een aanrader.

w.a. elizen 23-04-2024

dit is een goed en degelijk bedrijf ik heb er voor wat jaren terug ook wat gekocht daarom nu weer goede prijzen gemakkelijk om een bestelling te plaatsen en super snelle levering

Babet 23-04-2024

Telefonisch contact gehad en goeie uitleg gekregen hoe het proces zou verlopen. Daarna het artikel bestelt en gelukkig kon het snel geleverd, en geïnstalleerd worden. Helemaal blij met Bemmel & Kroon.

Jacqueline 23-04-2024

Goede en snelle service, vooral de aflevering aardige en beleefde mannen alles netjes aangesloten en oude machine meegenomen

Peter 23-04-2024

15 jaar geleden hebben wij bij Bemmel en Kroon onze keuken gekocht. Toen al was de service en vriendelijkheid van het personeel ons goed bevallen. Nu was onze vaatwasser stuk gegaan na jaren van gebruik. Na kort zoeken weer bij Bemmel en Kroon terechtgekomen. De service en vriendelijkheid zijn nog steeds top. De vaatwasser gekocht en meteen nog even langs de keukens gelopen. Hier inspiratie opgedaan om onze bestaande keuken te vernieuwen na een gastvrouw gesproken te hebben. Top! Alles is mogelijk, geheel of gedeeltelijk vervangen. Mijn advies, ga eens praten met één van de verkopers. Je zult verrast zijn wat mogelijk is!

Anton 22-04-2024

Op de webshop van Bemmel en Kroon een Beko wasmachine besteld. De wasmachine werd twee dagen later keurig bezorgd, aangesloten en getest. Ook hebben de bezorgers rubberen voetjes voor demping van het geluid tijdens het centrifugeren onder de wasmachine geplaatst. De oude wasmachine afgevoerd. Goede eerste indruk van de wasmachine en uitstekende service!

Jan van den Berg 22-04-2024

Prachtige showroom en heel prettig en deskundig geholpen. Snelle levering, nette monteur en goede administratieve afhandeling. Zeer professioneel. Onze eerste ervaring met Bemmel en Kroon was prima in 1968!! en nu nog steeds dus.

Silver 22-04-2024

Supersnelle levering zelfs op zondag! Op de dag van bezorging werden we netjes op de hoogte gehouden van het exacte tijdstip dat ze voor kwamen rijden. Oude apparaat werd gelukkig ook meegenomen. 80

Maria 22-04-2024

De verkoper was vriendelijk en hulpvaardig en heeft mij goed geadviseerd. Ik kom geen vaatwasser plaatsen vanwege de gasleiding die in de kast was aangesloten. Als ik een inductiekookplaat zou aanschaffen dan zou dat een optie zijn.

Aanrader 22-04-2024

Vriendelijk en kundige medewerker, uitstekend geïnformeerd. Direct plaatsing afgesproken en uitvoerend bedrijf nam direct contact op. Plaatsing volgens afspraak en keurig en vakkundig uitgevoerd. Zeer tevreden!

Ria 22-04-2024

Prima voorlichting gekregen in het filiaal Zoeterwoude-Rijndijk.
Kreeg de avond voor bezorging een mail met de bezorgtijd.
Product keurig verpakt. Ben er erg blij mee

Ron Intres 22-04-2024

Een prachtige showroom,ik ben geweest voor de aankoop van een electrisch fornuis.
Een van de medewerkers liep met mij mee om een aantal modellen te laten zien om mij vervolgens te verwijzen naar een verkoop medewerker.
Een vriendelijke man met naar mijn inziens verstand van zaken.
De koop was snel gesloten, ik heb voor een nette prijs een mooi inductie fornuis gekocht.
De communicatie verloopt snel met de bezorgdienst en het installatie bedrijf per telefoon en mail, het toestel wordt naar verwachting binnen enkele dagen aangesloten.
Ik ben er persoonlijk erg tevreden over.

Job-Joris 22-04-2024

We hebben al eerder witgoed bij Bemmel&Kroon gekocht. Dat was naar volle tevredenheid. Nu weer. Zaterdagavond laat besteld en zondagmiddag al in huis. Vaatwasser vervangen. De nieuwe zit er al weer keurig in en de eerste afwas (mocht ook wel) is alweer gedraaid. Heel fijn zo. Luxe ook.

Balimar51 22-04-2024

Bij Bemmel en Kroon mijn keuze gemaakt voor een nieuwe compacte vaatwasser omdat de prijs heel acceptabel was, maar wat belangrijker is. De bestelling kon de volgende dag (vrijdag 19-4) geleverd worden met meenemen van oude vaatwasser. Communicatie betreffende de levering werd gedurende de dag regelmatig bijgesteld en tenslotte een sms-je dat de koerier binnen een kwartier er zou zijn. Toppie.
Uitpakken en aansluiten ging voorspoedig. Ben blij met mijn nieuwe vaatwasser😊

MV 21-04-2024

Gisteren wasmachine geleverd en vandaag de droger. Ik had spijt dat ik het toch niet samen tegelijk besteld had als combi deal maar met 1 telefoontje vriendelijk te woord gestaan en een goede deal kunnen maken.
Zeer deskundig en fijn geholpen. Goed bedrijf waar je op kan bouwen.

Peter de ruiter 21-04-2024

Een nieuwe wasdroger en een wasmachine besteld en vandaag geleverd...bestellen ging super makkelijk door tel.contact.
Super aardige mensen en werd top geholpen...kreeg nog goede adviezen waardoor alles nog een stuk makkelijker verliep...top service dus...volgende keer weet ik wel waar ik ga kopen....bedankt bemmel en kroon.

Marie José 21-04-2024

Super snelle service, zaterdag avond besteld en zondagochtend om 10 uur geleverd. Wat fijn.

Leon 21-04-2024

Nette afhandeling en volgens afspraak geleverd product met op de afleverdatum een zeer perfecte begeleiding van het afleveren

Amir 21-04-2024

Goede prijzen met ruime keuze. Bezorging (in mijn geval op zondag) altijd flexibel en netjes.

M. Coops-Kramer 21-04-2024

Het is goed bevallen om bij Bemmel & Kroon een bestelling te plaatsen, de site is overzichtelijk.
Bij de bezorging was het personeel zeer klantvriendelijk en correct.

Bob 20-04-2024

Het is voor mij de derde of 4 de keer dat ik apparatuur bij Bemmel en kroon koop. Er zijn meerdere redenen hiervoor. Het gunstige prijsniveau maar misschien nog wel belangrijker de goede klantenservice. de bereikbaarheid maar ook de vriendelijke en goede service. Ook 8 jaar geleden toen ik mijn keukenapparatuur had gekocht moest ik steeds de leverdatum van de apparatuur verzetten, omdat de oplevering van mijn huis steeds vertraagde. Ik heb toen wel 3 keer de levering verzet. en dat leverde geen problemen op.

Herma 20-04-2024

Na lang zoeken naar een voor ons geschikte combi oven gekozen voor de inventum, deze had alles wat ik wilde hebben en is makkelijk te bedienen, licht aan en uit doen tijdens het gebruik is erg fijn net als de schuifregelaar en wil je die niet gebruiken dan kan je altijd de - en + knop gebruiken.
Nadat ik het apparaat besteld had kwam ik erachter dat er iets met de korting fout is gegaan, hier over gebeld en werd meteen tot volle tevredenheid opgelost.
Apparaat werd vlug geleverd.
Het enige (min)puntje is dat het een combi oven is dus de magnetron werkt in dit geval iets langzamer als bij een combimagnetron maarja hiervan werkt de oven weer iets minder goed en ik heb liever een goedwerkende oven,ik wacht wel iets langer tot mijn beker melk warm is :). Ik ben erg tevreden over dit apparaat en probeer liever eerst alles uit voordat ik meteen na aanschaf een review op het net gooi.

Gekocht op 29-01-2024, fact.nr: 1268609

MV 20-04-2024

Goede kennis van zaken. Problemen die de vervoerder veroorzaakt had waar Bemmelenkroon niks aan kon doen werd netjes opgepakt. Ik zou zeker Bemmelenkroon aanraden en ook voor de scherpe prijs hoef je het zeker niet te laten. Top bedrijf