Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

H.Westerhuis 15-03-2024

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst bij Bemmel en Kroon.
Bij de aankoop van eenBosch inductieplaat uiterst vriendelijk te woord gestaan door de verkoper en alle vragen beantwoord. Kookplaat snel geleverd.Nadien zag de monteur dat de deurtjes van de carrousel niet helemaal goed stonden en zoner te vragen meteen even recht gezet.(wat een service) Bij de volgende aanschaf van keuken apparatuur eerst even neuzen Bij Bemmel en Kroon.
Kan niet anders zeggen dan zeer veel lof over dit bedrijf en is zeker een grote aanrader.

Martin korf 15-03-2024

Wat een super goede service snel duidelijk zeer goede bezorging deden ze het allemaal maar zo

Valérie 15-03-2024

Voor het bestellen van de Pelgrim grillplaat heb ik telefonisch contact gehad met een van de verkopers. Hij heeft een scherpe prijs doorgegeven voor de grillplaat en de bestelling was snel geplaatst en verwerkt. Binnen enkele dagen kon het artikel, dat besteld moest worden, al worden doorgestuurd naar ons huisadres.
Deze hele goede grillplaat hebben we vanavond al kunnen gebruiken op onze inductie kookplaat. Heel blij met deze fijne aanwinst!

Benjamin 14-03-2024

De enorme keuze en redelijke prijs hebben ons overgehaald bij bemmel en kroon te kopen. Daarnaast gratis bezorging en duidelijke uitleg over het bezorgingsproces.

Monique 14-03-2024

Makkelijk te bestellen, wordt perfect geregeld, bezorgd op afgesproken tijd. Top !

Marion Snijders 14-03-2024

Wij raden iedereen aan om hier u bestelling te plaatsen. Goede service en snelle levering. En de apparatuur is ook heel scherp geprijsd. Voor herhaling vatbaar.

Van Woudenberg 14-03-2024

Geweldige Miele stofzuiger gekocht, de C3 Parquet XL. Voldoet/ bevalt uitstekend, en tot op de minuut op tijd bezorgd! Geweldig!.

Antar El-Mecky 14-03-2024

Inmiddels hebben we bij Bemmel & Kroon al diverse huishoudelijke apparaten gekocht, telkens tot onze volle tevredenheid vanwege de uitstekende kwaliteit en hun snelle en attente service. Bijzonder plezierig in dat je via hun winkel ook een zeer vakkundige installateur kunt regelen die graag met je meedenkt.

Erik 14-03-2024

Ik had nog nooit van Bemmel en Kroon gehoord. Via website leverancier gezien dat de Bemmel en Kroon een bekende naam was. "s avond een koelkast besteld en de volgende dag 's middags geleverd en al. Echt indrukwekkend!
Heldere en duidelijke beschrijving van de koelkast. Simpel bestelproces. Goede communicatie van het bestel en leveringsadres. Via Track en Trace was heel helder op welke tijdstip de levering zou plaatsvinden. Top.

Arjen 13-03-2024

Zeer klantvriendelijk. Niet opdringerig. Goed kennis van zaken. Eerlijk en duidelijk advies

Top Bedrijf 13-03-2024

Al meerdere producten bij deze winkel gekocht en elke keer weer zijn we heel tevreden.

M.C. Baltus 13-03-2024

Ik kon de winkel niet maar omdat mijn wasdroger stuk ging en ik de volgende dag een nieuwe wilde hebben, bij dit bedrijf uitgekomen.
Alles vanaf bestelling tot levering zeer duidelijk,en was ook nog de goedkoopste omdat er een tijdelijke actie was van 50 euro korting.
De bezorgers waren erg vriendelijk en hebben de droger geplaatst en mijn oude droger en al het verpakkingsmateriaal mee retour genomen.
Dus een aanrader

Werner 13-03-2024

We zijn enorm goed geholpen. We wilde graag een zuinige koelkast met no-frost. Een Samsung had onze voorkeur maar na hun goede advies zijn we voor een Liebherr gegaan. Ze koelkast is helemaal ingebouwd en de oude is weer meegenomen. We zijn dik tevreden over het advies en de service.

Rs 13-03-2024

Sneller dan het licht en geluid dan kom je al snel bij Bemmel & Kroon uit. Bestelt om 22 uur en om 17: 30 uur levering in de garage staan. Super..

Leen Kosten 13-03-2024

De deskundigheid van de medewerker over de uitleg van de bijde machines en de snelle levering

Martin 13-03-2024

Daar kan ik kort op antwoorden
Wij kopen nergens anders meer dan bij Bemmelenkroon.nl
Wij zeggen het tegen iedereen die witgoed nodig hebt Koop het daar
Alles is geweldig, kopen en service staat hier hoog in het vaandel

Wilma Poort 13-03-2024

Geweldige online shop. Snel bezorgd. Fijne site. Stofzuiger miele voor een concurrerende prijs. Kortom, zou ze zeker aanbevelen.

Leonidas 13-03-2024

Ik bestel al jaren bij Bemmel&Kroon.
Levering is altijd zoals aangekondigd op de site.

Ook al is een artikel niet op voorraad, dan wordt het door hun besteld bij de leverancier. Uiteraard is de levering dan niet de volgende dag.
Bij een kortingsactie hoef je de korting dus niet mis te lopen zoals bij veel andere (web)winkels.
Wat mij betreft dus een betrouwbare winkel om bij te kopen.

Mart 13-03-2024

Telefonisch contact en meteen telefonisch bestelling geplaatst. Mail gelezen en meteen daarna via Ideal kunnen betalen
Volgende dag bezorgt

Ferry 13-03-2024

Het is netjes afgeleverd. En ook oude apparaat hebben ze meegenomen. Keurig service.

PatFy 13-03-2024

Good products. No doubts re place of manufacturing.
Professional handling. No minute wasted.

Lucinda 13-03-2024

Via een vriend bij deze winkel terecht gekomen. Zeer tevreden over de uitgebreide hulp van de verkoper en vooral zijn eerlijkheid.
Bij installatie van mijn wasmachine ben ik ook zeer goed geholpen, ondanks dat de machine onder het aanrecht stond, hebben de heren hem toch helemaal voor me aangesloten en zelfs het eerste schoonmaakprogramma op,de machine aangezet.

Jerome 13-03-2024

Wij hebben een Miele wasmachine (WEB115WPS) en een Miele droger (TED275WP) op 3 maart 2024 besteld via internet.
De site van www.bemmelenkroon.nl. is heel overzichtelijk waardoor wij konden snel de juiste apparaten vinden die pasten bij onze behoeftes en in ons budget. Te danken aan de hoge magazijnkorting gegeven door Van Bemmelen & Kroon i.c.m. met de cashback actie van Miele werd het mogelijk om deze 2 prachtige machines.
De apparaten zijn binnen 3 dagen geleverd en dankzij de betaalbaar extra service bij levering (maar €24,95) waren de 2 nieuwe machine door 2 gezellige mannen op zolder geïnstalleerd en de 2 oude machines meegenomen.
Wij zijn heel tevreden!

Alexander van Loon 13-03-2024

Ik heb een Miele wasmachine en wasdroger bij Bemmel & Kroon besteld. De prijs was goed, maar de bezorging maakt de ervaring voor mij een onvoldoende. Er wordt een dag van tevoren een tijdvak aangekondigd per e-mail, in mijn geval 10:30 en 13:00 uur. Volgens de klantenservice zouden de bezorgers ook een half uur van tevoren bellen. Toen ik om 12:35 belde met de vraag waarom ik niets hoorde, vertelde de klantenservice dat de bezorging vertraagd was. Op mijn vraag waarom ze mij dan niet actief informeerden was het antwoord "we kunnen de chauffeurs niet de hele tijd bellen om te vragen waar ze zijn". Er werden niet eens excuses gemaakt voor de vertraging. Dit is voor mij totaal niet klantgericht denken en onacceptabel. Ik werd uiteindelijk om 13:55 gebeld dat de bezorgers er vijf minuten later zouden zijn. Ik fietste vervolgens gehaast naar mijn nieuwbouwwoning tien minuten verder op, waar de bezorging plaatsvond. De beide machines werden vervolgens snel, soepel en zonder beschadiging van mijn wanden of trap naar mijn tweede verdieping getild en geïnstalleerd. Dat was goed, maar vanwege de vertraging en de slechte communicatie geef ik toch een onvoldoende.

Conny 13-03-2024

Alles ging goed, volgens afspraak. Mooi op tijd en de koelkast uitgepakt en geplaatst.