Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rene G 14-12-2021

Het is voor ons de tweede keer dat we hier bestellen maar iedere keer qua levering prima geregeld. Tijdstip. Plaatsen en aansluiten op gewenste locatie en meenemen verpakking. Reden om terug te komen.

van Ewijk 14-12-2021

Duidelijke webshop, makkelijk betalen, scherpe prijzen, ook op onderdelen, ga zo door 👍👌 en je kunt ook bellen met ze

Sifrid Nurmohamed. 14-12-2021

Bij het plaatsen van de bestelling kreeg ik het gevoel dat het te mooi was om waar te zijn. Toen ik het aan iemand hierover vertelde (die vol lof was over een andere leverancier) was zijn reactie: “Ik ben benieuwd “.
De wasmachine in vanmiddag bezorgd en aangesloten. Precies zoals was besproken/toegezegd. Ongelooflijk maar waar, zulke bonafide ondernemers zijn er nog. Ik beveel Bemmel&Kroon aan. Probeer het, u zult geen spijt van krijgen.

Brigitte 14-12-2021

De levering en bezorgen perfect, netjes en optijd. Keurige bezorgers geen omkijken na , ik ben blij met mijn drooger!

Marianne 14-12-2021

De webshop was duidelijk en de bestelling gemakkelijk te plaatsen. Snelle levertijd. De afgesproken datum nagekomen. Jammer dat je bij je bestelling geen gebruik kunt maken van een creditcard. Misschien in de toekomst???. De prijs van de inductiekookplaat was bij Bemmel en Kroon de beste.

Ludeaux 14-12-2021

Snelle en prettige communicatie. Fijne en snelle bezorging. Betrouwbaar adres

Rogier 14-12-2021

Goede service. Klantenservice is nog tot laat bereikbaar voor vragen. Goede prijs en levering zelf in te plannen (zodra artikel op voorraad kwam).

Wim Veerman 14-12-2021

Duidelijke webshop en hele goede communicatie wat betreft de bestelling en de aflevering via dynalogic.

Ronald 14-12-2021

Ondanks de onbekendheid hebben we wel de bestelling gedaan op de website van Bemmelenkroon.
Het is ons 100% meegevallen afspraak=afspraak en tijdig geleverd

henk 14-12-2021

zeer snelle en correcte levering.
woensdag avond 22.00 uur besteld en de volgende dag om 17.00 uur bij de deur.

AKR 13-12-2021

1 telefoontje gepleegd n.a.v. kapotte wasmachine en meteen geholpen om een nieuwe uit te zoeken.

Connie 13-12-2021

Telefonisch contact gehad met Bemmel & Kroon. Werd goed geadviseerd. Daardoor niet de behoefte om langs te gaan in de winkel.

Sab 13-12-2021

De beste shop. ook al zijn er problemen ze zorgen altijd voor een snelle oplossing. En goede service

Simon de Boer. 13-12-2021

Perfecte presentatie van de website altijd scherpe aanbiedingen scherpe levertijden
En niet te vergeten zeer goede omgang met klanten ik kan het weten zelf ervaren.
Kortom Super.

Mark 13-12-2021

Top aankoop!
Gewoon prima, bevestiging via mail en aflevering netjes op tijd. Je zou bijna zeggen: zoals het hoort, maar dat is niet altijd zo.
Mocht u een grote aankoop doen via Bemmel&Kroon, ik zeg: gewoon doen!

Blije klant 13-12-2021

We werden goed geholpen bij de keuze van een vrieskist (no frost)
De bezorging was goed. Vrieskist werd op zijn plaats gezet en de oude vrieskist werd (zoals afgesproken) een paar dagen later opgehaald. Goede service

Marieke 13-12-2021

Na wikken en wegen en meerdere sites te vergelijken, kwam ik uit bij Bemmel en Kroon.
Het viel mij op dat ze continue de laagste prijs hadden, wat betrouwbaar over komt.

Gisteren, op zondag om.13 uur, de knoop doorgehakt en het vrijstaande ETNA 2 fase inductie fornuis besteld en ongelooflijk maar waar, vandaag maandag de dag na bestelling, geleverd om 12 uur.

Netjes op de hoogte gehouden van tijd van bezorging.

Ik ben zeer blij verrast en tevreden met de aankoop bij dit bedrijf. Een echte aanrader.

Ik kijk uit om vanavond te koken op deze mooie en ruime inductie plaat.

Een zeer tevreden nieuwe klant.

Paul Greeve 13-12-2021

Heel eenvoudig bestellen uit het ruime assortiment via de site.
Eenvoudige betaling.
Filters geven goede selectie van wat je zoekt.
Snelle levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van het tijdstip.
Meerdere keren bij Bemmel en Kroon besteld nu en steeds heel tevreden.

Jolanda van Essen 13-12-2021

Online mijn nw Beko wasmachine gekocht. Eerst goed onderzoek gedaan en de recensies van de winkel en wasmachine waren goed. Zaterdag middag de bestelling gedaan en zondag middag stond de machine hier al te draaien. De bezorgers deden een kwartier voor aankomst een berichtje zodat ik precies wist wanneer ze kwamen. (Voor die tijd kon je via Track en Trace zien waar ze ongeveer waren) De machine netjes op de plaats gezet en aangesloten en de oude weer mee retour.
Ik ben erg tevreden over de duidelijke website, de snelle levering en vriendelijke bezorgers. Zeker een aanrader en zou hier zo weer iets bestellen mocht dit nodig zijn.

Bianca 13-12-2021

Heel fijn telefonisch geholpen, levering precies zoals afgesproken. En altijd een scherpe prijs!

MNW Immers 13-12-2021

Wij vinden Bemmelenkroon een heerlijke zaak waar je vriendelijk word ontvangen zowel in de winkel als aan de telefoon. Keurig op de hoogte gehouden van een bestelling die gemaakt is. Meegemaakt dat een bestelling heel laat leverbaar was en wij een andere optie kregen om een soort gelijke uit te kiezen die wel voorradig was. Hele goede service en monteurs doen goed hun werk...zeer tevreden.

Marion 13-12-2021

Correct geholpen, duidelijk, goede uitleg, goede afhandeling en de perfecte monteur toegewezen!

Glasbergen 13-12-2021

Legde ons probleem uit en verkoper dacht met ons mee. Kwam zelfs nog met een beter voorstel wat ook nog goedkoper uitpakte. Snelle levering en plaatsing.

Jan Bruin 12-12-2021

Het is het derde 4e grote apparaat die we bij Bemmel en Kroon hebben gekocht. Na wasmachine, afwasmachine en de koelkast, was nu de vriezer aan de beurt. Duidelijk advies gekregen door deskundige, vriendelijke, no nonsens, verkoper. Goede prijsafspraak. Ook de montage verliep vlekkeloos, volgens planning. Zeer tevreden. Top bedrijf.

Willem Charko 12-12-2021

Eerlijk en duidelijk verhaal
Doen wat ze beloven en weten waar ze mee bezig zijn
De goedkoopste van internet