Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Kerstin 02-02-2021

Keurig snel geholpen. Gisteren besteld. Vandaag bezorgd.
Ik had ook een foutje gemaakt bij de bestelling. Dit werd keurig en snel zonder een opmerking veranderd.
Ik kende deze firma niet dus vond het wel spannend.
Al met al zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

Wim 02-02-2021

Telefonisch goed geïnformeerd over het artikel, meteen besteld en de volgende dag al bezorgd.

D van Dommelen 02-02-2021

Goede prijs voor deze Liebherr vrieskast, snelle - gratis - levering. De vriezer is keurig volgens afgesproken tijd geleverd, al uitgepakt en wel en aangesloten. Geweldige service! Hier kopen we vaker ons witgoed!

Veltman 02-02-2021

Onze wasdroger stopte ermee. Door corona konden we niet naar de winkel voor een nieuwe. Eerst oriënteren op internet en daarna de telefoon gepakt rechtstreeks naar Bemmel en Kroon in Cruqius.
Geen wachttijd en een verkoper die duidelijk weet wat service is. Hij liep letterlijk door de winkel en we kregen veel informatie en advies. Na aankoop een duidelijke afhandeling en vooral niets opdringen. Een verademing. Volgende dag de levering en aansluiten op de afgesproken tijd door correct personeel.
Kortom, een aanbeveling. Bedankt.

Patrick 02-02-2021

Ik was op zoek naar een inbouw inductiekookplaat met afwijkende inbouwmaten. Na veel online zoekwerk kwam ik bij de website van Bemmel & Kroon uit. Ik heb hier per e-mail een vraag aan de verkoopafdeling toegezonden en ben vervolgens uitstekend geholpen door de verkoopmedewerker. Betreffende verkoopmedewerker heeft voor mij bij de fabrikant nog extra geïnformeerd of de gewenste kookplaat nog leverbaar is. Keurige medewerking, snelle reactie en respons op e-mailberichten, keurige website, mooi en uitgebreid assortiment en prima levering! En dit ook nog eens voor een fantastische concurrerende prijs waarbij mij een aanbod werd gedaan die ik niet af kon slaan.
Voor mij een voorbeeld van hoe menig andere webwinkels hun dienstverlening zouden moeten aanbieden. Een aanrader!

JP 02-02-2021

Vandaag heb ik mijn nieuwe LG was/droog combinatie (ordernummer BKI949449) bezorgd gekregen van Bemmel en Kroon. Super service! Gisteren besteld en vandaag in de middag bezorgd. De jongens van de bezorging waren vriendelijk en namen mijn oude wasmachine zonder problemen mee. De bestelling was goed te volgens via de track and trace, en was super accuraat. Bedankt voor de goede service!

Joop 02-02-2021

Ik ben al meerdere malen bij Bemmel &Kroon geweest om er wat te kopen.Goede service en snelle levering.Zelfs mijn familie heeft daar al meerdere malen gekocht.Dus een aanrader. Ik had deze keer een wasdroger nodig. Mijn orders is CRQ949184.Hij heeft de eerste droging al achter de rug. Was geweldig.

Redi1959 02-02-2021

Eenvoudige website, makkelijk zoeken, bestellen en betalen. Netjes de volgende dag bezorgt en geïnstalleerd.

Leon Fleischeuers 02-02-2021

duidelijk, goede service en snelle levering, prima te woord gestaan door de klantenservice

José 02-02-2021

Uitstekende service. Toen de door mij bestelde wasdroger niet op voorraad was, werd direct een geschikt alternatief geboden waardoor ik alsnog binnen een dag mijn nieuwe apparaat in huis had. Zeer tevreden! Ook de bezorgservice is goed verzorgd.

W van Dijk 02-02-2021

Prima, overzichtelijke website. Scherp geprijsd (mijn bestelde vriezer was op moment van bestellen stukken goedkoper dan de grote concurrenten als de ....... en zeer vlot en correct geleverd. Bevestigingsmail binnen een paar seconden na bestellen in de mailbox. Al met al alles dik in orde en zeker de moeite waard om in gedachten te houden voor een volgende aankoop!

Tanja Visser 02-02-2021

Snelle bezorging en snel en goed contact met de klantenservice na het maken van een foutje in de bestelling van mijn kant. Goede producten, erg tevreden met de combimagnetron.

Michael 02-02-2021

Zondag een vrieskast besteld, kon perfect aangeven wanneer ik hem geleverd wilde hebben.
Vandaag was de levering: perfecte service, goede communicatie, ruim op tijd, zeer net gewerkt.
Top geregeld allemaal.

Jurie van Hest 02-02-2021

Vanaf het moment van bestellen wordt je als klant erg goed op de hoogte gehouden van de status. Vriendelijke chauffeur en bijrijder die zonder problemen de zware machine op zijn plek zetten en testen. Zoals afgesproken oude mee retour en weg waren ze weer. Super goed geregeld! Enige suggestie is het accepteren van de betaalmethode credit card als webwinkel aangezien het merendeel van de huidige online kopers hiervan gebruik maakt.

xandra van gelder 02-02-2021

Ik kende de winkel niet, ontdekte hem via de site van de Consumentenbond. Ben erg tevreden. Ik zocht een koelvriescombinatie voor een lastige plek, heb tweemaal telefonisch contact gehad en ben beide keren snel, aardig en deskundig geholpen. Ook nadat ik - domme fout van mij - toch de verkeerde maat bestelde, werd het moeiteloos opgelost.
Zal hier zeker terugkeren.

Geen idee 02-02-2021

Snelle levering en goed verzorgd. Hoop dat eventueel verder verloop ook zo netjes gaat

Danielle 02-02-2021

Het online bestellen verloopt heel soepel en vlot.
De service is klantgericht. Het bestelde artikel was niet op voorraad en er werd meteen een alternatief geboden. Dat weliswaar duurder was en tegen dezelfde prijs aangeboden werd. Ook de levering verliep heel vlot. Het artikel was de volgende dag in huis.

Francisco Venegas 02-02-2021

Everything went perfect, great service, delivery and installation 100%. I can just recommend them.

Dr.one 02-02-2021

Beloofd veel, komt niks na. Wasmachine en droger besteld, na 6 weken nog steeds niets geleverd. Moet zelf contact opnemen, geen enkele keer bericht vanuit hun kant. Zeer onbetrouwbaar en zeker niet aan te raden!!!

G. Holtrop 01-02-2021

BKI945526
Prima service en snelle levering van een condensdroger Zanussi ZDC8200NW. Goede aanbieding/offerte via een aanvraag op de website. Ook het telefonisch contact was goed en duidelijk. Een aanrader om zo geholpen te worden tijdens deze lockdown. Dank

Linda 01-02-2021

Duidelijke webshop en hele goede service. Je bestelling is de volgende dag al in huis

Sandra 01-02-2021

Goede prijs en een snelle levering (en dat ondanks de ijzel van vandaag), gisteravond besteld en vanmiddag al in gebruik. Top dat de oude apparaten direct afgevoerd worden.

G. Holtrop 01-02-2021

Uitgebreide offerte na aanvraag. Alternatief met korting aangeboden. Telefonisch extra uitleg en controle. Zeer snelle levering na definitieve bestelling. Prima service bij levering. Droger functioneert prima. Aanrader.

Mariska 01-02-2021

Mooie super deal gekregen voor een AEG wasmachine, een AEG droger , incl. Bosch silence stofzuiger.
Goede en duidelijke communicatie en alles netjes, op tijd bezorgd en professionaal aangesloten.
Een bedrijf waar wij al eerder witgoed hebben aangeschaft en daardoor de goede service eerder hebben mogen ervaren.

Liefting 01-02-2021

Betreft AEG Wasmachine. Snel en goed geleverd. Website makkelijk te gebruiken om een keuze te maken. Prijzen vergeleken, bleek hier over het algemeen goedkoper, zeker als je de service erbij meerekent.