Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Thijs 03-08-2023

Bestelproces ging super snel. Voor de levering wordt gebruik gemaakt van een duidelijke track and trace.
De leveranciers waren erg sociaal en behulpzaam.

Johanna 03-08-2023

Afwasmachine gekocht van Bosch. Nette prijs zeker met de zomerkorting:)
Kreeg meteen orderbevestiging en mail van de vervoerder. In kunnen plannen op de dag die mij uitkwam en chauffeur belde netjes van te voren dat hij onderweg was. Afwasmachine zelf aangesloten en werkt als een zonnetje!!

Andre 03-08-2023

Prima en duidelijke site, snel geleverd! Compliment voor de bezorgservice Dynalogic, houden je goed op de hoogte van de status verzending.

Mathieu 03-08-2023

De nieuwe inbouw-koelkast die ik bestelde was in de aanbieding en ongeveer 300 euro goedkoper dan elders. Hij was niet op voorraad, maar binnen drie dagen kreeg ik bericht dat hij was ontvangen van de leverancier en twee dagen later werd hij keurig bezorgd. De oude werd gratis meegenomen. Prima service!

Skyhigh 03-08-2023

Zeer goed geholpen en met nuttige tips voor de installatie van de apparatuur om zelf uit te voeren. Zeer snelle levering en afgeleverd op de afgesproken dag en tijdstip.

Jannie 03-08-2023

Perfecte bestelling en goede prijs. Snelle levering met juiste tijdomschrijving.

frank tijssen 03-08-2023

snelle service en snel geleverd, was binnen aantal dagen rond.

wij zouden hier hier wel bestellen

Apparatuur 03-08-2023

Accuraat en snel geleverd door vriendelijke bezorgers. Ook probleem met betaling snel opgelost.

Josi 03-08-2023

Ik heb een LG koel/vries besteld via de telefoon, hele aardige meneer aan de lijn en de koelkast kon al met 1 dag geleverd worden. Top en de bezorging buitengewoon goed. Ben heel blij met jullie service en als mijn wasmachine stuk gaat bestel ik hem bij jullie

Gaston 02-08-2023

Prima communicatie vooraf en duidelijke afspraken. Vriendelijke en behulpzame bezorgers.

Jansse 02-08-2023

Helaas moesten we langer op ons produkt wachten, dan op de site eerst zichtbaar was. Verder uitstekend geholpen.

Annemieke de Vries 02-08-2023

Ik kan niets bedenken wat beter kan. Nette prijs, snelle levering en bijzonder goede communicatie.

Margreet Peekstok 02-08-2023

- Duidelijke site en er was een goede korting voor ons product.
- Snelle levering.
- Duidelijke communicatie

Jan 02-08-2023

Een duidelijke bestelprocedure, goede productomschrijving.
De aflevering van de wasmachine en bedrijfsklaar maken verliep vlot. De afhandeling door de medewerkers was vriendelijk en correct.

Harry 02-08-2023

Goed en makkelijk bereikbare site en ook de bestelling was snel gedaan levering was ook supersnel geleverd top werd ook nog even
naar boven gedragen.

Heleen 02-08-2023

Goede service (wasdroger naar boven gedragen en geïnstalleerd). Goede prijs vanwege de kortingsactie. Prima communicatie.

Eelke de Vries 02-08-2023

Hebben een Siemens inbouwkoelkast gekocht bij Bemmel & Kroon.
Hadden al eerder hier wat besteld en dat was ook prima geregeld toen.
Koelkast was al niet duur, maar hadden geluk dat we ook nog konden profiteren van de 50.00 euro zomerkorting.
De laagste prijsgarantie hadden we niet nodig omdat Bemmel & Kroon dat al was
Hebben de koelkast vrijdag besteld en zaterdag stond hij al bij ons in huis.
Zeer vlotte en correcte bezorging, werden netjes op de hoogte gehouden hoe laat de bezorger aankwam bij ons huis

Kar 02-08-2023

Nou was ik op zoek naar een kookplaat en vanzelfsprekend ga je voor de beste prijs. Hier waren ze wel erg concurrerend. Ik had mijn twijfels dus heb ik mijn kookplaat aangeschaft met mijn creditcard zodat ik Visa op ze kon afsturen als er iets mis zou gaan. Daar betaal je dan ook 10 euro extra voor. Maar wat blijkt.... Binnen 24 uur heb ik mijn kookplaat ontvangen, netjes in doos en al. 10 euro voor niets betaald dus.

wimv 02-08-2023

Wij hebben reeds meermaals keukenapparatuur gekocht bij Bemmel&Kroon. De prijsstelling is concurrerend en de orderafhandeling is altijd weer vlekkeloos. Ook de bezorging via Dynalogic verloopt zonder problemen. Een dik verdiende 10!

Ivon Stappershoef 02-08-2023

Super overzichtelijke site en super service.Makkerlijk telefonisch te bereiken en denken mee in oplossingen
Netjes op tijd afgeleverd . Ben erg tevreden

Bert A. 02-08-2023

Het gehele proces van online bestelling, betaling tot aan levering en plaatsing is geheel vlekkeloos verlopen en naar volle tevredenheid. Daarnaast ook allemaal voor een net wat scherpere prijs dan de grotere winkelketens in Nederland

Peter Pols 02-08-2023

Gisteren 2 inductiekookplaten besteld.
Vandaag om 10.45 uur al ontvangen.
Ook nog eens de goedkoopste winkel.
Superrrr...

Jan Bakker 02-08-2023

Scherpe prijzen en snelle bezorging.
De klantenservice is heel vriendelijk en servicegericht.

Alex 02-08-2023

The purchase was easy, the price was good in comparison to other online stores. The delivery was the next day and the staff was friendly. Only the previously specified period for the delivery was not met and the online tracking also stopped working after a short time.

Joan Sperling 01-08-2023

Duidelijke site, goede informatie en snelle levering. Dit alles voor een scherpe prijs.