Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marijke 15-09-2021

Supersnel geleverd! Alles netjes verpakt en geleverd volgende ochtend door vriendelijke chauffeur. Website makkelijk toegankelijk voor de te plaatsen bestelling 🚚

Carolien 14-09-2021

Koelvriescombinatie aangekocht bij Bemmel. Zowel het advies als de service waren goed. Het product werd vandaag netjes op tijd geleverd.

M.Verbeek 14-09-2021

Heel goed geholpen in de winkel in Den Haag, verkoper heeft een goed advies gegeven en alles uitgelegd, bezorging was keurig, dag van te voren een email en 30 min voor levering nog gebeld door bezorger. Top!!!

Angelique Gumbs 14-09-2021

Gewoon zoals altijd een mooie deal gevonden zonder poespas.
Ik ben gek op showmodellen en wil ook altijd a+

Bedankt ook voor de service van de vriendelijke bezorgers.

Sloekers, Ferdinand 14-09-2021

Prijs fantastisch/product fantastisch. Cq product/ prijs boven verwachting.

Elwin 14-09-2021

Duidelijke website en snel antwoord op vragen, zelfs 's avonds.
Na bestelling goede communicatie over het verloop van de levering.

Peter 14-09-2021

Afspraak is afspraak , de service is prima en de bezorging top. Verder geen op of aanmerkingen

Paul 14-09-2021

Bemmel & Kroon heeft ons uit een krappe situatie geholpen tijdens het plaatsen van onze nieuwe keuken. Op het laatste moment kregen we te horen dat er een vertraging in de levering van de kookplaat opgelopen was waardoor hij niet tegelijkertijd zou komen als de keuken zelf. Gelukkig had B&K hetzelfde model op voorraad en het kon de volgende dag al geleverd worden...we zijn dus zeer tevreden over de bezorgdienst maar ook over de klantvriendelijk en goed bereikbaarheid van de Customer Service. Allemaal top!! Ook de website is goed gemaakt

LP 14-09-2021

Goede en snelle service. Klantvriendelijk en goed bereikbaar. Website is goedgemaakt.

Dennis 14-09-2021

Wasdroger besteld, aanvankelijk invoorraad maar achteraf niet invoorraad. Echter duurde de levertijd te lang. Zonder problemen de bestelling kunnen veranderen tegen gelijkwaardige droger die wel in voorraad is ( met korting). Volgende dag afgeleverd.

Marijke 14-09-2021

Snel en goed geleverd
Kon zelf aangeven welke dag
Ook de beste prijs
Heb goed op internet gekeken maar jullie waren het beste nr BKI1015327

M. Eken 13-09-2021

Super snelle levering, zeer netjes afgeleverd. De bezorgers zijn zeer vriendelijk en werken erg netjes, ook is het oude apparaat meegenomen. Al meerdere apparaten hier besteld, altijd goed, aanrader!

Vos Projecten Beilen 13-09-2021

Het is super geregeld , en zeer snel.
Ik was wat vergeten door te geven met datum van levering, ik had zondag een mail gezonden om maandag op te pakken ik kreeg op zondag mail terug en er is zelfs geregeld dat ik Maandag de kookplaat in de avond binnen kreeg om dinsdag bij de klant kan leveren echt super.

M. in Den Haag 13-09-2021

Ik vond de steun en het advies van de winkel assistent goed en duidelijk. Ik heb meer dan een apparaat gekocht. De aflevering was op tijd en efficient. Ik had Bemmel en Kroon gekozen want ik had goede beoordelingen gehoord. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop en ervaring met de winkel.

Jaco 13-09-2021

Bemmel&Kroon heeft naast een ruim aanbod ook veel producten op voorraad. Prijzen zijn concurrerend en bezorging op zondag is mogelijk.

Stan D 13-09-2021

Op zondag eenvoudig en voor de scherpste prijs een koelkast besteld met de toezegging dat deze op maandag wordt geleverd. Helemaal waargemaakt door Bemmel & Kroon! Conform afspraak geleverd door een vriendelijke en zeer punctuele bezorger van Dynalogic en de nieuwe koelkast staat nu op maandagmiddag al tevreden te snorren. Hier houd ik van 😀

Arjan 13-09-2021

Zondagavond wasdroger besteld, maandagmiddag geplaatst! Top, heel snel met duidelijke 'tracking' voor het aflevermoment, correcte plaatsing, goede prijs.

Guusta Eenink 13-09-2021

Goede en zorgvuldige voorlichting en groot assortiment. Ook in verleden perfect geholpen. Daarom nu opnieuw bij dit bedrijf een machine aangeschaft.

Marlies 13-09-2021

Zeer snelle en goede communicatie, nette bezorgers. Goede prijs kwaliteit en er werd meegedacht toen een product niet onmiddellijk leverbaar bleek.

Jeanne van Beek 13-09-2021

Besteld via webshop. Snelle reactie op mails. Deskundige telefonische hulp. Bij het afhalen werd het apparaat in de auto getild.

Luuk de Ruijter 12-09-2021

Hoewel de bezorgers iets later waren dan gepland (een hele grote demonstratie in Amsterdam, tja, dan kun je plannen wat je wilt...), hebben ze mijn machine gewoon naar boven gesjouwd - en dat is geen kleinigheid op een Amsterdamse trap, geen lift, en de was-droogcombi is echt heel zwaar.
Daarna nog wat typische onvoorziene omstandigheden (smal gangetje, keukenvloer niet echt waterpas) maar de heren lieten zich niet weerhouden: de machine zou hoe dan ook draaien als ze weggingen, en dat is gelukt. Perfect waterpas, hartstikke stil. Toen hebben ze ook nog mijn 40 jaar oude Miele naar beneden gesjouwd, na hem eerst nog even vakkundig te hebben ontdaan van enkele gietijzeren blokken. Maar ook heel opmerkelijk: ondanks alle extra moeite en inspanning bleven ze steeds uitermate beleefd en vriendelijk. Een grote pluim!

Kuipers 12-09-2021

Vriendelijk telefonisch contact gehad snelle service en correcte afspraken.
Zeer fijne en vriendelijke chauffeur.

j de wit 12-09-2021

goede prijs en behulpzame verkopers nemen de tijd voor je met goed advies en tips waar opgelet moet worden
veel keus

Miranda 12-09-2021

Op de afgesproken dag de wasmachine ontvangen. Dit was op zondag, wat een service. Netjes mail met een tijdslot van levering. Hé kon zelfs de chauffeur volgen.

Marcel 12-09-2021

Na onze vakantie deed onze 5 jaar oude wasmachine het ineens niet meer, daar sta je dan met 3 koffers vuil wasgoed! Omdat ook de droger soms kuren vertoonde, zijn we naar Bemmel en Kroon gedaan in de Cruquius. De verkoper was zeer vriendelijk en totaal niet opdringerig 👍, binnen 10 minuten zijn we geslaagd voor een Bosch droger en warmtepomp droger. Het goede nieuws was dat deze de volgende dag al afgeleverd en geïnstalleerd werden zodat was na was gedaan kom worden! Wij zijn erg tevreden over de geleverde service, prijs en snelheid.