Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Jeroen76 11-01-2024

Onlangs heb ik besloten om mijn tien jaar oude Bosch vaatwasser te gaan vervangen door een zuinigere, stillere en grotere Miele, die ook nog eens meer opties heeft. Online prijsvergelijken leidde al gauw tot de conclusie dat Bemmel & Kroon de beste aanbieding had, en in het verleden heb ik hier al vaker naar volle tevredenheid besteld, dus de keuze was snel gemaakt. Ik heb nog een paar keer met de klantenservice gemaild in verband met enkele vragen, en elke keer ontving ik snel en duidelijk antwoord, ook in de avonduren. Waar vind je dat nog? Ik heb nog een mooie korting gekregen, en toen ik aangaf van het aanbod gebruik te willen maken, werd er telefonisch contact opgenomen om na te vragen hoe snel ik de nieuwe vaatwasser nodig had in verband met levertijden. Zelden ben ik zo vriendelijk en enthousiast te woord gestaan. Nadat we telefonisch alles hadden doorgesproken, ontving ik meteen de orderbevestiging op de mail.

Omdat ik had gekozen voor een levering met professionele installatie (aanrader!), moest ik een aantal weken wachten in verband met de drukte bij het installatiebedrijf, maar dat werd duidelijk aangegeven en er kon ook meteen een datum worden geprikt.
Tijdens het wachten begon het bij mij te kriebelen. Ik had namelijk een Miele gekocht zonder verlichting, maar bij nader inzien wilde ik misschien toch een model met verlichting. Contact gezocht met Bemmel & Kroon, en dit was geen enkel probleem. Ondanks dat ze de door mij gekochte vaatwasser voor mij hadden moeten bestellen bij de leverancier, mocht ik in plaats daarvan toch alsnog kiezen voor een ander model.

Mijn nieuwe vaatwasser is gisteren geleverd en netjes geinstalleerd, en ik ben enorm tevreden met het resultaat, en vooral met de geweldige service van Bemmel & Kroon. Ik kan iedereen aanraden om hier te bestellen!
Ordernummer BKI1242599

Ellen Beuckels 11-01-2024

k ben een tevreden klant, en kon bijna niet geloven dat mijn aankoop de dag nadien al geleverd zou worden, ja dus,twee vriendelijke mannen waren hier perfect op tijd volgens de tracking die ik kon volgen gedurende de dag. Ook toen ik belde naar de winkel kreeg ik meteen antwoord en een deskundige uitleg. Zeer gewoon en familiaal. Tevens was dit de beste promo die ik online en in de winkels kon vinden. Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop ( droogkast AEG absolute care plus) en hoop dat we er lang plezier van hebben.
Ik ben alvast een nieuwe klant!

Ordernummer: BKI1262312

J A Compagnie 11-01-2024

Uitstekende webshop, goed bereikbaar en vriendelijke en adequate mensen. Veel mogelijkheden tijdens het bestel proces.
Aanrader

F Keurhorst 11-01-2024

Goed en goedkoop klant vriendelijk komt afspraken na belt een half uur van te voren als hij komt super tocht!!!!!

Iris 11-01-2024

Bemmel en Kroon ligt vaak net wat onder de prijzen van andere winkels. Wij hebben er nu een aantal keren besteld en zijn tevreden over de snelle levering en het meedenken.

Rivo Bouw 10-01-2024

Duidelijke omschrijving en zeker scherp geprijsd. 2 minuten voor 10 in de avond besteld en gewoon de volgende dag geleverd zoals aangegeven op de site.

PTK 10-01-2024

Ik heb online een wasmachine en droger van AEG gekocht en is vandaag door twee jonge bekwame mannen bezorgd. Netjes opgeruimd en netjes te woord gestaan. Super blij met de producten en service. Uiteindelijk ga ik ook voor een vaatwasser, want ik heb vertrouwen in deze zaak en service.

Pink 10-01-2024

Goede telefonisch contact mbt informatie over product. Bezorging volgens afspraak. Fijne bezorgers, product netjes op plaats gezet!
Prima bedrijf Bemmer@Kroon.

Tim 10-01-2024

Bemmel en Kroon is snel in het opnemen van de telefoon en afhandelen van vragen. Zij hanteren concurrerende prijzen en het tarief voor het installeren van een vaatwasser is beduidend minder dan bij de concurrent. Als een levering (door vertraging bij de fabrikant) langer duurt dan verwacht kunnen zij adequater reageren.

Jeroen 10-01-2024

Prima levering. Snel en goede track and trace. De gekochte stofzuiger was een met een kortingsactie. Ook fijn!

Hélène van Vliet 10-01-2024

Wij hebben een Liebherr vrieskast gekocht met 5 lades, deze werd netjes binnen een dag bezorgd. En was ook nog 80 euro goedkoper dan andere electra zaken!

André 10-01-2024

Snelle service, op zondag besteld en maandag geleverd. De bezorgers waren zeer beleefd en hebben alles netjes aangesloten en opgeruimd voor maar 25 euro. Top service!

Dicky Zwaagman 10-01-2024

Wij hebben een bij Bemmel &Kroon een inductie kookplaat van Siemens gekocht. Wij hadden 1 uitgezocht , maar achteraf hebben toch voor een ander type v an Siemens gekozen. De dag voor de bezorging hebben wij hier nog over gebeld en dit kon op de valreep nog geregeld worden. Grote Klasse. Keurig werd alles weer op de mail gezet met het juiste typenummer welke wij hadden uitgekozen. Vorig jaar hebben een warmtepompdroger en een warmhoud lade van Siemens gekocht. Ook deze artikelen waren naar volle tevredenheid afgeleverd en geïnstalleerd. Wij hebben onze buren ook Bemmel&Kroon aanbevolen.

D van Maanen 10-01-2024

Heel netjes geholpen! Vrijdagmiddag gebeld over een leverstatus van een Amerikaanse koelkast en de vraag hoelang de levertijd zou zijn. Hierna meteen telefonisch de bestelling kunnen plaatsen zodat we de volgende dag al alles in de middag in huis hadden.
Ook bij de bezorgen word je netjes van tevoren op de hoogte gesteld wanneer ze binnen een half uur bij je voor de deur staan en waren erg vriendelijk. Super service!!

Ese 10-01-2024

Snelle en goede levering. En netjes vlak voor de levering een belletje van dat ze eraan komen..

Paul 10-01-2024

Vriendelijk. Deskundig. Snelle communicatie. Meedenken komen afspraken stipt na. Levering exact volgens afspraak. 👍👍

Ron Kervezee 10-01-2024

Wij hebben gekozen voor bemmel en kroon omdat we snel een nieuwe vaatwasser nodig hadden omdat de oude kapot ging en hij op internet goedkoop was en wij al gehoord hadden dat dit een prima bedrijf was. Inmiddels is de machine geplaatst en voldoet prima.Het ordernummer is BKI1254628. Aan te raden dus
met vriendelijke groet Ron Kervezee

Jan 09-01-2024

prima apparatuur, goede sevice snelle levering zeer te vreden over de bestelling en de afwikkeling

Cansu 09-01-2024

Perfecte levering! Wij hebben onze machines op tijd en zonder problemen ontvangen. Het personeel heeft het met succes naar de 2e verdieping verplaatst.

Wilma Vermeij 09-01-2024

Op advies van de buren gingen wij voor de aanschaf van een nieuwe inbouwoven naar Bemmel en Kroon.
Wij werden zeer deskundig,vriendelijk en eerlijk geholpen. Alle lof voor de verkoper die alle tijd voor ons had.
De bezorging verliep ook goed. Vriendelijke mannen die de oven voor ons naar binnen brachten.

Remco 09-01-2024

Ruime keuze en ideale bezorging, bij mij zelfs op zondag 31 december.
Totaal geen klachten.

Inductiekookplaat snel bezorgd 09-01-2024

Duidelijke website. Inductiekookplaat zondagavond besteld. Maandagochtend op aangegeven tijdstip keurig bezorgd. Ben er blij mee.

Frauke 09-01-2024

Fijne Maschine! Snelle service! Alles perfect. Altijd tevreden over dit bedrijf. De monteurs hebben nog erg mooi meegeholpen. Het was niet makkelijk om de Maschine te plaatsen. Erg bedankt!

H.G. Weijers 09-01-2024

Veel keuze mogelijkheden, zowel in de webshop als in de winkel zelf. Webshop is duidelijk met veel specificaties van de producten. Makkelijk te bestellen , vaak de volgende dag geleverd en veilige en een duidelijke betaal mogelijkheid. Direct de bestelinformatie en factuur met bestel bevestiging via de mail verkregen. Bezorging kan je via een link in de mail volgen. Je wordt meerdere keren op de hoogte gehouden wat het bezorg moment wordt. Vriendelijke medewerkers/bezorgers die meedenken en oplossingsgericht zijn. Telefonisch zijn ze prima te bereiken, evt problemen worden snel opgelost of er wordt naar een oplossing gekeken.
Wij hebben al meerdere keren bij Bemmel en Kroon apparatuur gekocht en raden dit ook iedereen aan!

Harry 09-01-2024

Eerste ervaring met Bemmel & Kroon, en meteen een prima indruk. De beste prijs voor mijn nieuwe vriezer, makkelijke website, goede communicatie. Netjes afgeleverd op mijn uitgekozen dag, zonder beschadigingen. Telefoontje 10min. voor aankomst zodat ik geen hele dag kwijt was voor de paar minuten die het koste om mij oude vriezer mee te nemen de nieuwe neer te zetten.

Alles tiptop in orde! bij Bemmel & Kroon