Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

B.v.d.Meer 29-12-2023

Gebeld voor de voorraad, direct opgenomen. Was er, dus gelijk gelijk gekocht. Andere dag zoals afgesproken bezorgd. Vriendelijk geholpen. Super. Zeker voor herhaling vatbaar. Kan het aanbevelen. Bedankt.

Jolanda van der klugt 29-12-2023

Helaas is na 8 jaar mijn Samsung droger kapot gegaan , gisteren weer een nieuwe gekocht en wederom bij de zelfde verkoper hoe fijn is dat , dus dat schept wel vertrouwen!

Anna 29-12-2023

Ik vind heel goed service. Snel. Makkelijk om te bestellen. Snelle levering.

Djpi 29-12-2023

Dag, zo een positieve ervaring als bij Bemmel en Kroon heb ik nog nooit gehad. Ik koop meestal via het internet vermits de vaste winkels duurder en meestal de klant minder correct behandelen. Dit is de eerste maal bij Bemmel En Kroon. Ik heb een LG frigo/vriezer en een Liebherr vriezer aan een onklopbare prijs aangekocht. Vandaag besteld, dag nadien geleverd. Als je de eerste 24hr onregelmatigheden vaststeld en hun dit direct meld zorgen zij voor een klantvriendelijke oplossing. Mijn vriezer had kleine beschadigingen, zij stelden een refund of een nieuw toestel voor. Gewoon top deze service. Waar vindt je deze nog. Wij hebben besloten, mocht er nog een huishoudelijk toestel aangekocht worden zal ik zeker eerst bij Bemmel en Kroon hun site gaan kijken. Dit was toch nog op het einde van een woelig 2023 een positieve insteek. Dank aan het Bemmel en Kroon team.

Fam.Beeuwkes 29-12-2023

Wij zijn in de goed overzichtelijke winkel in Zoeterwouderijndijk geweest .Wij waren opzoek naar een Liebherr koelvriescombinatie.
Snel gevonden ,kwam verkoper bij,. Bleek goed over kennis te beschikken,. Koop snel gesloten en woensdag 27 december bezorgt.
Wat een fijne bezorgers snel en netjes op zijn plek gezet,dat terwijl ze in de winkel hadden gezegd,drempel bezorging. Oude koelkast en vriezer mee. Maar zo vriendelijk , volgende keer komen we zeker terug .

Willem 29-12-2023

Goede en tevens eerste ervaring met Bemmel en Kroon.
Apparaat uitgezocht en mooi prijsvoorstel gekregen van zeer vriendelijke medewerkster Felicia Haring
Vlotte levering ,(binnen 1 week) ondanks dat apparaat niet voorradig was.
Ook zeer vriendelijke medewerkers van bezorgdienst Dynalogic .

Inductie kookplaat 29-12-2023

Omdat we zelf al eea. hadden uitgezocht betreffende inductie kookplaten, konden we de aankoop per telefoon regelen.
We werden snel geholpen en onze vragen werden adequaat beantwoord zodat de aankoop ook direct werd beklonken en verder via de email kon worden afgehandeld inclusief de betaling.
Ook werd direct een verwijzing gegeven naar het bedrijf die de installatie zou doen (AJ Tec) hetgeen qua planning en installatie ook prima is verlopen.
Een prima en efficiënte combinatie van persoonlijke behandeling en gebruik van internet.

hk vd kroon [geen familie] 29-12-2023

ik heb via internet een wasmachine gekocht bij bemmel en kroon. service aan de telefoon was perfect, wasmachine werd bezorgd precies volgens afspraak en track and trace, nadat ik hem proef liet draaien, constateerde ik dat hij niet in orde was.tik bij centrifugeren en trilde over de vloer, servicedienst gebeld, verhaal verteld, en werd gelijk gevraagd wanneer wilt u andere machine dan ruilen we hem om,dat was als het kon volgende dag, geen probleem.geen gezeur. absoluut een topper.

Niels 29-12-2023

Ontzettend fijn contact met de winkel en met de bezorgdienst, ze gingen 'above and beyond' voor ons! Mocht ik weer keukenapparatuur nodig hebben weet ik waar ik moet zijn!

Frank Pisters 29-12-2023

Goede prijs/kwaliteitverhouding (laagste prijs zelfs). Product wordt heel snel geleverd en correct. Je wordt netjes op de hoogte gebracht wanneer de chauffeur komt. Al met al zeer tevreden en aan te bevelen.

Ronald259 29-12-2023

Koop hier regelmatig, alles loopt altijd soepel, op vragen per e-mail zeer snel antwoord. Duidelijke mail over leveringen. Met garantieafhandelingen heb ik nog geen ervaring gehad in al die jaren.

Ad 27-12-2023

Ben zelf in de winkel geweest. Werd netjes geholpen met duidelijke productinformatie. Daarnaast waren de prijzen gunstiger dan elders.

bdp750 27-12-2023

Veel keuze, zeer goede aanbiedingen, gratis levering ook hier in België. Duidelijke en up to date communicatie over de levering. snelle respons bij vraag per mail.

A 27-12-2023

Ze hebben veel keus, snelle levering, leuke aanbiedingen en de goedkoopste. Ik koop regelmatig bij Bemmel en kroon, en heb alleen maar goede ervaringen met ze.

Emmeline 27-12-2023

Heb een AEG droger besteld, zeer tevreden mee. Goede prijs/ kwaliteit verhouding. ‘S avonds besteld, volgende dag al in huis.

Schenkel 26-12-2023

Duidelijke productomschrijving en handige reviews voor de selectie van in dit geval een wasmachine. Dat tegen een mooie prijs!

Leonie 26-12-2023

Diepvries hier gekocht. Goede klantenservice ook de monteurs zijn super vriendelijk.

La Monica Alessandro 26-12-2023

Alles was perfect !
De informatie op de site, de levering, de producten. Hartelijke bedankt. We zijn super blij.

Richard Arnhem 24-12-2023

Eerste keer via webshop gekocht-altijd voorkeur voor plaatselijke winkels gehad. Ook nu twee winkels bezocht maar teleurgesteld. Via kieskeurig bij Bemmel&Kroon terechtgekomen. €80,- goedkoper en levering volgende dag. Ben 80jaar en twijfelde maar toch zaterdag besteld en zondag geleverd. Twijfel is voorbij en voortaan eerst kijken bij Bemmel&Kroon.

Jans B. 24-12-2023

Na 13 jaar was er een nieuwe wasmachine nodig. Op vergelijkingssite Kieskeurig vond ik dat Bemmel & Kroon dezelfde prijs voerden inclusief bezorgen tegenover andere leveranciers zonder bezorging. Keuze was toen snel gemaakt zeker na controle of Bemmel&Kroon als betrouwbaar bekend stond. Wasmachine was tijdelijk niet op voorraad, maar werd uiteindelijk sneller dan verwacht (binnen een week) geleverd. Bezorgen op de tweede etage ging goed en snel oude machine werd op dezelfde manier mee terug genomen.

hilde engelen 24-12-2023

Toen ik bij de zaak aankwam was ik heel blij met de grote parking voor de deur en de lift naar de showroom. Ik werd meteen heel goed voorgelicht door een medewerker toen ik de zaak betrad. Hij dacht goed met me mee om tot de juiste keuze voor een geschikte wasmachine te komen . Het afrekenen verliep vlot. De dag later waren de bezorgers keurig op tijd op het afgesproken moment, ze belden ook nog even vooraf om te kijken of alles klopte. Het brengen naar de badkamer van de nieuwe machine, het aansluiten op water en elektriciteit verliep heel vlot, een korte uitleg over hoe de machine werkte......dat alles in een rustige speelse prettige manier. Ook het meenemen van de oude machine, helemaal geen probleem, alles lekker vlot en plezierig. Het was de derde keer dat ik bij Bemmel en Kroon een wasmachine kocht en door deze ervaring weet ik ook weer waarom: het is een super zaak met goede materialen en goede service en zeer vriendelijke mensen.

Schenkel 24-12-2023

Snelle levering en duidelijk levering, tevens klantenservice goed bereikbaar
Tevens scherp geprijsd

Lex 24-12-2023

De goedkoopste via google en super snel geleverd volgens afspraak.
Netjes en compleet geleverd .

Chris 24-12-2023

Mooi eenvoudige shop, artikelen makkelijk vindbaar, voordeliger geprijsd dan bij de grote online platforms. Vrijdags gekocht, zondag geleverd, dit kwam precies goed uit. Koelkast ziet er goed uit, in de hal geleverd volgens afspraak

Peter Van den Winckel 24-12-2023

Initieel gekozen toestel bleek toch niet meer leverbaar. Mooi voorstel gekregen voor perfecte alternatief. Snelle levering. Toestel (Atag 3 in 1 over) is fantastisch. Aanrader.