Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Wilma 29-01-2024

Zeer snelle levering volgens afspraak,alles super netjes en goed verpakt, ook afspraak via de koerier was goed geregeld en duidelijk gecommuniceerd

Gertie 29-01-2024

Alles makkelijk te vinden en te bestellen. Product ook keurig netjes volgens de afgesproken tijd geleverd.

Karin Warmerdam 29-01-2024

Besteld en de volgende dag bezorgd door 2 fantastische jongemannen die mijn machine op de juiste plek zette een mijn oude meenamen. Na kleine uitleg voor de eerste keer in gebruik nemen bleef ik dolgelukkig met mijn mooie nieuwe machine achter. De volgende keer dat ik iets bestel ik zeker in de Cruquius!

Juan 29-01-2024

Mooie aakoop voor een mooie prijs combo wasmachine & droger voor een leuke prijs. Bezorging en intallatie ging perfect

Evelyne 29-01-2024

Keurige , snelle afhandeling. ‘'‘s avonds besteld en volgende avond in huis. Steeds keurig op de hoogte gehouden van verwachte levertijd. Kortom, erg tevreden!

Jack Faber 29-01-2024

De shop is gewoon goed en de mogelijkheid om bijna 24/7 iemand aan de telefoon te krijgen die ook nog eens weet waar hij het over heeft,,geweldig
En dan de bezorging die was ook geweldig de jongens dachten echt met ons mee en waren niet te beroert om te helpen.
We zijn echt blij met deze shop

Luyk 29-01-2024

Duidelijke omschrijving en specificaties op de site. Een goede afhandeling en levering. En een leuke korting ook.

Van Nistelrooij 28-01-2024

Miele stofzuiger gekocht. Nergens is de prijs zo scherp, in de aanschaf en daarbij zijn de verzendkosten gratis. Kwamen nog wel op zondag bezorgen. Je krijgt netjes een mail, waar je de bestelling kunt volgen en een kwartier van te voren, nog een berichtje dat de bezorger eraan komt. Nemen de oude spullen mee. Dus in 1 woord: super!

Wilco Boere 28-01-2024

Telefonisch heel netjes te woord gestaan en daarop bestelling geplaats. Als enige werd er hier wel een korting gegeven. De dag erna direct levering en werden we netjes op de hoogte gehouden vwb tijd van levering. Vriezer netjes op zolder geplaatst en oude netjes retour. Duurde slechts een paar minuten. Een aanrader dit bedrijf 👍

Marian 28-01-2024

De communicatie was zeer prettig, snel en duidelijk. Het enige wat helaas niet helemaal duidelijk was, was dat het product niet op voorraad was, waardoor ik een maand moest wachten. Dit kwam echter door de producent en Bemmel en Kroon zijn hier netjes mee om gegaan.

Omar de Tombe 28-01-2024

Jullie snelheid van leveren is erg prettig. Jullie zijn op de items die ik nodig had de voordeligste aanbieder zowel online als winkelier . Ga zo door zou ik zeggen

Hoekstra 28-01-2024

Gemakkelijke website en volgende dag is onze afwasmachine al geleverd! Zelfs op zaterdagavond bezorgen ze nog!

Rini 28-01-2024

Nette en duidelijke site. snelle levering en goede prijzen. Duidelijke communicatie per email en komen de leverbelofte van 1 dag na.

Janah Hussein 28-01-2024

Na heel lang zoeken naar de juiste amerikaanse koelkast terecht gekomen bij Bemmel&Kroon. Super veel keus en top service. Domme vragen bestaan niet bij bemmel&Kroon. Ook zijn de aanbiedingen niet mis. Voor een superprijs een prachtige koelkast gekocht. Ideaal dat ik zelf de bezorging kon bepalen. Zelfs op zondagen komen ze langs. Binnenkort een nieuwe droger nodig en ik weet wel waar ik dan moet wezen. Ik raad het iedereen aan!

Bloem 27-01-2024

Supersnel bezorgd, gisteravond laat besteld, vanmiddag bezorgd !
Kon het via de bezorgsite helemaal volgen.

van de velde 27-01-2024

Duidelijke omschrijving product. Snelle levering, product werd in goed staat geleverd.

Eleonora 27-01-2024

Bij Bemmel&Kroon heb ik een Bosch koelvriescombinatie gekocht. Het bestellen op de website ging heel eenvoudig. De informatie op de site over de ijskast/vriezer, de technische specificaties e.d. was helder en compleet. De levering was al de volgende dag. De bezorger wilde de combinatie niet naar boven brengen in mijn huis. Het zou niet mogelijk zijn via mijn trap. Door de snelle en doortastende interventie van de klantenservice van Bemmel&Kroon is dit bezorgen tot in mijn bovenwoning een dag later alsnog gebeurd. Mijn oude koelkast is door de bezorger meegenomen. Heel handig. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop bij en met de service van Bemmel&Kroon.

Berg 27-01-2024

Goede winkel maar waardeloze levering via dynalogic grote tijdsblokken en geen communicatie met chauffeurs mogelijk
Kort voor levertijd pas een strakker tijdsblok

Geeke BKI1267750 27-01-2024

Snel geleverd en de laagste prijs garantie!
Ik belde met de klantenservice omdat ik de wasdroger elders goedkoper zag . Het verschil werd meteen gecompenseerd.

Wijnand Nijmeijer 27-01-2024

Een geweldige webshop.
Snel en overzichtelijk je producten vinden en bestellen.
Ff wachten en hoppa daar staat de bezorger voor de deur.
En dan een happy ik.
Kan weer bakken en braden op inductie.
Heerlijk alles van het gas af vanaf nu.
TOP!

Timmer 27-01-2024

Wij hebben bij deze winkel een aantal jaren geleden de gehele keuken gekocht tot tevredenheid, nu was helaas de vaatwasser stuk en hebben we er voor gekozen hem weer te kopen bij Bemmel & Kroon, ze hebben hele goede service!

Sabine 27-01-2024

Bemmel & Kroon houdt de actuele prijzen in de gaten waardoor ze de goedkoopste blijven. Contact verloopt vriendelijk en vlot. Levering en plaatsen is snel en netjes gedaan. Afvoerslang voor de vaatwasser was te kort maar de bezorger gaf een keurige uitleg over hoe ik dit het beste op kan lossen.

uitstekend 27-01-2024

Prima bedrijf. Vlotte en correcte levering. Juiste product. Geen klachten. Correct geholpen.

Rony Van den Bogaert 27-01-2024

Zeer tevreden over de firma! Zowel wat betreft de bestelling, de levering, alsook de opvolging van de levering! Alles op tijd en zeer goed georganiseerd! Zullen in de toekomst zeker nog gebruik maken van uw diensten!

ordernummer BKI1265530

John 27-01-2024

Ondanks de verkeerde levering door de transporteur is dit PERFECT opgelost door Bemmel en Kroon
Super afhandling